Lista absurdów PO

Data: 2009-04-20 17:24:06
Autor: wekon
Lista absurdów PO
Gromadzi ktoś może listę absurdów obecnego rządu? Wiem, że sporo tego ale juz mnie zaczyna szlag trafiać. Kolejny "genitalny" pomysł:

http://www.rp.pl/artykul/2,293809_Kamera_w_sklepikarzy_.html

Rodzice mają mały sklepik i wiem co oznaczałaby taka ustawa. Pewnie kolejny Misiak wygrałby przetarg na sprzęt monitorujący z dofinansowaniem państwa. I wsyztsko za pieniądze niedoszłych irlandczyków.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4021 (20090420) __________

Data: 2009-04-20 17:28:30
Autor: matador
Lista absurdów PO
wekon pisze:
Gromadzi ktoś może listę absurdów obecnego rządu?
www.tuskwatch.pl

Pozdrawiam

matador.

Data: 2009-04-20 17:49:50
Autor: Fripon
Lista absurdów PO
On Mon, 20 Apr 2009 17:24:06 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

Gromadzi kto? mo?e list? absurdów obecnego rz?du? [...]

 podobno jakies kolo z okolic lublina tym sie zajmuje.
 znasz go? no to zerknij w lusterko ;o))

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

Data: 2009-04-20 20:07:53
Autor: wekon
Lista absurdĂłw PO

"Fripon <heŽsk>" <|€brednie@interia.pl> wrote in message news:e56pu4t8b55jp336fgtvj991jqkrlskce24ax.com...
On Mon, 20 Apr 2009 17:24:06 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

Gromadzi kto? mo?e list? absurdĂłw obecnego rz?du? [...]

 podobno jakies kolo z okolic lublina tym sie zajmuje.
 znasz go? no to zerknij w lusterko ;o))

Odnies się synku do meritum sprawy, i poczytaj sobie o adresowaniu dynamicznym IP.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4022 (20090420) __________

Data: 2009-04-20 19:20:58
Autor: jesuss
Lista absurdów PO
Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:gsi4k2$b71$1nemesis.news.neostrada.pl...
Gromadzi ktoś może listę absurdów obecnego rządu? Wiem, że sporo tego ale juz mnie zaczyna szlag trafiać. Kolejny "genitalny" pomysł:

Tylko tyle, ze nigdy PO nie prześcignie w absurdach PiS-u, co widać w sondażach. Można sobie pieprzyć o absurdach PO, ale jeszcze do dzisiaj gdzieś leży mundurek pisowsko-giertychowski, którego mój syn nigdy nie założył, a za który zapłaciłem. Nie chcę już mówić o takich kwiatkach, jak oceny z fikcji religijnej liczonej do średniej ocen, czy "dzieła" wyznaniowe, włączone do lektur szkolnych. Przeczytaj wypociny JPII w "Tryptyku rzymskim", by pojąć, co to za "dzieło"! "Takie będą Rzeczypospolite , jakie ich młodzieży wychowanie" - a młodzieży wychowanie - wyznaniowe, co oznacza, że bliżej nam do Sudanu czy Iranu, niż do UE!!! Nie chcę wspominać o miliardach z budżetu na Krk! Mam gdzieś wyznaniuchów z PiS-u, razem z czarną, watykańską zarazą.

Na sam koniec; 8,2 miliarda dał PiS obywatelom lekką ręką (reforma progów podatkowych). Czy dał je biednym i potzebującym? Nie! Dał je tym, którzy już mają, a odebrał z zasiłków, szpitalnictwa itd, bo w budżecie zrobił dziurę na dokładnie tę samą kwotę. A jakiemu to rządowi zafundował tę dziurę? Przecież nie swojemu, bo tak się starał, że wyrzucono go na zbity, pisowko-wyznaniowy ryj. Dobry PiS wydarł PO 8,21 mld z budżetu i jeszcze w spotach reklamowych uważa to za swój sukces. Bezczelność!!! Za 4 lata PO może obniżyć podatki do zera, a zobaczymy co zrobiłby PiS. Na szczęście społeczeństwo musi nauczyć się pamiętać o "intelektualistach" tamtych rzadów typu: Lepper, Giertych, Jarosław i Lechu K. - którym to nawet grymas myślenia nie przebiegł przez kilka lat po twarzach. Mam gdzieś PO, ale PiS to idioci - Polska potrzebuje silnych rządów antyklerykalnych!!!

Data: 2009-04-20 19:41:52
Autor: CYC
Lista absurdów PO

Użytkownik "jesuss" <ceraker@vp.pl> napisał w wiadomości news:gsibfg$kjf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Koniecznie dodaj , "chamski " !! . Bez tego obraz tego ryja nie bedzie pelny !!.
Gdyby jeszcze tak dodac" pijacki ", co przeciez nie bedzie bezzasadne i jakby  okrasic to wszystko pojeciem " bezczelny " , to byc moze wtedy ocena zblizylaby sie nieco do prawdy !.....niepelnej jeszcze ale juz prawdy !.

cyc

Data: 2009-04-20 20:09:01
Autor: wekon
Lista absurdów PO

"jesuss" <ceraker@vp.pl> wrote in message news:gsibfg$kjf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no beton, przepraszam że zmusiłem do "dyskusji"

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4022 (20090420) __________

Data: 2009-04-20 21:01:16
Autor: cytryna
Lista absurdów PO
> [...]

Na sam koniec; 8,2 miliarda dał PiS obywatelom lekką ręką (reforma progów podatkowych). Czy dał je biednym i potzebującym? Nie! Dał je tym, którzy już mają, a odebrał z zasiłków, szpitalnictwa itd, bo w budżecie zrobił dziurę na dokładnie tę samą kwotę. A jakiemu to rządowi zafundował tę dziurę? Przecież nie swojemu, bo tak się starał, że wyrzucono go na zbity, pisowko-wyznaniowy ryj. Dobry PiS wydarł PO 8,21 mld z budżetu i jeszcze w spotach reklamowych uważa to za swój sukces. Bezczelność!!! Za 4 lata PO może obniżyć podatki do zera, a zobaczymy co zrobiłby PiS. Na szczęście społeczeństwo musi nauczyć się pamiętać o "intelektualistach" tamtych rzadów typu: Lepper, Giertych, Jarosław i Lechu K. - którym to nawet grymas myślenia nie przebiegł przez kilka lat po twarzach. Mam gdzieś PO, ale PiS to idioci - Polska potrzebuje silnych rządów antyklerykalnych!!!

Tak kolejno: o mundurek syna nie należy się martwić, jak wyrośnie Zakład Karny
podaruje (bezpłatnie!) nowy i michę też. Ślepa wiara w dobre uczynki PO skłania
do zyczliwej rady: ostatni moment na wizytę u psychiatry np.Klicha. Wreszcie sondaże, w tej materii towarzysze ze służb są specami w słodzeniu wybranemu palantowi lub partii. Dali liczne dowody swoich możliwości, kiedy to poparcie dla programu PZPR sięgało 99,9%. Teraz opuścili ciut ciut ponad połowę i dalej
radują swoimi sondażami tępych przygłupów, a tych ci u nas dostatek. Na koniec zestawienie "sukcesów Tuska zwanych przez normalnych ludzi porażkami:
POrazki TUSKA 2008

Co było największą porażką Tuska w 2008 roku?
1. Załatwienie Ziobry,
2. Załatwienie Olewnika ojca,
3. Zatkanie rury Rydzyka,
4. Obrażanie matki Kaczyńskich,
5. Obrażanie żony prezydenta,
6. Zamiecenie pod dywan sprawy doktorka G.
7. Zamiecenie pod dywan sprawy mafii węglowej,
8. Zamiecenie pod dywan sprawy prezydenta Sopotu,
9. Zamiecenie pod dywan sprawy koleżanki Sawickiej,
10. Nie podjęcie żadnej ze spraw zarzucanych Lepperowi i poprzedniemu rządowi ... czyżby ich wcale nie było?
11. no same sukcesy czego wy chcecie....
12. Odbycie podróży życia. 13.Otrzymanie orderu Słońca Peru.
14.Wypromowanie Palikota i Niesiołowskiego 15. Otrzymanie całego festowalu piosenki rosyjskiej tylko za pół TIRa mięsa do Rosji.
16. Utrzymanie fryzury pomimo olbrzymiego przepracowania.
17. Utworzenie pseudoliberalno-pseudochłopskiej koalicji. 18. Utworzenie frontu przekształcania moralnych karłów w autorytety. 19. Podporządkowanie sobie mediów. 20. Ogłupienie młodego pokolenia. 21. Permanentne, systematyczne i regularne lżenie prezydenta 22. Odtworzenie Koalicji Nocnej Zmiany 23. Zagarnięcie samolotów. 24. Regularne i systematyczne granie w piłkę z kolegami z Trójmiasta. 25. Zamiecenie pod dywan podatku liniowego. 26. Zamiecenie pod dywan jednomandatowych okręgów wyborczych. 27. Bohaterska próba wyprzedaży szpitali za grosze kolesiom z terenu. 28. Walka z prawdą, zwłaszcza historyczną, itd. itd..

Autor: "awe"

Data: 2009-04-21 18:28:30
Autor: raff
Lista absurdów PO
cytryna pisze:
[...]

29. Podwyzka skladki zdrowotnej
30. Wprowadzenie ekopodatku od samochodow
31. Wprowadzenie podatku opiekunczego
32. cd... (rzad pracuje)

R.

Lista absurdów PO