Lista kłamst smoleńskich

Data: 2012-01-19 10:51:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Lista kłamst smoleńskich

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f17e0d1$0$1277$65785112news.neostrada.pl...
Warto przypominać o nich, choćby codziennie. GWno za pomoc± funkcjonariusza dziennikarskiego, zaczyna juz kwękać o dwóch generałach w kokpicie, więc lista wci±ż się wydłuża.

http://niezalezna.pl/22032-tak-laduja-debesciaki-lista-klamstw-smolenskich

wekon

Jeszcz poczekajmy, a okaże się, że kokpicie nie był żaden generał tylko jego zwierzchnik.

BBR

Data: 2012-01-19 12:09:20
Autor: wekon
Lista kłamst smoleńskich
"Pan hrabia Bobrowski"  wrote in message news:4f17e78c$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tu masz rację. Wszystko możliwe. Tak jak pisałem, lista kłamstw będzie się wydłużać.

wekon

Data: 2012-01-19 12:22:47
Autor: A. Filip
Lista kłamst smoleńskich [A w dzisiejszej GW 200% generałów (2012-01-19)]
"Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> pisze:
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Warto przypominać o nich, choćby codziennie. GWno za pomocą
funkcjonariusza dziennikarskiego, zaczyna juz kwękać o dwóch
generałach w kokpicie, więc lista wciąż się wydłuża.

[...]

W wersji *na GW papierze* na pierwszej stronie stoi tytuĹ‚ ja byk "W kokpicie Tu-154 byĹ‚o dwĂłch generaĹ‚Ăłw",  bez ĹĽadnego znaku zapytania,
żadnego wskazywania za kim się podaje - czyli "GW redakcja" "sugerowała
*na piśmie*" że wierzy w to na 100%.

GW portalowi widać *już* "zmiękła rura".
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10991551,W_kokpicie_Tu_154_bylo_dwoch_generalow.html
  W kokpicie Tu-154 byĹ‚o dwĂłch generaĹ‚Ăłw? Miller: BrakowaĹ‚o nam jeszcze jednej osoby
  19.01.2012 , aktualizacja: 19.01.2012 11:10

Data: 2012-01-19 11:24:34
Autor: brat_olin
On 19 Jan, 12:22, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> pisze:

> Użytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Jeszcz poczekajmy, a okaże się, że kokpicie nie był żaden generał
> tylko jego zwierzchnik.

> BBR

W wersji *na GW papierze* na pierwszej stronie stoi tytuł ja byk
"W kokpicie Tu-154 było dwóch generałów",  bez żadnego znaku zapytania,
żadnego wskazywania za kim się podaje - czyli "GW redakcja" "sugerowała
*na pi¶mie*" że wierzy w to na 100%.

GWno bedzie mialo zagwozdke:
http://www.wprost.pl/ar/288938/Oprocz-Blasika-wkokpicie-znaleziono-dwanascie-cial/

--