List od rodaka

Data: 2009-03-08 18:57:50
Autor: Wilczak
List od rodaka
"No witam Was, moje Tygrysy Europy! :)

  Jak tam zycie pod rzadami Slonca Peru? :)
Slyszalem o powszechnym dobrobycie i wzroscie gospodarzym!
Czy to prawda bo w polandii juz dawno nie bylem?
Slyszalem tez o szesciopasmowych autostradach i superszybkich, CZYSTYCH pociagach laczacych polskie miasta.
Slyszalem o lotnisku w kazdej pipidowie...
Slyszalem ze w koncu przestaliscie szczekac i ujadac na siebie - naprawde? :)
No i najwazniejsze pytanie: bo slyszalem tez ze zlotowka idzie w gore jak rakieta... Dokad sie wybieracie na wiosenne wakacje, moje wy Tygrysy Europy? Ja mam bilet na Lanzarote juz kupiony. A Wy?:)"GIF89a

Data: 2009-03-08 23:37:20
Autor: awe
List od rodaka

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49b4071e$0$29380$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

:)
No i najwazniejsze pytanie: bo slyszalem tez ze zlotowka idzie w gore jak
rakieta... Dokad sie wybieracie na wiosenne wakacje, moje wy Tygrysy
Europy? Ja mam bilet na Lanzarote juz kupiony. A Wy?:)"
-- -- -- -- -- -- -
bardzo rozumny ten Twoj przyjaciel. Ja tam wybieram sie do Turcji na nastepne wakacje. bardzo milo wspominam 5 gwiazdkowy hotel i zarcie na poziomie 100 mln $. Niestety takiej kasy przez glupi przypadek nie mam, ale przynajmniej mialem to szczescie poczuc sie milionerem. Jakby ktos chcial zdjecia z moich wyjazdow to podam na grupe. Nie wiem kiedy nastepnym razem wyjade, ale pewnie nie stanie sie to wczesniej dopoki nie przestanie nas dusic slonce PEEERu
awe

Data: 2009-03-09 08:21:31
Autor: cytryna
List od rodaka
[...]

A my w ramach utrwalania tożsamości historycznej podążamy śladami pradziadów -
w kibitkach na Sybir. Tylko milioner awe wyrusza do Adampola, starej polskiej
koloni w Turcji, do której poseł z Rzeczposplitej jeszcze nie przybył.

--

List od rodaka