Lista kłamst smoleńskich

Data: 2012-01-19 10:22:27
Autor: wekon
Lista kłamst smoleńskich
Warto przypominać o nich, choćby codziennie. GWno za pomoc± funkcjonariusza dziennikarskiego, zaczyna juz kwękać o dwóch generałach w kokpicie, więc lista wci±ż się wydłuża.

http://niezalezna.pl/22032-tak-laduja-debesciaki-lista-klamstw-smolenskich

wekon

Data: 2012-01-19 10:51:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Lista kłamst smoleńskich

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f17e0d1$0$1277$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcz poczekajmy, a okaże się, że kokpicie nie był żaden generał tylko jego zwierzchnik.

BBR

Data: 2012-01-19 12:09:20
Autor: wekon
Lista kłamst smoleńskich
"Pan hrabia Bobrowski"  wrote in message news:4f17e78c$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tu masz rację. Wszystko możliwe. Tak jak pisałem, lista kłamstw będzie się wydłużać.

wekon

Data: 2012-01-19 12:22:47
Autor: A. Filip
Lista kłamst smoleńskich [A w dzisiejszej GW 200% generałów (2012-01-19)]
"Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> pisze:
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Warto przypominać o nich, choćby codziennie. GWno za pomocą
funkcjonariusza dziennikarskiego, zaczyna juz kwękać o dwóch
generałach w kokpicie, więc lista wciąż się wydłuża.

[...]

W wersji *na GW papierze* na pierwszej stronie stoi tytuĹ‚ ja byk "W kokpicie Tu-154 byĹ‚o dwĂłch generaĹ‚Ăłw",  bez ĹĽadnego znaku zapytania,
żadnego wskazywania za kim się podaje - czyli "GW redakcja" "sugerowała
*na piśmie*" że wierzy w to na 100%.

GW portalowi widać *już* "zmiękła rura".
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10991551,W_kokpicie_Tu_154_bylo_dwoch_generalow.html
  W kokpicie Tu-154 byĹ‚o dwĂłch generaĹ‚Ăłw? Miller: BrakowaĹ‚o nam jeszcze jednej osoby
  19.01.2012 , aktualizacja: 19.01.2012 11:10

Data: 2012-01-19 11:24:34
Autor: brat_olin
On 19 Jan, 12:22, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> pisze:

> Użytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Jeszcz poczekajmy, a okaże się, że kokpicie nie był żaden generał
> tylko jego zwierzchnik.

> BBR

W wersji *na GW papierze* na pierwszej stronie stoi tytuł ja byk
"W kokpicie Tu-154 było dwóch generałów",  bez żadnego znaku zapytania,
żadnego wskazywania za kim się podaje - czyli "GW redakcja" "sugerowała
*na pi¶mie*" że wierzy w to na 100%.

GWno bedzie mialo zagwozdke:
http://www.wprost.pl/ar/288938/Oprocz-Blasika-wkokpicie-znaleziono-dwanascie-cial/

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-19 16:59:42
Autor: Leprechaun
Lista kłamst smoleńskich

[...]

Tylko dwóch? Ten kokpit musi być cholernie mały. Co onin wieĽli w tym kokpicie, że żaden generał tam nie mógł wej¶ć? Może małpki?

BomBel

Data: 2012-01-19 20:18:10
Autor: jadrys
Lista kłamst smoleńskich
W dniu 2012-01-19 10:22, wekon pisze:
Warto przypominać o nich, choćby codziennie. GWno za pomocą funkcjonariusza dziennikarskiego, zaczyna juz kwękać o dwóch generałach w kokpicie, więc lista wciąż się wydłuża.

http://niezalezna.pl/22032-tak-laduja-debesciaki-lista-klamstw-smolenskich wekon

Macierewicz w swoich "wizjach" raczej nie pozostaje w tyle za "GW".

Data: 2012-01-19 21:32:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Lista kłamst smoleńskich

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf9q6s$grr$3node2.news.atman.pl...
[...]

I za tobÄ… teĹĽ nie.

Data: 2012-01-20 20:42:26
Autor: jadrys
Lista kłamst smoleńskich

[...]

Mam jedną, jedyna teorię.. Jest ona jak skała - bez słabych punktów, i jej sie trzymam. Natomiast M. miota się jak ryba bez wody.

Data: 2012-01-19 22:49:31
Autor: wekon
Lista kłamst smoleńskich
"jadrys"  wrote in message news:jf9q6s$grr$3node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Macierewicz ratuje honor tego skundlonego narodu. A przede wszystkim tych 96 osób. A GWno standardowo - kłamstwa i pomówienia. Oj krótką macie pamięć Panie jadrys, krótką. Albo wygodną.

wekon

Data: 2012-01-20 05:59:27
Autor: stevep
Lista kłamst smoleńskich
Dnia 19-01-2012 o 22:49:31 wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

[...]

Macierewicz ratuje honor tego skundlonego narodu. A przede wszystkim  tych 96 osób. A GWno standardowo - kłamstwa i pomówienia. Oj krótk±  macie pamięć Panie jadrys, krótk±. Albo wygodn±.

wekon
Jest wizytówk± psychola tego narodu.

--
stevep

Data: 2012-01-20 20:42:23
Autor: jadrys
Lista kłamst smoleńskich
W dniu 2012-01-19 22:49, wekon pisze:
[...]

Zadaniem Macierewicza jest najwyraźniej zrobić z tego zamachu kabaret. Inna możliwość to tylko jego niepoczytalność. Oczywiście tym tekstem nie wybielam "GW", bo Adaś M. wcale nie jest lepszy.

Data: 2012-01-19 23:43:14
Autor: A. Filip
Lista kłamst smoleńskich [GW v. Macierewicz]
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Nad-prezes *może* wymienić Macierewicza "jak zderzak prezydenta Wałęsy"
"jakby co". A GW jak siÄ™ "samo-wymieni"? :-)

Data: 2012-01-19 22:54:39
Autor: Obserwator
Lista kłamst smoleńskich [GW v. Macierewicz]
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Nad-prezes *może* wymienić Macierewicza "jak zderzak prezydenta Wałęsy"
"jakby co". A GW jak się "samo-wymieni"? :-)

********************************

rany jaki belkot. Jasnowidzem jestes? Co ty musisz miec za chaos w tej biednej
glowce?

Data: 2012-01-20 20:42:14
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-19 23:43, A. Filip pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Osobiście podejrzewam że Antoni M. jest na usługach układu okrągłostołowego., - Facet od czarnej roboty, a gdy trzeba to błazen.

Data: 2012-01-20 12:08:40
Autor: Antenka
On 20 Sty, 20:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-19 23:43, A. Filip pisze:

Osobi¶cie podejrzewam że Antoni M. jest na usługach układu okr±głostołowego., - Facet od czarnej roboty, a gdy trzeba to błazen.<

What? A b. chcesz?! :-E Tylko na chwilę spu¶ciłam z oka psp i co
widzę?! Herezja za herezj±!  :- /

Antenka

P.s. Kalesony spu¶ć! :-E

Data: 2012-01-21 10:09:02
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 21:08, Antenka pisze:
[...]
What? A b. chcesz?! :-E Tylko na chwilę spuściłam z oka psp i co
widzÄ™?! Herezja za herezjÄ…!  :- /

Antenka

P.s. Kalesony spuść! :-E

Żadna herezja, to czyste fakty. Zwróć Antenko uwagę na to która to już teoria Antoniego M? Żeby było śmieszniej - każdą przedstawia jako prawdziwą i broni jej jak lew..:-(
;-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-01-22 04:34:01
Autor: stevep
Dnia 21-01-2012 o 10:09:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Żadna herezja, to czyste fakty. Zwróć Antenko uwagę na to która to już  teoria Antoniego M? Żeby było ¶mieszniej - każd± przedstawia jako  prawdziw± i broni jej jak lew..:-(
;-)

Pozdrawiam;-)

To nie wierzysz w możliwo¶ci oszołomskie profesora Macierewicza , ja  uważam jego idiotyzm w odróżnieniu do niego za nieograniczony.

--
stevep

Data: 2012-01-21 10:45:32
Autor: [He®Sk]
On Fri, 20 Jan 2012 20:42:14 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Osobi¶cie podejrzewam że Antoni M. jest na usługach układu okr±głostołowego., - Facet od czarnej roboty, a gdy trzeba to błazen.

 moim zdaniem a.macierewicz to wtyka putina. robi wszystko by
 z katastrofy zrobic posmiewisko. to samo facet zwany mecenasem
 rogalskim. ich pomysly (hel, bomba baryczna) sluzyly wlasnie  osmieszaniu i gmatwaniu faktow. spowodowaly, ze nikt powaznie
 nie zajmuje sie tematem. interesujaca teoria? ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-22 10:47:31
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-21 10:45, "[He®Sk]" pisze:

[...]

W rzeczy samej - można odnieść takie wrażenie... Zamiast postawić rzeczowe zarzuty i twardo domagać się wyjaśnień, M. w swoich oskarżeniach skacze jak błazen po arenie cyrkowej. Tylko nie wiem jak takie zachowanie nazwać - tragedią czy komedią, ale jedno jest pewne - bardzo to szkodzi w wyjaśnieniu tej sprawy.

Lista kłamst smoleńskich