List otwarty genera³a Petelickiego

Data: 2010-04-22 12:54:26
Autor: Roman Rumian
List otwarty genera³a Petelickiego

Data: 2010-04-22 12:58:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty genera³a Petelickiego

Data: 2010-04-22 13:22:53
Autor: Piotr
List otwarty genera³a Petelickiego

Data: 2010-04-22 13:54:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty genera³a Petelickiego

Piotr
:-)

Data: 2010-04-22 14:52:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty genera³a Petelickiego

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hqpglj$nth$1speranza.aioe.org...

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:5de2f$4bd038eb$54702a04$8791news.chello.at...

http://wiadomosci.onet.pl/2159322,11,ostre_slowa_generala_petelickiego_w_liscie_do_donalda_tuska,item.html

> [...]
:-)
8-)

Data: 2010-04-22 16:26:06
Autor: cyc
List otwarty genera³a Petelickiego

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqpif8$r0g$2speranza.aioe.org...

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:a89c0$4bd04693$54702a04$10013news.chello.at...

:-)
8-)
$-)
%

Data: 2010-04-22 13:28:03
Autor: Slawek SWP
List otwarty genera³a Petelickiego
U¿ytkownik Roman Rumian napisa³:
http://wiadomosci.onet.pl/2159322,11,ostre_slowa_generala_petelickiego_w_liscie_do_donalda_tuska,item.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie jego s³owa przekonuj± ...

Hm, :( I co z tego, ¿e to s± rozs±dne s³owa i ¿e tak powinno byæ... Gdyby Polska i Polacy byli na pierwszym miejscu w rankingu wa¿no¶ci u osób tworz±cych rz±d to by genera³ Petelicki nie mia³ o czym pisaæ.
Mo¿na pochwaliæ poszczególnych cz³onków rz±du, za wybrane decyzje, niestety o ca³o¶ci traktowanej jak jedno¶æ nie da siê w ¿aden sposób wyraziæ pozytywnie.
Dobrze choæ, ¿e administrowanie krajem zrzucili na podw³adnych wiêc nie ma w ¿yciu codziennym sta³ego regresu. Niestety wszystkie sytuacje kryzysowe maj± to do siebie, ¿e nie da siê ich rozwi±zaæ za pomoc± PR.

--
S³awek SWP
"to nie têsknota za komun±

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego ¼ród³a.

Data: 2010-04-22 14:04:52
Autor: ,[he®sk]
List otwarty genera³a Petelickiego
On Thu, 22 Apr 2010 12:54:26 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/2159322,11,ostre_slowa_generala_petelickiego_w_liscie_do_donalda_tuska,item.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie jego s³owa przekonuj± ...

 do czego ?  kazda armia w kazdym kraju nie cierpi zwierzchnika w cywilu,
 ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 14:46:12
Autor: Slawek SWP
List otwarty generała Petelickiego
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
[...]

Mnie jego słowa przekonują ...

  do czego ?

  kazda armia w kazdym kraju nie cierpi zwierzchnika w cywilu,
  ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

Ach! Przeczytaj list i wskaż punkty, które nie są rozsądne... Zróbmy dyskusję merytoryczną... Wykaż proszę, który z wymienionych problemów nie zostanie rozwiązany pozytywnie w proponowany sposób...

--
SÅ‚awek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-22 15:00:16
Autor: ,[he®sk]
List otwarty genera³a Petelickiego
On Thu, 22 Apr 2010 14:46:12 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   kazda armia w kazdym kraju nie cierpi zwierzchnika w cywilu,
>   ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

Ach! Przeczytaj list i wska¿ punkty, które nie s± rozs±dne...

 z pkt widzenia armii sa rozsadne. zapewniaja im stanowiska.

Zróbmy dyskusjê merytoryczn±... Wyka¿ proszê, który z wymienionych problemów nie zostanie rozwi±zany pozytywnie w proponowany sposób...

 zalezy czyje (jakiej grupy) stanowisko prezentuje general.
 zauwaz, ze dymisji klicha domagal sie wczesniej PiS...

Data: 2010-04-23 10:52:49
Autor: Slawek SWP
List otwarty generała Petelickiego
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
[...]

Rozumiem powyższy argument tak: "PiS chciał to musi być złe, należy się przeciwstawić"
Ja jestem zaszufladkowany jako PiSiak - ty nie!
Argumenty generała cię nie przekonują, chodzi mi o te o niegospodarności...

Data: 2010-04-23 11:01:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego

"Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:

> [...]

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod

   Skalimowskiego mozna sobie z calym spokojem ,odpuscic',
   taka mam koncepcje.

   A. Rem

Data: 2010-04-23 12:00:05
Autor: ;[he®sk];
List otwarty genera³a Petelickiego
On Fri, 23 Apr 2010 10:52:49 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   zalezy czyje (jakiej grupy) stanowisko prezentuje general.
>   zauwaz, ze dymisji klicha domagal sie wczesniej PiS...

Rozumiem powy¿szy argument tak: "PiS chcia³ to musi byæ z³e, nale¿y siê przeciwstawiæ"

 nie powiedzialem ze zle czy dobrze. pokazuje pewna zbieznosc
 sytuacji. ktos z pis gardluje, ze klich powinien dac gardlo,
 a za chwile to samo robi petelicki. caly ten jego list z ustawianiem
 stanowisk to tylko przykrywka do sentensji koncowej: klich na stos!

Ja jestem zaszufladkowany jako PiSiak - ty nie!

 nie szufladkowalem ani ciebie ani siebie. oceniam tylko sytuacje.

Argumenty genera³a ciê nie przekonuj±, chodzi mi o te o niegospodarno¶ci...

 gdziez to pan general byl wczesniej ? nagle sie obudzil ?
 uwierzylbym w szczerosc jego intencji gdyby nie koncowe zdania.
 "list otwarty" przygotowano starannie wspolnie z prezesm PiS.

Data: 2010-04-23 13:01:07
Autor: Slawek SWP
List otwarty generała Petelickiego
Użytkownik ;[heŽsk]; napisał:
[...]

No to odpowiedz na poniższe, skoro oceniasz sytuację :)

Ja jestem zaszufladkowany jako PiSiak - ty nie!

  nie szufladkowalem ani ciebie ani siebie. oceniam tylko sytuacje.

ok

[...]

Olać intencje generała i jego wcześniejsze wystąpienia... Bo były, przynajmniej w "Warto rozmawiać" i na "TVP Info", nawet w TVN24 wystąpił ze swoją "krucjatą".
Pytanie brzmi: Czy sama treść "jego" postulatów w wyniku podanych argumentów ma sens?

Data: 2010-04-23 15:07:22
Autor: =he®sk=
List otwarty genera³a Petelickiego
On Fri, 23 Apr 2010 13:01:07 +0200, Slawek SWP
> [...]

>   a za chwile to samo robi petelicki. caly ten jego list z ustawianiem
>   stanowisk to tylko przykrywka do sentensji koncowej: klich na stos!
No to odpowiedz na poni¿sze, skoro oceniasz sytuacjê :)
  [...]

Olaæ intencje genera³a i jego wcze¶niejsze wyst±pienia... Bo by³y, przynajmniej w "Warto rozmawiaæ" i na "TVP Info", nawet w TVN24 wyst±pi³ ze swoj± "krucjat±".
Pytanie brzmi: Czy sama tre¶æ "jego" postulatów w wyniku podanych argumentów ma sens?

 dla niego na pewno tak.  zwlaszcza, ze do koryta dorwal sie facio z rembertowa, a nie on.

Data: 2010-04-23 17:22:18
Autor: Slawek SWP
List otwarty generała Petelickiego
Użytkownik =he®sk= napisał:
[...]
Olać intencje generała i jego wcześniejsze wystąpienia... Bo były,
przynajmniej w "Warto rozmawiać" i na "TVP Info", nawet w TVN24 wystąpił
ze swojÄ… "krucjatÄ…".
Pytanie brzmi: Czy sama treść "jego" postulatów w wyniku podanych
argumentów ma sens?

  dla niego na pewno tak.
  zwlaszcza, ze do koryta dorwal sie facio z rembertowa, a nie on.

Wróżem znaczy się jesteś, tylko takim niedoskonałym... co on wie ty wiesz co ty wiesz ty nie wiesz... :(

Data: 2010-04-22 15:26:21
Autor: WW
List otwarty generała Petelickiego
W dniu 2010-04-22 14:46, Slawek SWP pisze:
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
[...]

No to zróbmy.

Pytanie pierwsze.
Jakie niebezpieczeństwa zagrażają dziś Polsce.

Pytanie drugie.
Jak powinna wyglądać armia, żeby sobie z zagrożeniami niespecyfikowanymi w p. 1 poradzić.

Te dwa pytania na poczÄ…tek.

Pan generał w gruncie rzeczy woła o kasę.
Komu zabrać ?
Emerytom już nie ma czego.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-23 11:09:36
Autor: Slawek SWP
List otwarty generała Petelickiego
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
[...]

"[...]nasze lotnictwo nie mogło tam dolecieć, bo miało za słabe silniki (Mi-24). Co więcej, jak już doleciało - było nieuzbrojone (Mi-17).[...]"
"[...]Teraz szef MON twierdzi, że nie było pieniędzy na te samoloty, a jednocześnie wydawał dużo więcej na sprzęt, który okazał się nieprzydatny, że wspomnę tylko bezzałogowe orbitery za 110 mln dol.[...]"
"[...]"Świadome narażanie przez MON naszych żołnierzy na niebezpieczeństwo utraty życia jest niedopuszczalnym łamaniem prawa"! Gdy major Szczęsny poprosił podkomisję o przekazanie sprawy prokuraturze, został odwołany z funkcji eksperta. Jeden z najdzielniejszych komandosów GROM ranny w walce z terrorystami i odznaczony Krzyżem Zasługi za Dzielność, napisał do mnie po katastrofie: "Czymże jest narażenie bezpieczeństwa państwa, jak nie sabotażem. A kto tego nie rozumie, popełnia grzech zdrady!".
[...]"
"[...]Jestem Panu bardzo wdzięczny, za uratowanie GROM, który przez trzy miesiące pozostawał bez dowódcy i miał być wdeptany w ziemię przez MON-owski beton. Proszę, aby postąpił Pan podobnie w obecnej tragicznej sytuacji lotnictwa wojskowego, marynarki wojennej i wojsk lądowych. Sugerowane na początku listu rozwiązania inicjujące niezbędne reformy konsultowałem z wybitnymi polskimi i amerykańskimi specjalistami od zarządzania ryzykiem i ochrony infrastruktury krytycznej państwa.[...]"

Pytanie drugie.
Jak powinna wyglądać armia, żeby sobie z zagrożeniami niespecyfikowanymi
w p. 1 poradzić.

"[...]1. Rozwiązać wojskową prokuraturę i powierzyć prowadzone przez nią sprawy prokuraturze cywilnej. Będzie to zgodne z wcześniejszymi wnioskami Prawa i Sprawiedliwości popartymi przez Platformę Obywatelską, których orędownikami byli między innymi świętej pamięci Poseł Zbigniew Wassermann i generał Franciszek Gągor.

2. Ustanowić pełnomocnika rządu ds. ratowania naszych sił zbrojnych i powołać na to stanowisko generała dywizji Waldemara Skrzypczaka (byłego dowódcę wojsk lądowych, który miał odwagę głośno mówić o zaniedbaniach w MON) cieszącego się ogromnym autorytetem w Wojsku Polskim.

3. Odwołać ministra obrony narodowej i do czasu wybrania prezydenta powierzyć kierowanie resortem przewodniczącemu Komisji Obrony Narodowej Senatu Maciejowi Grubskiemu z Platformy Obywatelskiej, który - broniąc żołnierzy z Nangar Khel - wykazał się zaangażowaniem i dobrą znajomością problematyki wojskowej. Ministerstwem Obrony może skutecznie kierować tylko osoba niezwiązana z panującymi tam od lat betonowymi układami.

4. Przywrócić na stanowisko szefa Rządowego Centrum Antykryzysowego doktora Przemysława Gułę.
Ponad rok temu w obecności byłego wiceprezesa Narodowego Banku Polskiego profesora Krzysztofa Rybińskiego przekazałem ministrowi Michałowi Boniemu notatkę na temat karygodnych zaniedbań w Ministerstwie Obrony Narodowej. Zdecydowałem się na to, gdyż Bogdan Klich wysłuchiwał moich rad popartych ekspertyzami specjalistów polskich i amerykańskich, a następnie postępował wbrew logice!
Wszyscy Polacy widzieli tragiczną katastrofę wojskowego samolotu CASA C-295M, w której zginęło dwudziestu znakomitych lotników. Tłumaczyłem ministrowi Klichowi, dlaczego tak się stało, prezentując mu procedury NATO. Minister zapewniał, że wyciągnie z tego wnioski. Nie wyciągnął! Nastąpiła katastrofa wojskowego samolotu Bryza, w której zginęła cała załoga. Była jeszcze katastrofa wojskowego śmigłowca Mi-24. Pytałem publicznie Bogdana Klicha, ilu jeszcze dzielnych żołnierzy musi zginąć, żeby zaczął konieczne reformy w wojsku?[...]"

Te dwa pytania na poczÄ…tek.

Pan generał w gruncie rzeczy woła o kasę.
Komu zabrać ?
Emerytom już nie ma czego.

Może lepiej zacząć od ochrony interesów związanych z pozyskiwaniem polskiego "gazu łupkowego"
Emeryci zostali okradzeni przez komunistycznych cwaniaków, więc im w pierwszej kolejności należy zabrać i dać emerytom.
W następnej kolejności można by uwolnić CBA ze smyczy niech ściga cwaniaków typu lodziara Sawicka. Wbrew pozorom pieniędzy w Polsce jest sporo tylko są one rozkradane. Wystarczy wrócić do ścigania korupcji i wprowadzić prawo dające się egzekwować.
Kiedyś na tej grupie była dyskusja o paliwie, o oszustwach związanych z "chrzczeniem" paliwa, ktoś podpowiedział, że wystarczy ustanowić prawo o przechowywaniu próbek po dwóch stronach każdego kontraktu... Do tej pory nikt w rządzie nie wpadł na ten pomysł a prace PiSu zostały zatrzymane przez wybory 2007.

Tak to jest jak "nasi" rządzą by żyło się "im" lepiej.

Pozdrawiam
WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Åšwiatowej, ich sÄ…siedzi
powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-22 14:59:02
Autor: Roman Rumian
List otwarty generała Petelickiego
W dniu 2010-04-22 14:04, ",[he®sk]" pisze:
(...)
  do czego ?

Nie 'do czego', tylko 'czym' - prawdziwością w klasycznym, greckim rozumieniu.

  kazda armia w kazdym kraju nie cierpi zwierzchnika w cywilu,
  ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

Ale czy to oznacza, że cywilny zwierzchnik jest poza wszelką krytyką i kontrolą ?

Roman Rumian

Data: 2010-04-22 15:13:59
Autor: ,[he®sk]
List otwarty genera³a Petelickiego
On Thu, 22 Apr 2010 14:59:02 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

>   kazda armia w kazdym kraju nie cierpi zwierzchnika w cywilu,
>   ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

Ale czy to oznacza, ¿e cywilny zwierzchnik jest poza wszelk± krytyk± i kontrol± ?

 gdzie napisalem, ze jest? przypomnij sobie: glowy klicha jako
 1-wszy zaczal domagac sie pis. to co napisal general na poczatku
 to tylko rozgrzewka do tego co napisal na zakonczenie.  --

Data: 2010-04-22 15:24:29
Autor: Roman Rumian
List otwarty generała Petelickiego
W dniu 2010-04-22 15:13, ",[he®sk]" pisze:
(...)
  gdzie napisalem, ze jest?

Takie wrażenie można odnieść, kiedy nie odnosisz się do konkretów, o których napisał generał, tylko od razu rzucasz ogólną uwagę ... i na tym kończysz. To sugeruje, ze generał tak sobie pisze, bo nie lubi zwierzchnika, a podawane przez niego argumenty są przysłowiowym szukaniem kija.

  przypomnij sobie: glowy klicha jako
  1-wszy zaczal domagac sie pis. to co napisal general na poczatku
  to tylko rozgrzewka do tego co napisal na zakonczenie.

Oczywiście: wniosek końcowy, racjonalny i oczywisty w 'normalnych' państwach przygotował sensowną argumentacją.

Odnoszę też wrażenie, że dla Ciebie wystarcza już przypomnieć sobie jakie jest/było zdanie brata zmarłego Prezydenta lub PiS, aby bez wchodzenia w szczegóły odrzucić kazda sprawę.
Czy PiS i JK to samo zło ?

To mi przypomina niedawne i stale powracajace dyskusje nt. aborcji czy antykoncepcji: wystarczy podac stanowisko w tych sprawach Koscioła, aby od razu było wiadomo, co jest zacofane, głupie, etc.

Roman Rumian

Data: 2010-04-22 15:32:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego

Data: 2010-04-22 15:38:09
Autor: ,[he®sk]
List otwarty genera³a Petelickiego
On Thu, 22 Apr 2010 15:24:29 +0200, Roman Rumian
> [...]

Takie wrażenie można odnieść, kiedy nie odnosisz się do konkretów, o których napisał generał, tylko od razu rzucasz ogólną uwagę ...

 nie moge szczegolowo dyskutowac o czyms o czym mam ogolne pojecie.
 nie znam ani ludzi ktorych wymienia general ani opinii innych.
 faktem jest, ze armia nie cierpi "cywilnych" zwierzchnikow.

i na tym kończysz. To sugeruje, ze generał tak sobie pisze, bo nie lubi zwierzchnika,

 nie wiem czy lubi czy nie lubi. pytanie: dlaczego to  general dopiero teraz sie przebudzil? gdzie byl wczesniej?
 jak dawno rozbil sie CASA ?
a podawane przez niego argumenty są przysłowiowym szukaniem kija.

 dokladnie tak. domaga sie glowy klicha. masz argumenty za tym
 pomyslem? lot do katynia byl prywtanym pomyslem s.p. lecha.
 tu-154 nie byl samolotem wojskowym. co ma do tego klich ?
 kto tu usiluje zamiesc sprawe pod dywan? mysl...

> [...]

Oczywiście: wniosek końcowy, racjonalny i oczywisty w 'normalnych' państwach przygotował sensowną argumentacją.

 alez oczywiscie. stosowana powszechnie metoda. troche dymu,
 a na koniec to o co konkretnie chodzi.

Odnoszę też wrażenie, że dla Ciebie wystarcza już przypomnieć sobie jakie jest/było zdanie brata zmarłego Prezydenta lub PiS, aby bez wchodzenia w szczegóły odrzucić kazda sprawę.

 czyzbys sugerowal bliskie zwiazki generala z PiS ?

Czy PiS i JK to samo zło ?

 PiS nie. Jaroslaw - TAK. To on dzieli nasze spoleczenstwo.

To mi przypomina niedawne i stale powracajace dyskusje nt. aborcji czy antykoncepcji: wystarczy podac stanowisko w tych sprawach Koscioła, aby od razu było wiadomo, co jest zacofane, głupie, etc.

 wiele razy dawalem wyraz, ze sprawa aborcji to sprawa bardzo
 indywidualna i wtracanie sie w ten problem KK jest nieco niewlasciwe.
 nie twierdze, ze glupie czy t.p. to szerszy temat. mozemy sobie  o tym podyskutowac na priv.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 17:09:58
Autor: Roman Rumian
List otwarty generała Petelickiego
(...)

http://www.onet.tv/wine-ponosza-konkretni-ludzie,6599651,1,klip.html#

[...]

j.w. a poza tym:
"...
[...]

...."

(...)
  alez oczywiscie. stosowana powszechnie metoda. troche dymu,
  a na koniec to o co konkretnie chodzi.

Czarna seria 4 czy 5 katastrof lotniczych z identycznymi lub podobnymi błędami/okolicznosciami to 'trochę dymu' ?!
Niestety, dla ofiar, dym tez tam był ...

(...)
  czyzbys sugerowal bliskie zwiazki generala z PiS ?

To, doprawdy, jakis obłęd ...

(...)
  PiS nie. Jaroslaw - TAK. To on dzieli nasze spoleczenstwo.

Yhm,  a za to PO Å‚aczy: w upokorzeniu i bezsilnej zÅ‚oÅ›ci na mÄ…drali z jedyniesÅ‚usznej opcji.

(...)
[...]

Naprawdę sądzisz, iż napisałem to dlatego, że nie znam Twojego stanowiska i aby po raz n-ty wałkować te tematy ?!

Roman Rumian

Data: 2010-04-22 18:27:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego

> [...]

problematyki wojskowej. Ministerstwem Obrony może skutecznie kierować
tylko osoba niezwiązana z panującymi tam od lat betonowymi układami.
..."

(...)
> [...]

>   PiS nie. Jaroslaw - TAK. To on dzieli nasze spoleczenstwo.

Yhm,  a za to PO Å‚aczy: w upokorzeniu i bezsilnej zÅ‚oÅ›ci na mÄ…drali z
jedyniesłusznej opcji.

(...)

Data: 2010-04-22 18:31:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego

> [...]

>   ktory nie pozwala im bawic sie swoimi zabawkami do zabijania.

Ale czy to oznacza, że cywilny zwierzchnik jest poza wszelką krytyką i
kontrolÄ… ?

Roman Rumian

   Bardzo dobre pytanie, Panie Romanie.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-22 09:48:45
Autor: zbig
List otwarty genera³a Petelickiego

Wlodzimierz Zabotynski napisa³(a):

Tre¶æ tego listu jest na tyle niepokojaca, ze sadzê i¿ Tusk powinien
siê temu przyjrzeæ. Co prawda dziwi mnie takie nag³e zainteresowanie
tym, co ma do powiedzenia genera³ maj±cy opiniê komucha.Wiadomo
przecie¿ ¿e jest w ostrym konflikcie z gen. Polk± , który próbowa³ w
imieniu PiS rozrabiaæ w GROMie.

Data: 2010-04-22 18:54:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty genera³a Petelickiego

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Jaka opinie ma gen. bryg. Marek Dukaczewski, polskiego patrioty
moze?

AR

Data: 2010-04-22 10:11:33
Autor: zbig
List otwarty genera³a Petelickiego

Jaka opinie ma gen. bryg. Marek Dukaczewski, polskiego patrioty
moze?

AR
A co tu ma do rzeczy opinia o Dukaczewskim?

Data: 2010-04-22 19:13:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generala Petelickiego

> Jaka opinie ma gen. bryg. Marek Dukaczewski, polskiego patrioty
> moze?
>
> AR
A co tu ma do rzeczy opinia o Dukaczewskim?

  Zapytaj sowe.

  AR

Data: 2010-04-22 20:03:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generala Petelickiego

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> A co tu ma do rzeczy opinia o Dukaczewskim?

  Zapytaj sowe.

  AR

http://info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/Marek+Dukaczewski

AR

Data: 2010-04-22 20:05:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generala Petelickiego

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

SOWE i Viktora Suvorova:
http://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Suvorov

AR

Data: 2010-04-23 15:44:23
Autor: konserwator
List otwarty genera³a Petelickiego

U¿ytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hqph6s$qp3$1news.agh.edu.pl...
W dniu 2010-04-22 14:04, ",[heRsk]" pisze:
(...)
  do czego ?

Nie 'do czego', tylko 'czym' - prawdziwo¶ci± w klasycznym, greckim rozumieniu.

Data: 2010-04-23 15:44:38
Autor: konserwator
List otwarty genera³a Petelickiego

no jak jest z PO.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-22 15:18:21
Autor: WW
List otwarty genera³a Petelickiego
W dniu 2010-04-22 12:54, Roman Rumian pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2159322,11,ostre_slowa_generala_petelickiego_w_liscie_do_donalda_tuska,item.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie jego s³owa przekonuj± ...

Roman Rumian

No jasne. Wszechwiedz±cy "amerykañscy specjali¶ci", podobnie jak "amerykañscy uczeni" wszystko wiedza najlepiej.
Oni nie maj± wypadków a ich wojsko odnosi pasmo niekoñcz±cych siê zwyciêstw, od Wietnamu poczynaj±c.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2010-04-22 15:34:42
Autor: Panslavista
List otwarty genera³a Petelickiego
"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote in message news:hqp9t8$oja$1news.agh.edu.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2159322,11,ostre_slowa_generala_petelickiego_w_liscie_do_donalda_tuska,item.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mnie jego s³owa przekonuj± ...

Roman Rumian

Ca³y rz±d to kukie³ki z parchatego teatru cieni...

Data: 2010-04-22 15:38:20
Autor: Roman Rumian
List otwarty genera³a Petelickiego
Panie Jerzy,

W dniu 2010-04-22 15:34, Panslavista pisze:
(...)
Ca³y rz±d to kukie³ki z parchatego teatru cieni...

Starsi i M±drzejsi z niejednej nacji ...

Roman Rumian

Data: 2010-04-22 15:41:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty genera³a Petelickiego

> [...]

(...)
> Ca³y rz±d to kukie³ki z parchatego teatru cieni...

Starsi i M±drzejsi z niejednej nacji ...

   Ano, Panie Romanie.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 14:24:09
Autor: Panslavista
List otwarty genera³a Petelickiego
"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote in message news:hqpjgh$r9t$1news.agh.edu.pl...
[...]

Uczeni talmudycznej logiki  - algorytmu  dochodzenia do swego (cudzego)...

Data: 2010-04-27 10:39:31
Autor: Roman Rumian
List otwarty generała Petelickiego
Ciag dalszy - list do parlamentarzystów:
http://fronda.pl/news/czytaj/gen_petelicki_wytyka_wladzom_zlamane_procedury_nato

"... Polska jako członek NATO jest zobowiązana do przestrzegania procedur, które dotyczą tzw. bezpieczeństwa infrastruktury krytycznej państwa i zarządzania ryzykiem – podkreśla gen. Petelicki. I nie ma wątpliwości, że tym procedurami powinien być objęty lot prezydenckiego samolotu, z tyloma ważnymi dla bezpieczeństwa kraju osobami na pokładzie.

- Wszelkie próby zrzucania winy za katastrofę na śp. zwierzchnika Sił Zbrojnych – prezydenta RP śp. pilotów lub stronę rosyjską kompromitują nas jeszcze bardziej w oczach partnerów z NATO – napisał gen. Petelicki w liście do parlamentarzystów.

Zdaniem twórcy GROM to polskie służby powinny zabezpieczać smoleńskie lotnisko i ewentualne lotniska zapasowe. - Takie miejsca zostały wybrane. Były to Witebsk i Mińsk – twierdzi rzecznik Sił Powietrznych płk. Robert Kupracz. Biuro Ochrony Rządu nie miało jednak takich informacji. Dlaczego? Na to pytanie nie potrafili odpowiedzieć ani płk. Kupracz, ani rzecznik BOR, Dariusz Aleksandrowicz.
...."

Roman Rumian

Data: 2010-04-27 10:47:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
List otwarty generała Peteli ckiego
Witam,

[...]

   Panie Romanie, nasza armia w pelni natowska nie jest.
   Oto jak najkrocej mozna podsumowac wypowiedz
   gen. Petelickiego.

   Pozdrawiam
   Cezary Glaz

Data: 2010-04-27 11:01:11
Autor: -he®sk-
List otwarty genera³a Petelickiego
On Tue, 27 Apr 2010 10:39:31 +0200, Roman Rumian
[...]

 to proste. z s.p. prezydentem lecial szef bbn.  to oni "zabezpieczali" wizyte. zadufani w sobie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 14:24:42
Autor: konserwator
List otwarty genera³a Petelickiego

U¿ytkownik "-heRsk-" <-WC15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:js9dt5tkjk49m3of88ru3fburlvqhv42ar4ax.com...
On Tue, 27 Apr 2010 10:39:31 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

Zdaniem twórcy GROM to polskie s³u¿by powinny zabezpieczaæ smoleñskie
lotnisko i ewentualne lotniska zapasowe. - Takie miejsca zosta³y
wybrane. By³y to Witebsk i Miñsk - twierdzi rzecznik Si³ Powietrznych
p³k. Robert Kupracz. Biuro Ochrony Rz±du nie mia³o jednak takich
informacji. Dlaczego? Na to pytanie nie potrafili odpowiedzieæ ani p³k.
Kupracz, ani rzecznik BOR, Dariusz Aleksandrowicz.
..."

 to proste. z s.p. prezydentem lecial szef bbn.
 to oni "zabezpieczali" wizyte. zadufani w sobie.

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow sluzbom.
Za wizyte - techniczna organizacje - zabezpieczenie logistyki, sprzetu i koordynacje sluzb (tu w porozumieniuu z BOR i BBN) odpowiada Klich -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-27 15:09:57
Autor: :he®sk:
List otwarty genera³a Petelickiego
On Tue, 27 Apr 2010 14:24:42 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

 to proste. z s.p. prezydentem lecial szef bbn.
 to oni "zabezpieczali" wizyte. zadufani w sobie.

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

 czy taki facio, szef bbn nie mial zielonego pojecia o tym, ze  takie zgromadzenie VIP-ow to okazja do aktu terrorystycznego ?
 ilez razy szef bbn w "dbalosci o panstwo" zajmowal sie duperelami?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow sluzbom.

 wiec po cholere istnieje ?

Za wizyte - techniczna organizacje - zabezpieczenie logistyki, sprzetu
i koordynacje sluzb (tu w porozumieniuu z BOR i BBN) odpowiada Klich

 za wizyte rzadowa, a nie prywatna s.p. lecha. --

Data: 2010-04-28 10:26:10
Autor: konserwator
List otwarty genera³a Petelickiego

U¿ytkownik ":he®sk:" <:WC15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:s8ndt5dqrhsedmqe7tdcu609danja2vpgp4ax.com...
wrote:

> [...]

a czym ten szef mial "zabezpieczac" wizyte?
sekretarka i sprzataczka?

czy taki facio, szef bbn nie mial zielonego pojecia o tym, ze

ale przeciez "nie bylo zdanego ataku terrorystycznego"
- przeciez twierdzicie, ze nie bylo takiego ataku...
czyzbym sie mylil?

BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow
sluzbom.

wiec po cholere istnieje ?

a po cholere istenieja inne ciala polityczne?
by politykowac, doradzac, konsultowac. itd
nie wiesz tego? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-28 15:01:18
Autor: :he®sk:
List otwarty genera³a Petelickiego
On Wed, 28 Apr 2010 10:26:10 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

ale przeciez "nie bylo zdanego ataku terrorystycznego"

 caly pis twierdzi ze byl... s.p. lech stal sie bohaterem.

- przeciez twierdzicie, ze nie bylo takiego ataku...

 nie wiem. poczekam na ustalenia komisji

czyzbym sie mylil?

 nie wiem

> BBN to cialo polityczne bez kompetencji formalnych do wydawania rozkazow
> sluzbom.

a po cholere istenieja inne ciala polityczne?
by politykowac, doradzac, konsultowac. itd

czyli pierdziec w stolki za nasze pieniadze...

nie wiesz tego?

 jestes pierdzistolkiem ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

List otwarty genera³a Petelickiego