Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"

Data: 2010-02-17 15:36:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"
W innym wątku jest odesłanie do tabelki w której podano drogie eliksiry BGŻ

Ja spotkałem sie z informacją ustną w DB, że u nich też jest droższa sesja,
ale nie natknąłem sie na takie informacje w ich tabeli prowizji.

Czy inne banki też bywają tak podstępne?
I czy przy zlecaniu w internecie przynajmniej informują że ten przelew
dojdzie za 5zł dziś lub za 0zł jutro czy też okradają klienta znienacka?

Data: 2010-02-17 15:58:28
Autor: Robert Kois
Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"
Dnia Wed, 17 Feb 2010 15:36:27 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

Ja spotkałem sie z informacją ustną w DB, że u nich też jest droższa sesja,
ale nie natknąłem sie na takie informacje w ich tabeli prowizji.

Wydaje mi się, że banki płacą więcej KIRowi za zlecenia realizowane 2 i 3
sesją, więc może oszczędności wprowadzają. Takie coś mi się obiło o uszy
ale pewny nie jestem. --
Kojer

Data: 2010-02-17 16:29:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tyb9z7yt0h4q.dlg@kojer.kojer...

Wydaje mi się, że banki płacą więcej KIRowi za zlecenia realizowane 2 i 3
sesją, więc może oszczędności wprowadzają. Takie coś mi się obiło o uszy
ale pewny nie jestem.

Stawki są raczej zróżnicowane w zależności od tego na ile przed końcem terminu ich przyjmowania bank wysyła pliki ze zleceniami, a nie w zależności od numeru sesji.

Data: 2010-02-17 16:32:12
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 17 Feb 2010 16:29:19 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

No to w takim razie nie rozumiem takiego różnicowania opłaty za przelew.

--
Kojer

Data: 2010-02-17 16:35:13
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

No to w takim razie nie rozumiem takiego różnicowania opłaty za przelew.

czy tzn. że jeśli sesja wychodząca jest o 7:00 a ja wysyłam o 6:59 i bank zdąży mnie dopisać do listy to będzie przepłacać?

Data: 2010-02-17 17:27:04
Autor: MarekZ
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5065.0000017f.4b7c0cb1@newsgate.onet.pl...

czy tzn. że jeśli sesja wychodząca jest o 7:00 a ja wysyłam o 6:59 i bank
zdąży mnie dopisać do listy to będzie przepłacać?

Tak to właśnie znaczy. Czyli np. gdyby jakaś sesja była o godzinie 10:00, to do 8:00 jest najniższa stawka np. 10 groszy, potem od 8:00 do 9:30 wyższa, np. 14 groszy, a po 9:30 najwyższa, np. 18 groszy.

Zapewne z tego powodu mamy takie a nie inne godziny łamania sesji w BRE. Pozwalają one na przesłanie pliku ze zleceniami po stawkach minimalnych.

Co do konkretnych różnic w w wysokości stawek musiałby się wypowiedzieć ktoś związany z KIR.

Data: 2010-02-18 11:31:11
Autor: MacGregor

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hlh59i$qb2$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Konkretnie do godziny przed zamknięciem wejścia na daną sesję rozliczeniową obowiązuje stawka podstawowa, od godziny do pół godziny stawka podstawowa *2, a na pół godziny przed zamknięciem stawka *4.
Ale podane kwoty nie są prawdziwymi, a ze względu na tajemnicę ;-) nie mogę podać obowiązujących.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Lista godzin eliksiru "podstępnie drogiego"