List otwarty Porozumienia Zawodów Medycznych do Ministra Finansów RP

Data: 2017-05-22 11:46:22
Autor: Ciemny Lud
List otwarty Porozumienia Zawodów Medycznych do Ministra Finansów RP
pisdzielec "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
kasa kotku kasa, więcej kasy:)))))))))))))))

Kiedy rządziła PO był to słuszny protest, a teraz jest to dążenie do
obalenia ustroju siłom i przemocom!

A kasa jest tu:

http://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/tadeusz-rydzyk-na-liscie-100-najbogatszych-polakow-wprost-zarobil-56-mln-zl/2y7q60j

"Ze sprawozdań finansowych głównych działalności ojca Tadeusza Rydzyka wynika, że w 2015 roku redemptorysta zarobił w sumie ok. 56 mln zł. Jest to rekordowy wynik w jego ,,karierze", który stawia duchownego na 83. miejscu rankingu 100 Najbogatszych Polaków tygodnika ,,Wprost". Do najważniejszych przedsięwzięć zakonnika należy m.in. Radio Maryja, a także fundacje Lux Veritatis i ,,Nasza Przyszłość".

Ale mu ciągle mało!

http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/ojciec-tadeusz-rydzyk-prosi-wiernych-o-pieniadze-radio-maryja/jmb8bsb

Przestań więć pierdolić płatny pajacu. Zmień tego fiuta który wysyła ci te
wklejki. Jeżeli sam to robisz to oznacza, że z ciebie debil na debilami a
czyli pisdziak! lol!

CL

Data: 2017-05-22 13:15:36
Autor: kors4r
List otwarty Porozumienia Zawodów Medycznych do Ministra Finansów RP
W dniu 22.05.2017 o 11:46, Ciemny Lud pisze:
pisdzielec "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

A kasa jest tu:

http://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/tadeusz-rydzyk-na-liscie-100-najbogatszych-polakow-wprost-zarobil-56-mln-zl/2y7q60j

Ale wg faktu to wszystko, co zarobił pochodzi z publicznych pieniędzy?

[...]

Bez sensu. Nie dość, że płacimy podatki, to Ty jeszcze chcesz, żebyśmy robili w kościołach składki na służbę zdrowia?

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-22 13:23:04
Autor: prezydent San Escobar
List otwarty Porozumienia Zawodów Medycznych do Ministra Finansów RP
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

A ile można zarobić z tego?
https://www.youtube.com/watch?v=sVuAXYIXi5g

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 13:46:04
Autor: kors4r
List otwarty Porozumienia Zawodów Medycznych do Ministra Finansów RP
W dniu 22.05.2017 o 13:23, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Górnej granicy pewnie nie ma, wszystko zależy jak jesteś dobry w te klocki. Ale mnie chodzi o coś innego - czy źródło bogactwa Rydzyka i źródło finansowania służby zdrowia to jest to samo. Po części tak, jakąś kasę z budżetu dostał. Pytam tylko, czy wiesz ile w tych 56 mln zysku Rydzyka pochodzi z budżetu.

--
Pozdr
kors

-- -- -