Lista od A-Z

Data: 2012-11-10 18:51:31
Autor: Klin
Lista od A-Z
Data: 2012-11-10 19:39:05
Autor: Klin
Lista od A-Z
W dniu 2012-11-10 18:51, Klin > pisze:
  http://www.polskapartianarodowa.org/lista-z/A.htm

       Chyba Bubel robi im reklamÄ™ pod pozorem walki
     z zażydzeniem polskich elit. Co powiesz Jusufie?

Data: 2012-11-10 20:49:14
Autor: Jusuf
Lista od A-Z
"Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> schrieb im Newsbeitrag news:509e9f4d$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-11-10 18:51, Klin > pisze:
  http://www.polskapartianarodowa.org/lista-z/A.htm

      Chyba Bubel robi im reklamÄ™ pod pozorem walki
    z zażydzeniem polskich elit. Co powiesz Jusufie?

Nie robi im reklamy, według mnie robi to szczerze.
Ostatnio zaciekawił mnie fakt ujawnienia przez p. Bubla żydowskich korzeni Jana Grudniewskiego, wywodzącego się z tzw. postkomuszej organizacji Grunwald, krytykowanej często przez matusma.
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1648&Itemid=192
Chyba matusm w tym przypadku miał jednak rację, zwracam mu honor.

Gen. Grudniewski kręci się wokół p. Sendeckiego z tzw. internetowej samozwańczej Telewizji Narodowej i zakręcił się koło p. Jana Kobylańskiego. Macki żydokomuny są potężne, a p. Bubel robi dobrą robotę. Szkoda, że pan Kobylański nie ma takich doradców jak p. Bubel. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Lista od A-Z