Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna

Data: 2010-04-10 02:13:31
Autor: Hans Kloss
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
Pan Lech KACZYŃSKI Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Pani Maria KACZYŃSKA Małżonka Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

DELEGACJA OFICJALNA

1. Pan Ryszard KACZOROWSKI b. Prezydent RP na Uchodźctwie
2. Pan Krzysztof PUTRA Wicemarszałek Sejmu RP
3. Pan Jerzy SZMAJDZIŃSKI Wicemarszałek Sejmu RP
4. Pani Krystyna BOCHENEK Wicemarszałek Senatu RP
5. Pan Jerzy BAHR Ambasador RP w Federacji Rosyjskiej
6. Pan Władysław STASIAK Szef Kancelarii Prezydenta RP
7. Pan Aleksander SZCZYGŁO Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego
8. Pan Jacek SASIN Sekretarz Stanu, Zastępca Szefa Kancelarii
Prezydenta RP
9. Pan Paweł WYPYCH Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP
10. Pan Mariusz HANDZLIK Podsekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta
RP
11. Pan Andrzej KREMER Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw
Zagranicznych
12. Pan Stanisław KOMOROWSKI Podsekretarz Stanu w MON
13. Pan Tomasz MERTA Podsekretarz Stanu w MKiDN
14. Gen. Franciszek GĄGOR Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego
15. Pan Andrzej PRZEWOŹNIK Sekretarz ROPWiM
16. Pan Maciej PŁAŻYŃSKI Prezes Stowarzyszenia "Wspólnota Polska"
17. Pan Mariusz KAZANA Dyrektor Protokołu Dyplomatycznego MSZ

PRZEDSTAWICIELE PARLAMENTU RP

1. Pan Leszek DEPTUŁA Poseł na Sejm RP
2. Pan Grzegorz DOLNIAK Poseł na Sejm RP
3. Pani Grażyna GĘSICKA Poseł na Sejm RP
4. Pan Przemysław GOSIEWSKI Poseł na Sejm RP
5. Pan Sebastian KARPINIUK Poseł na Sejm RP
6. Pani Izabela JARUGA - NOWACKA Poseł na Sejm RP
7. Pan Zbigniew WASSERMANN Poseł na Sejm RP
8. Pani Aleksandra NATALLI - ŚWIAT Poseł na Sejm RP
10. Pan Arkadiusz RYBICKI Poseł na Sejm RP
11. Pani Jolanta SZYMANEK - DERESZ Poseł na Sejm RP
12. Pan Wiesław WODA Poseł na Sejm RP
13. Pan Edward WOJTAS Poseł na Sejm RP
14. Pani Janina FETLIŃSKA Senator RP
15. Pan Stanisław ZAJĄC Senator RP

OSOBY TOWARZYSZĄCE

1. Pan Janusz KOCHANOWSKI Rzecznik Praw Obywatelskich
2. Pan Sławomir SKRZYPEK Prezes Narodowego Banku Polskiego
3. Pan Janusz KURTYKA Prezes Instytutu Pamięci Narodowej
4. Pan Janusz KRUPSKI Kierownik Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób
Represjonowanych

PRZEDSTAWICIELE KOŚCIOŁÓW I WYZNAŃ RELIGIJNYCH

1. Ks. Bp. gen. dyw. Tadeusz PŁOSKI Ordynariusz Polowy Wojska
Polskiego
2. Abp gen. bryg. Miron CHODAKOWSKI Prawosławny Ordynariusz Wojska
Polskiego
3. Ks. płk Adam PILCH Ewangelickie Duszpasterstwo Polowe 4. Ks. ppłk
Jan OSIŃSKI Ordynariat Polowy Wojska Polskiego

PRZEDSTAWICIELE RODZIN KATYŃSKICH I INNYCH STOWARZYSZEŃ

1. Pan Edward DUCHNOWSKI Sekretarz Generalny Związku Sybiraków
2. Ks. prałat Bronisław GOSTOMSKI
3. Ks. Józef JONIEC Prezes Stowarzyszenia Parafiada
4. Ks. Zdzisław KRÓL Kapelan Warszawskiej Rodziny Katyńskiej
1987-2007
5. Ks. Andrzej KWAŚNIK Kapelan Federacji Rodzin Katyńskich
6. Pan Tadeusz LUTOBORSKI
7. Pani Bożena ŁOJEK Prezes Polskiej Fundacji Katyńskiej
8. Pan Stefan MELAK Prezes Komitetu Katyńskiego
9. Pan Stanisław MIKKE Wiceprzewodniczący ROPWiM
10. Pani Bronisława ORAWIEC - LOFFLER
11. Pani Katarzyna PISKORSKA
12. Pan Andrzej SARIUSZ - SKĄPSKI Prezes Federacji Rodzin Katyńskich
13. Pan Wojciech SEWERYN
14. Pan Leszek SOLSKI
15. Pani Teresa WALEWSKA - PRZYJAŁKOWSKA Fundacja "Golgota Wschodu"
16. Pani Gabriela ZYCH
17. Pani Ewa BĄKOWSKA wnuczka Gen. bryg. Mieczysława Smorawińskiego
18. Pani Maria BOROWSKA
19. Pan Bartosz BOROWSKI
20. Pan Dariusz MALINOWSKI

PRZEDSTAWICIELE SIŁ ZBROJNYCH RP

1. Gen. broni Bronisław KWIATKOWSKI Dowódca Operacyjny Sił Zbrojnych
RP
2. Gen. broni pil. Andrzej BŁASIK Dowódca Sił Powietrznych RP
3. Gen. dyw. Tadeusz BUK Dowódca Wojsk Lądowych RP
4. Gen. dyw. Włodzimierz POTASIŃSKI Dowódca Wojsk Specjalnych RP
5. Wiceadmirał Andrzej KARWETA Dowódca Marynarki Wojennej RP
6. Gen. bryg. Kazimierz GILARSKI Dowódca Garnizonu Warszawa

Wpastował
J-23

Data: 2010-04-10 02:28:04
Autor: Hans Kloss
On 10 Kwi, 11:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Pan Lech KACZYŃSKI Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Pani Maria KACZYŃSKA Małżonka Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
[...]

Już wiadomo że niepełna, ponoć samolotem leciało dużo więcej osób.
Nie leciał natomiast m.in. Jacek Sasin którego nazwisko widnieje na
oficjalnej liście pasażerów.
J-23

Data: 2010-04-10 10:36:08
Autor: Hans Kloss
On 10 Kwi, 11:28, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Nie leciał natomiast m.in. Jacek Sasin którego nazwisko widnieje na
oficjalnej liście pasażerów.

Podobno także ambasador RP w Rosji pan Jerzy Bahr nie leciał w tym
samolocie.
J-23

Data: 2010-04-10 11:50:37
Autor: sofu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie chce w tym dniu bluźnić, ale dla czego ci ludzie w ogóle byli w tym
samolocie?
Mam na myśli głownie dowódców wojskowych, ale nie tylko.

sofu

Data: 2010-04-10 02:54:21
Autor: Hans Kloss

Data: 2010-04-10 02:55:55
Autor: Hans Kloss
[...]

Widać uznali za stosowne wziąć udział w ważnej da Polski i Polaków
uroczystości rocznicowej.
Lepszym pytaniem jest chyba: dlaczego oni wszyscy byli W JEDNYM
samolocie?
J-23

Data: 2010-04-10 12:05:24
Autor: sofu

[...]

-- -- -- -- -- -

No własnie takie zadałem retoryczne pytanie!

sofu

Data: 2010-04-10 12:56:25
Autor:
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
On Sat, 10 Apr 2010 02:55:55 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Widać uznali za stosowne wziąć udział w ważnej da Polski i Polaków
uroczystości rocznicowej.

 mogli to zrobic 07 kwietnia. jasna cholera!

Lepszym pytaniem jest chyba: dlaczego oni wszyscy byli W JEDNYM
samolocie?

 swietej pamieci prezydent zabral ze soba kwiat swoich zwolennikow.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:19:01
Autor: Adam
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
No to PO ma teraz wszystko!
AC

Data: 2010-04-10 03:24:38
Autor: Hans Kloss
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
On 10 Kwi, 12:19, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:

No to PO ma teraz wszystko!

Łącznie z delikatnym przypomnieniem prostej prawdy, że ich możliwości
wpływania na rzeczywistość polityczną są również dość ograniczone.
J-23

Data: 2010-04-10 12:56:26
Autor:
Lista pasa?erów, mam nadzieje ?e pe?na
On Sat, 10 Apr 2010 03:24:38 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

Łącznie z delikatnym przypomnieniem prostej prawdy, że ich możliwości
wpływania na rzeczywistość polityczną są również dość ograniczone.

 wiesz, bys sie przymknal. tacy jak ty sa zakala pis.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 13:08:14
Autor: necr0c0w
Lista pasa?erów, mam nadzieje ?e pe?na
On 10 Kwi, 12:56, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:
 tacy jak ty sa zakala pis.

Nie mam, ludzki odpadku, nic wspólnego z PiS. Nic zupelnie, nie jestem nawet ich
sympatykiem  ani na nich nigdy nie głosowałem.
J-23

Data: 2010-04-10 16:04:42
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 13:08:14 +0200, necr0c0w@gazeta.pl wrote:

On 10 Kwi, 12:56, "<heÂŽsk>" <wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:
>  tacy jak ty sa zakala pis.

Nie mam, ludzki odpadku,

 sam jestes ludzkim odpadkiem grupowy durniu !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:35:01
Autor: Tomy M.
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hppk0o$53a$1nemesis.news.neostrada.pl...
No to PO ma teraz wszystko!

.... sęk w tym że to niekoniecznie jest korzystne dla PO.
Nic nie zyskują na tej katastrofie. Jeżeli to zamach
sugerowałbym raczej "czynniki zewnętrzne" głównie trzyliterowe.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 12:47:04
Autor: necr0c0w
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
On 10 Kwi, 12:35, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

... s k w tym e to niekoniecznie jest korzystne dla PO.
Nic nie zyskuj na tej katastrofie
Sugeruję aby choćby w dzisiejszym dniu powstrzymać się od tego typu żartów.
J-23  --

Data: 2010-04-10 13:00:06
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 12:47:04 +0200, necr0c0w@gazeta.pl wrote:

> [...]

> Nic nie zyskuj na tej katastrofie
Sugeruję aby choćby w dzisiejszym dniu powstrzymać się od tego typu żartów.

 wiec sie przymknij chlopie! nie potrafisz uszanowac nikogo.
 troche pokory tobie podobnym sie przyda !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:48:27
Autor: HaMMeR
On 2010-04-10 12:35, Tomy M. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Doprawdy? Nic nie zyskuja?
Przeciez Marszalek jako p.o., nie bedzie wetowal.., nieprawdaz?

Data: 2010-04-10 12:54:42
Autor: Tomy M.
On 2010-04-10 12:35, Tomy M. wrote:

Doprawdy? Nic nie zyskuja?
Przeciez Marszalek jako p.o., nie bedzie wetowal.., nieprawdaz?

 Ale kto na niego zagłosuje? W tej chwili PO jest
już bez jakichkolwiek szans na swojego prezydenta.
 Internet ma olbrzymi wpływ na wyborców, tak jak
nikt nie wierzy że arabowie byli sprawcami tragedii w WTC
tak nikt nie uwierzy że w Smoleńsku zdażył się nieszczęśliwy
wypadek. I bez znaczenia jaka jest prawda.
 Wałęsa gdy usłyszał o tej katastrofie włączył komputer
i przegladał Internet ... w Internecie szybciej pojawią
się teorie spiskowe niż oficjalne wyniki śledztwa, co
wcześniej "napisze Internet" to będzie "prawdą prawdziwą".

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 16:25:47
Autor: cirrus
On 2010-04-10 12:35, Tomy M. wrote:
Doprawdy? Nic nie zyskuja?
[...]

Masz racje kretyni nie wierzą nie tylko w arabów w WTC, ale i w to że słonce krąży wokół ziemi.

--
stevep

Data: 2010-04-10 13:00:06
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 12:48:27 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

Doprawdy? Nic nie zyskuja?
Przeciez Marszalek jako p.o., nie bedzie wetowal.., nieprawdaz?

 glupis chlopie.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 13:39:39
Autor: HaMMeR
On 2010-04-10 13:00, "<heÂŽsk>" wrote:
On Sat, 10 Apr 2010 12:48:27 +0200, HaMMeR<tranzac@aster.pl>  wrote:

Doprawdy? Nic nie zyskuja?
Przeciez Marszalek jako p.o., nie bedzie wetowal.., nieprawdaz?

  glupis chlopie.

Zdaje sie, ze ci utknal dzisiaj klocek w gardle,
bo mantrujesz tak bezmyslnie, jakbys z Kupa 'odbyl' wielokrotnie...

Data: 2010-04-10 19:07:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-10 12:48, HaMMeR pisze:

Doprawdy? Nic nie zyskuja?
Przeciez Marszalek jako p.o., nie bedzie wetowal.., nieprawdaz?

a co? przez tez 2 tyg + 2 miesiące + 2-3 tyg nagle zaczną pracować nad ustawami których w 3 lata nie napisali?

--
the_foe

Data: 2010-04-10 12:56:25
Autor:
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
On Sat, 10 Apr 2010 12:19:01 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

No to PO ma teraz wszystko!

 glupis chlopie. troche pokory nad tymi trumnami.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 16:33:00
Autor: niagara3
Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna
Niestety niepelna.  Moge dodac jedno nazwisko:  ksiadz Roman Indrzejczak -
kapelan Prezydenta, antykomunista, przyjaciel dzieci i mlodziezy, bardzo szanowany i lubiany w Pruszkowie Ksiadz.  Byl obserwatorem ze strony Kosciola
na procesie mordercow Ks. Popieluszki (czesto kamery pokazywaly wysokiego, szczuplego duchownego siedzacego w lawach dla publicznosci) Przez pewien okres wspolpracowal z Papiezem Janem Pawlem II, wrocil jednak z Watykanu do Polski,
bo uwazal, ze tam jest bardziej potrzebny do pracy przy wychowywaniu mlodziezy.

Spotykalem Go osobiscie, glownie podczas prowadzonych przez Niego rekolekcji
wielkanocnych w naszym kosciele.

Wspanialy Czlowiek, wielki Patriota

Czesc Jego pamieci, czesc pamieci Pana Prezydenta i wszystkich, ktorzy zgineli w katastrofie.

Canuck

Data: 2010-04-10 17:34:40
Autor: fil
W dniu 2010-04-10 16:33, niagara3@gmail.com pisze:
[...]

Czyli zginął jak ofiara kretyńskich dowódców Titanica...
To rzeczywiście smutne...

--
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Lista pasażerów, mam nadzieje że pełna