Lista Visa CashBack a rzeczywistość.

Data: 2012-10-20 01:30:01
Autor: livesmarter.pl
Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
W dniu sobota, 20 października 2012 09:49:39 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Elo

Jest na stronie Visy link prowadzący do poniższego

http://www.visapromotions.net/polandCashback/cashbackMap.aspx

Jak na razie jeden sprawdzony sklep zdziwiony, jakby zobaczyli kosmitę, gdy zapytałem o cashback.

Wychodzi więc, że jest to radosna twórczość i lista życzeń Visy.

Mam rację? Przy okazji sprawdzę inne sklepy. Ale coś mi mówi, że będzie tam podobnie.

Przy okazji.

W moim Realu zmieniono PINpady i już nie ma możliwości wypłaty gotówki.

-- Pozdrawiam

    Zbyszek

PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

kiedyś sprawdzałem listę w kilku sklepach w Krakowie. Niektóre nawet miały naklejkę Visa Cashback. No i na tym się kończyło :)

Lista Visa CashBack a rzeczywistość.