Lista ofiar seryjnego samobójcy

Data: 2019-08-09 22:05:37
Autor: cef
Lista ofiar seryjnego samobójcy
W dniu 2019-08-08 o 22:55, u2 pisze:

Redakcja - 24 Czerwca, 2012 - 13:30

A Ty nie mógłbyś sobie jakiegoś bloga otworzyć i tam
informować o swoich fascynacjach zamiast zaśmiecać tu?

Data: 2019-08-09 22:19:41
Autor: u2
W dniu 09.08.2019 o 22:05, cef pisze:
W dniu 2019-08-08 o 22:55, u2 pisze:

Redakcja - 24 Czerwca, 2012 - 13:30

A Ty nie mógłbyś sobie jakiegoś bloga otworzyć i tam
informować o swoich fascynacjach zamiast zaśmiecać tu?

kolejny osioł nie potrafiący ustawić sobie filtra:)

--
I love love

Data: 2019-08-10 20:30:35
Autor: cef
W dniu 2019-08-09 o 22:19, u2 pisze:
[...]

Problemem nie jest filtrowanie - rzadko klikam w Twoje posty,
wiedząc jakie treści niosą.
Bardziej jakieś leczenie by pomogło a nie filtrowanie.

Data: 2019-08-10 20:45:35
Autor: u2
W dniu 10.08.2019 o 20:30, cef pisze:
Bardziej jakieś leczenie by pomogło a nie filtrowanie.

jakie ? jesteś lekarzem ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-10 22:31:28
Autor: cef
W dniu 2019-08-10 o 20:45, u2 pisze:
W dniu 10.08.2019 o 20:30, cef pisze:
Bardziej jakieś leczenie by pomogło a nie filtrowanie.

jakie ? jesteś lekarzem ?:)

Nie jestem lekarzem, ale nawet laik zauważy, że
jakaś opieka specjalisty od psyche by się Tobie przydała.

Data: 2019-08-10 22:56:15
Autor: u2
W dniu 10.08.2019 o 22:31, cef pisze:
[...]

skoro nie jesteś lekarzem, to może radziłeś się jakiegoś speca ? czy tylko tak obie przynudzasz ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-11 09:41:20
Autor: cef
[...]