List papierowy wysłany online

Data: 2021-03-27 12:46:43
Autor: Henryk Hajdan
List papierowy wysłany online
Czy znacie kogoś kto wysłał w urzędowej sprawie:
https://www.envelo.pl/list-polecony-online/
list tym sposobem i urząd ten list przyjął i sprawę załatwił ?

Mam na mysli wysyłanie spraw do urzedu gminy, zakładu energetycznego, wodociągowego i tego typu sprawy.

Sąd ? przyjąłby wniosek tą drogą ?

Data: 2021-03-30 00:22:07
Autor: J.F.
List papierowy wysłany online
Użytkownik "Henryk Hajdan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:605f1b7c$0$513$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Bez podpisu pewnie pismo nie wazne ...

J.

Data: 2021-03-31 17:12:21
Autor: ąćęłńóśźż
List papierowy wysłany online
Tego o podpisie w przypadku listu online nie wiem, ale jakby co sąd wezwie do uzupełnienia braku formalnego poprzez złożenie podpisu odręcznego, więc jakby co termin dochowany (jeśli później podpiszemy lub wyślemy drugi podpisany egzemplarz Pocztą Polską w terminie 7 dni od odebrania wezwania o uzupełninie braku).
Inna sprawa jak termin w sądzie liczą - bywa, że na chwilę WYDRUKOWANIA przez paniętkę w sekretariacie.

-- -- -
Bez podpisu pewnie pismo nie wazne.

List papierowy wysłany online