List otwarty do Tuska

Data: 2010-04-21 20:25:12
Autor: abc
List otwarty do Tuska
Dajcie spokój Tuskowi. On właśnie z przerażeniem odkrył, że polityka to nie
tylko kopanie piłki, treningi PR-wskie, bezwstydne słupki w sondażach i
śmichy - chichy z Kaczorów.

Data: 2010-04-21 20:32:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty do Tuska

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dajcie spokój Tuskowi. On właśnie z przerażeniem odkrył, że polityka to
nie
tylko kopanie piłki, treningi PR-wskie, bezwstydne słupki w sondażach i
śmichy - chichy z Kaczorów.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

.

Data: 2010-04-22 08:05:44
Autor: cirrus
List otwarty do Tuska
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bcf4309$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
Dajcie spokój Tuskowi. On właśnie z przerażeniem odkrył, że polityka to
nie tylko kopanie piłki, treningi PR-wskie, bezwstydne słupki w
sondażach i śmichy - chichy z Kaczorów.

A co jeszcze? Podawanie pseudosensacji z komentarzem "wiem, ale nie powiem"?

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:39:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty do Tuska

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> sondażach i śmichy - chichy z Kaczorów.

A co jeszcze? Podawanie pseudosensacji z komentarzem "wiem, ale nie

ano

List otwarty do Tuska