Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP

Data: 2010-09-27 11:07:30
Autor: rAzor

--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-27 05:32:22
Autor: zbig
Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP
On 27 Wrz, 11:07, rAzor <leutnant.rzev...@kobylka.ue> wrote:
..

 > Z uwagi na niskie IQ nieszkodliwy.

Ci z "wysokim" IQ są fanami Romana de Zoo, AKA Konia, AKA  Romana Zero
%. :)))))).Paszoł won przygłupie!

Data: 2010-09-27 14:39:21
Autor: Miglanc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:575bdfdd-e4df-4bf6-892f-9e5e9fcf6909e14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]
..

> Z uwagi na niskie IQ nieszkodliwy.

Ci z "wysokim" IQ są fanami Romana de Zoo, AKA Konia, AKA  Romana Zero

rAzor, przygłup nad przygłupy! Niewiele lepsi/gorsi to awe, u2, jaksa.

--

Zahir

Data: 2010-09-27 17:01:47
Autor: awe
> [...]

..

> Z uwagi na niskie IQ nieszkodliwy.

Ci z "wysokim" IQ są fanami Romana de Zoo, AKA Konia, AKA  Romana Zero
-- -- -- -- --
ale sie zdenerowales, jakie to typowe dla takich jak ty cieci
awe

Data: 2010-09-27 11:29:40
Autor: Miglanc
Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP
Dlaczego nie dopisałeś siebie, koleś?

rAzor vel Buła, dzieciorób, znany kapuś, bałwochwalczo uwielbiał Romana vel Kobyła, dzis uwielbia prezesa vel Kurdupel. Szerzej znany jako małointeligentny prostak pretendujący do miana największego głupka psp.

--

Zahir

Data: 2010-09-27 14:41:57
Autor: rAzor
Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP
Darz bór! Użytkownik... he he - Miglanc raczył napisać:
Dlaczego nie dopisałeś .........

A tak, bułeczko - o tobie zapomniałem. Nie musisz tak sie łasić, nadskakiwać i merdać zakreconym ogonkiem. Następnym razem Ordynator PSP o tobie nie zapomni.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-27 18:01:59
Autor: cyc

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca06404$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po co takim matolom odpisujesz ? .
Niech sie podniecaja swoja " madroscia " !. Skoncza jak prezes w wariatkowie bo niewiele mu juz do tego zostalo !.
cyc

Data: 2010-09-27 11:42:42
Autor: awe
Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP
hue hue dobre a jakie prawdziwe:-)
awe

Data: 2010-10-20 20:22:28
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - Lista pensjonariuszy ośrodka dla psychicznie chorych PSP