Lista osób mających dostp do tajemnicy b ankowej

Data: 2014-01-30 23:10:48
Autor: animka
Lista osób mających dostp do tajemnicy b ankowej
Data: 2014-01-30 23:16:35
Autor: hikikomorisan
Lista osób mających dostp do tajemnic y bankowej
On 30.01.2014 23:10, animka wrote:
Może komuś się przyda.
https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacje/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankowej.pdf

dobre.....

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-01-31 01:54:47
Autor: news
Lista osób maj±cych dostp do tajemnicy bankowej
W dniu 2014-01-30 23:10, animka pisze:
Mo¿e komu¶ siê przyda.
https://www.santanderconsumer.pl/files/PDF/informacje/lista_firm_uzyskujacych_dostep_do_tajemnicy_bankowej.pdf

no ale to chyba trzeba jeszcze miec jakas podstawe aby z tej tajemnicy skorzystac... czyz nie ?

Data: 2014-02-01 12:05:43
Autor: Bo¿ydar
On 31.01.2014 01:54, news wrote:
[...]

Umowa z bankiem.
Tak jak jest napisane na 1 stronie dokumentu.
B.

Data: 2014-02-01 15:15:11
Autor: KOMTUR
[...]

Ale co to za sensacja?

Właśnie sprawdziłem. Jest sobie w Gdańsku firma Motor-centrum. sp. z o.o. (min dealer opla)jakiś czas temu kupowałem tam samochód i załatwiałem przez nich kredyt Santanderze. i jak najbardziej mieli dostęp do moich danych, ale na moje wyraźne życzenie. Sa na tej liście i co?
Myślisz, ze teraz mnie sprawdzają co chwile? na pewno nie. Ale jak pójdę po kredyt to pewnie sprawdza.

nie widzę w tym żadnej sensacji.

Komturek

Lista osób mających dostp do tajemnicy b ankowej