Lista Visa CashBack a rzeczywistość.

Data: 2012-10-20 04:40:45
Autor: Piotr Hołda
Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
W dniu sobota, 20 października 2012 09:49:39 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Elo

Jest na stronie Visy link prowadzący do poniższego

http://www.visapromotions.net/polandCashback/cashbackMap.aspx

Jak na razie jeden sprawdzony sklep zdziwiony, jakby zobaczyli kosmitę, gdy zapytałem o cashback.

Wychodzi więc, że jest to radosna twórczość i lista życzeń Visy.

Mam rację?

Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej liście.

Data: 2012-10-20 13:47:50
Autor: S
W dniu 2012-10-20 13:40, Piotr Hołda pisze:
Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej liście.

W leclearcu bez problemów działa.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-10-20 05:40:40
Autor: eisenberg
W dniu sobota, 20 października 2012 13:47:14 UTC+2 użytkownik S napisał:
W dniu 2012-10-20 13:40, Piotr Hołda pisze:

> Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej liście.

W leclearcu bez problemów działa.

A to ciekawe, bo w Wwie nie działa. I nie ma Leclerca na liście sklepów z CB

Data: 2012-10-20 14:59:27
Autor: S
W dniu 2012-10-20 14:40, eisenberg pisze:
[...]

Uściślę - w gdańskim leclearcu działa i jest on na liście sklepów z CB.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-10-20 19:41:09
Autor: Zbynek Ltd.
Piotr Hołda napisał(a) :
Wychodzi więc, że jest to radosna twórczość i lista życzeń Visy.

Mam rację?

Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej liście.

Kolejne 4 sklepy:
1. A co to takiego?
2. Mamy, ale nie chcemy obsługiwać (pewnie nie potrafią)
3. Tak, podobno mamy, ale mąż jest za granicą a ja nie potrafię.
4. Pani miała dobre chęci, ale coś nie poszło :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-10-21 00:45:16
Autor: Krystek
Lista Visa CashBack a rzeczywistość.
W dniu 2012-10-20 13:40, Piotr Hołda pisze:
Już o tym tutaj pisałem. Właściciele sklepów nic o tym nie wiedzą, że są na takiej
liście.

Mając naklejki na drzwiach też nie wiedzą?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Lista Visa CashBack a rzeczywistość.