List otwarty do BZ WBK KB itd.

Data: 2013-11-25 16:20:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
List otwarty do BZ WBK KB itd.

Zapraszam do wywiązania się z umowy (dobrowolnie zawartej przez
bank) i zapowiadam podanie na grupie dyskusyjnej loginu oraz hasła
(do konta mojej matki) w celu weryfikacji -- każdy chętny będzie
mógł wówczas sprawdzić, czy spełnione są warunki, i czy bank dał
jakiekolwiek wisienki bądź orzeszki. Oczywiście do pełni szczęścia
postawię także skan pisma, w którym bank orzeka, ;) iż konto firmy
będącej nadzieją Jana Pawła II nie jest kontem firmowym.

Pragnę zauważyć, iż takie orzeczenie jest brutalnym atakiem na Kościół.

Weryfikacja firmowości konta będzie prosta po podaniu loginu
i hasła -- przelewy ,,wynagrodzenia'' zawierają dane firmy.

Dodam jeszcze, że nie robią Państwo żadnej łaski, ale płacą
za pracę, jaką jest testowanie Waszych systemów -- zatrzymanie
obiecanej zapłaty za pracę jest grzechem wołającym o pomstę do
nieba, zgodnie z prawami moralnymi obowiązującymi w tej części
świata.

Nie wiem, jak na to patrzą religie inne -- żydowska czy
islamska, buddyjska itd., ale myślę, że jednak ;) podobnie.

Czy Wasz bank aż tak źle funkcjonuje, iż musicie okradać najuboższych,
którzy (nie mając lepszej pracy zarobkowej) zatrudnili się (namawiani
przez Was) jako Wasi testerzy?

-=-

Zgodnie z Waszym regulaminem -- bank (jako organizator) odpowiada za
prawidłowy przebieg promocji. I to z Waszej inicjatywy wiśniobiorcy
(czy orzechobiorcy) współpracują z Wami, angażując swoje pieniądze
i swój czas w testowanie (najwyraźniej konieczne po połączeniu
banków w jeden bank) Waszych systemów.

List otwarty do BZ WBK KB itd.