Lista matołów według Dorna.

Data: 2010-03-02 12:48:37
Autor: Artur Borubar
Lista matołów według Dorna.
Lista matołów według Dorna
"Tylko ktoś dotknięty matołectwem może sądzić, że w mediach nie ma koalicji PiS-SLD" - powiedział Ludwik Dorn. Jako pierwszych na listę matolów wpisujemy Jarosława Kaczyńskiego i Grzegorza Napieralskiego.
Dorn ma oczywiście rację. Tę koalicję widać gołym okiem na co dzień, i w radiu i w telewizji. Wracają tam teraz ludzie, których w 2006 r. w mediach publicznych zainstalowali bracia Kaczyńscy, by propagowali ich ideę IV RP. I wracają, ci, którzy za prezesury Roberta Kwiatkowskiego czynnie działali na rzecz sukcesu wyborczego SLD w 2001 r.

Dorn w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" tak tłumaczy po co obu stronom ta koalicja: "Dla Jarosława Kaczyńskiego najważniejsze jest, by media publiczne nie szkodziły kampanii wyborczej jego brata, prezydenta Kaczyńskiego, a dla SLD - jest neutralna postawa TVP wobec PRL".

I dorzuca: "Jarosława paraliżuje troska o brata. A prezydenta paraliżuje troska o prezesa PiS". Według Dorna, dawnego bliskiego przyjaciela prezesa PiS, kiedyś nazywanego trzecim bliźniakiem, ta medialna koalicja to "dowód na upadek polityczny Jarosława Kaczyńskiego".

Dorn nie podał nazwisk tych "matołów", którzy przeczą tym oczywistym faktom. Chętnie go wyręczę, bo to lista prominentna. Oto tylko nazwiska, które na gorąco przyszła mi na myśl:

1. Jarosław Kaczyński, prezes PiS,

2. Adam Lipiński, wiceprezes PiS,

3. Joachim Brudziński, przewodniczący komitetu wykonawczego PiS,

4. Mariusz Błaszczak, rzecznik PiS,

5. Adam Bielan, eurodeputowany PiS,

6. Grzegorz Napieralski; szef SLD,

7. Jerzy Wenderlich, SLD, wiceszef sejmowej komisji kultury;

8. Tomasz Kalita, rzecznik SLD;

9. Romuald Orzeł, prezes TVP,

10. Witold Kołodziejski, szef KRRiT.

Jeżeli kogoś pominęłam, to przepraszam. Jeśli ktoś chciałby się dopisać, to zapraszam.

http://wyborcza.pl/1,75968,7617166,Lista_matolow_wedlug_Dorna.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 295 dni kompromitacji RP!

Data: 2010-03-02 04:50:58
Autor: Hans Kloss
Pełoskurwysyństwo w według "Press"
Data: 2010-03-02 15:46:12
Autor: -heŽsk-
Pełoskurwysyństwo w według "Press"
On Tue, 2 Mar 2010 04:50:58 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article560753/Rzad_placil_Agorze_za_artykuly.html
J-23

 BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-02 09:20:11
Autor: Hans Kloss
On 2 Mar, 15:46, -heŽsk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!

Ano brawo, ja też czekam na dalsze udokumentowane przypadki
medialnych pełoprzekrętów. Brawo Press!!!
Nie może tak dalej być żeby banda oszustów, złodziei i palikociarzy
wodziła za nos 40stomilionowy europejski naród ;).
Cieszę się ze jesteśmy w tej sprawie podobnego zdania ;)))))))))))))))
J-23

Data: 2010-03-03 13:38:38
Autor: -heÂŽsk-
Pełoskurwysyństwo w według "Press"
On Tue, 2 Mar 2010 09:20:11 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO! BRAWO!

Ano brawo,

 pseudobrawa dla twego chamstwa, chlopcze.

ja też czekam na dalsze udokumentowane przypadki
medialnych pełoprzekrętów. Brawo Press!!!

 zestarzejesz sie czekajac ;o))

Nie może tak dalej być żeby banda oszustów, złodziei i palikociarzy
wodziła za nos 40stomilionowy europejski naród ;).

 no ;o)))

Cieszę się ze jesteśmy w tej sprawie podobnego zdania ;)))))))))))))))

 tyle ze ja mam na mysli prezesa i jego bande ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Lista matołów według Dorna.