List otwarty generała Petelickiego

Data: 2010-04-27 10:39:31
Autor: Roman Rumian
List otwarty generała Petelickiego
Ciag dalszy - list do parlamentarzystĂłw:
http://fronda.pl/news/czytaj/gen_petelicki_wytyka_wladzom_zlamane_procedury_nato

"... Polska jako członek NATO jest zobowiązana do przestrzegania procedur, które dotyczą tzw. bezpieczeństwa infrastruktury krytycznej państwa i zarządzania ryzykiem – podkreśla gen. Petelicki. I nie ma wątpliwości, że tym procedurami powinien być objęty lot prezydenckiego samolotu, z tyloma ważnymi dla bezpieczeństwa kraju osobami na pokładzie.

- Wszelkie próby zrzucania winy za katastrofę na śp. zwierzchnika Sił Zbrojnych – prezydenta RP śp. pilotów lub stronę rosyjską kompromitują nas jeszcze bardziej w oczach partnerów z NATO – napisał gen. Petelicki w liście do parlamentarzystów.

Zdaniem twórcy GROM to polskie służby powinny zabezpieczać smoleńskie lotnisko i ewentualne lotniska zapasowe. - Takie miejsca zostały wybrane. Były to Witebsk i Mińsk – twierdzi rzecznik Sił Powietrznych płk. Robert Kupracz. Biuro Ochrony Rządu nie miało jednak takich informacji. Dlaczego? Na to pytanie nie potrafili odpowiedzieć ani płk. Kupracz, ani rzecznik BOR, Dariusz Aleksandrowicz.
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-27 10:47:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego
Witam,

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

..."

Roman Rumian

   Panie Romanie, nasza armia w pelni natowska nie jest.
   Oto jak najkrocej mozna podsumowac wypowiedz
   gen. Petelickiego.

   Pozdrawiam
   Cezary Glaz

Data: 2010-04-27 11:01:11
Autor: -he®sk-
List otwarty generała Petelickiego
On Tue, 27 Apr 2010 10:39:31 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

[...]

 to proste. z s.p. prezydentem lecial szef bbn.  to oni "zabezpieczali" wizyte. zadufani w sobie.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 14:24:42
Autor: konserwator
List otwarty generała Petelickiego

Użytkownik "-heRsk-" <-WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:js9dt5tkjk49m3of88ru3fburlvqhv42ar4ax.com...
[...]

płk. Robert Kupracz. Biuro Ochrony Rz±du nie miało jednak takich
[...]

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow sluzbom.
Za wizyte - techniczna organizacje - zabezpieczenie logistyki, sprzetu i koordynacje sluzb (tu w porozumieniuu z BOR i BBN) odpowiada Klich -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-27 15:09:57
Autor: :he®sk:
List otwarty generała Petelickiego
On Tue, 27 Apr 2010 14:24:42 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

 to proste. z s.p. prezydentem lecial szef bbn.
 to oni "zabezpieczali" wizyte. zadufani w sobie.

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

 czy taki facio, szef bbn nie mial zielonego pojecia o tym, ze  takie zgromadzenie VIP-ow to okazja do aktu terrorystycznego ?
 ilez razy szef bbn w "dbalosci o panstwo" zajmowal sie duperelami?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow sluzbom.

 wiec po cholere istnieje ?

Za wizyte - techniczna organizacje - zabezpieczenie logistyki, sprzetu
i koordynacje sluzb (tu w porozumieniuu z BOR i BBN) odpowiada Klich

 za wizyte rzadowa, a nie prywatna s.p. lecha. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-28 10:26:10
Autor: konserwator
List otwarty generała Petelickiego

Użytkownik ":he®sk:" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:s8ndt5dqrhsedmqe7tdcu609danja2vpgp4ax.com...
wrote:

> [...]

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

czy taki facio, szef bbn nie mial zielonego pojecia o tym, ze

ale przeciez "nie bylo zdanego ataku terrorystycznego"
- przeciez twierdzicie, ze nie bylo takiego ataku...
czyzbym sie mylil?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow
sluzbom.

wiec po cholere istnieje ?

a po cholere istenieja inne ciala polityczne?
by politykowac, doradzac, konsultowac. itd
nie wiesz tego? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :he®sk:
List otwarty generała Petelickiego
On Wed, 28 Apr 2010 10:26:10 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

ale przeciez "nie bylo zdanego ataku terrorystycznego"

 caly pis twierdzi ze byl... s.p. lech stal sie bohaterem.

- przeciez twierdzicie, ze nie bylo takiego ataku...

 nie wiem. poczekam na ustalenia komisji

czyzbym sie mylil?

 nie wiem

> BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow
> sluzbom.

a po cholere istenieja inne ciala polityczne?
by politykowac, doradzac, konsultowac. itd

czyli pierdziec w stolki za nasze pieniadze...

nie wiesz tego?

 jestes pierdzistolkiem ?

--

 HeSk