List otwarty do Bronka Komuchruskiego

Data: 2015-04-03 20:51:56
Autor: u2
List otwarty do Bronka Komuchruskiego
Szanowny Panie Prezydencie,

z okazji zbli偶aj膮cych si臋 艢wi膮t Wielkanocnych pragn臋 偶yczy膰 Panu i Pana Rodzinie wyj膮tkowej atmosfery 艣wi膮tecznej przepe艂nionej mi艂o艣ci膮, rado艣ci膮 i wzajemn膮 偶yczliwo艣ci膮.

     Przykro mi, 偶e list, kt贸ry napisa艂am do Pa艅skiej Ma艂偶onki przed 艢wi臋tami Bo偶ego Narodzenia pozosta艂 bez odpowiedzi. W li艣cie tym opisa艂am bardzo przykr膮 dla mnie sytuacj臋, gdzie prowadzone przeze mnie auto zderzy艂o si臋 z nieoznakowanym autem BOR-u, kt贸rym Pan podr贸偶owa艂. Najwyra藕niej szkody, kt贸re wtedy ponie艣li艣my (uraz kr臋gos艂upa szyjnego oraz trauma moja i dziecka) s膮 dla Pa艅stwa nieistotne.

     Pragn臋 nadmieni膰, 偶e ciesz臋 si臋, 偶e wybra艂 Pan "zgod臋 i bezpiecze艅stwo" w swojej kampanii wyborczej, gdy偶 w nawi膮zaniu do 10.12.2014 roku (dzie艅 kolizji) trudno m贸wi膰 o jakimkolwiek poczuciu bezpiecze艅stwa (przynajmniej z mojej perspektywy). Szkoda tylko, 偶e pozosta艂 Pan oboj臋tny na ludzk膮 krzywd臋, kt贸ra by艂a konsekwencj膮 tego nieprzyjemnego incydentu. W tym momencie nie czuj臋 si臋 prawowit膮 obywatelk膮 tego kraju, bo potraktowano mnie wyj膮tkowo niesprawiedliwie pr贸buj膮c zrobi膰 ze mnie koz艂a ofiarnego, ignoruj膮c ewidentne 艂amanie przepis贸w przez kierowc贸w z BOR-u, kt贸rzy czuj膮 si臋 bezkarnie je偶d偶膮c jak piraci drogowi.

     Mimo to, wierz臋 (mo偶e naiwnie) w zmiany i lepsze jutro.

Z powa偶aniem,
Natalia Arnal

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

List otwarty do Bronka Komuchruskiego