Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp

Data: 2014-07-23 13:15:27
Autor: boukun
Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp
Czytając wypowiedzi użytkowników grupy, można śmiało ocnić którzy uczestnicy grupy są uczciwymi i niezależnymi od propagandy ludźmi.
I tak wymieniam tych użytkowników w kolejności alfabetycznej:

A. Filip
klin
leming.show
Lord Donald
Wiesiaczek (z przymróżeniem oka).
WW

o sobie nie wspominam celowo...

boukun

Data: 2014-07-23 17:34:38
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lqo6ia$cho$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czyli same pisowskie oszołomy + 2 komuchów ;-))

MW

Data: 2014-07-23 19:54:31
Autor: boukun
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lqol2j$16g$4news.albasani.net...

[...]

Nie ma na tej liście ani jednego PiSowskiego oszołoma, komuch jest jeden (ale z przekonania i to się chwali)...

boukun

Data: 2014-07-24 13:15:01
Autor: Lord Donald
Lista rzetelnych i uczciwych uczestnikĂłw psp
Nie wiem co ty rozumiesz za sprawą komuna, ale podejrzewam że mówisz o mnie?
Po prostu wszyscy lubią wszystko nazywać po angielsku, jakaś taka nasza Polska moda, ale jak to pisał Mikołaj Rej "Polacy nie gęsi i swĂłj język mają". Komuna to odpowiednik słowa corporate w j.ang, czyli mĂłwiąc o władzy komun pracowniczych, moĹźna powiedzieć w nowej modzie korporacje pracownicze. Po za tym nie mam nic przeciwko temu aby staw był własnością koła rybackiego, lub komuny rybackiej, lub korporacji rybackiej stadion klubu sportowego, itd..., dlaczego o razu symboliczny Ĺźydek musi nim zarządzać, takich porĂłwnań moĹźe być wiele. Po za tym mĂłwiąc Ĺźydokomuna moĹźesz powiedzieć Ĺźydokorporacja i to oznacza to samo, po prosta banda symbolicznych ĹźydkĂłw gdzie symbol Ĺźydka oznacza oszusta i finansowego sprzedawczyka, złodzieja Judasza, i na taką symbolikę sobie zasługują i tu podkreślam ortodoksyjni Ĺźydzi, po tak samo inni Ĺźydzi lubiący od czasu do czasu wypić browarka mający to wszystko w d... nie odpowiadają za swoje rządy jak i my Polacy nie jesteśmy współwinni rządĂłw platfusĂłw, one zostały nam narzucone, podejrzewam Ĺźe platfusy to zwykli goje o cechach charakteru przypisywanych Ĺźydom, tak więc Ĺźyd to tylko porĂłwnanie uproszczenie określenia, tak jak mĂłwiąc o Polaku Ĺźe pijak, ale gdzie u nas piją, popatrzeć na SzwedĂłw i NorwegĂłw gdzie do dziś jeszcze monopole otwarte kilka godzin po południu, jest prohibicja. Po za tym mĂłwiąc o mafijnych korporacjach tak zwanych Ĺźydokomuny myślę Ĺźe nie masz na myśli komun pracowniczych lub korporacji pracowniczych zwykłych pracownikĂłw, stoczniowcĂłw, gĂłrnikĂłw, pielęgniarek, itp..., wydymanych przez te Ĺźydokomuny, to nie oni doprowadzili do upadku kraju, te komuny pracownicze odbudowali kraj po wojnie, a jak postawili kraj na nogi i pchnęli gospodarczo to powstały Ĺźydokomuny wspierane przez agenturę z USA, ktĂłre oszukali korporacje pracownicze przejmując w 91 roku  solidarność i doprowadzili do przejęcia kraju, i to teraz mamy co mamy, ale na pewno upadkowi kraju nie są winni zwykli pracownicy czyli pierwsze komuny pracownicze tylko tak zwane Ĺźydokomuny ktĂłre do dziś żądzą pod piękna angielską nazwą jako Ĺźydokorporacje i dalej pchają nasz kraj do nędzy.

Data: 2014-07-24 15:50:14
Autor: Lord Donald
Lista rzetelnych i uczciwych uczestnikĂłw psp
No może jeszcze, tak zwane żydokomuny, czyli po angielsku żydokorporacje to po staremu oznacza kraj zarządzany przez ludzi o cechach żydków z grubym kapitałem powiązanych w korporacje po naszemu w komuny, a więc w brzydko mówiąc żydokomuny, taki jest w systemie na zachodzie dawniej od kapitału żydków zwany kapitalizmem, jak rządzi żydokomuna to wiemy, żydokomuny czy żydokorporacje w USA wcale nie żądzą inaczej niż nasze teraźniejsze żydokorporacje, no tylko oni dodatkowo mają kolonie w takich krajach jak nasze, a więc dochodzi pojęcie pana i niewolnika, na pewno nie będzie u nas tak samo jak pod rządami żydokomuny z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, ponieważ one dzięki koloniom takim jak nasz kraj mają lepiej, u nas jest nie dominująca żydokomuna tylko niewolnicza, no jeszcze jest Szwecja i Norwegia, kraje które nie dały się zniewolić przez te pierwsze kraje, miały swoją godność, ale tam także psy d... szczekają. Nie wiem dlaczego takie kraje jak my myślały jak zgodzą się na dominacje żydokomun z USA, Anglii, Francji, Niemiec i staną się ich niewolnikami, to osiągną ich poziom, ale nie pomyśleli że ich poziom wynika jedynie z kolonizacji takich krajów jak my, czyli tali styl żydowski pasożytniczy. Po za tym Niemcy wpuszczając żydokomuny do władzy wiele na tym stracili, dla UE musieli zrezygnować ze Społecznej Gospodarki Rynkowej, dzięki której się tak rozwinęli, u nich teraz także przejęli władzę ogromne żydowskie korporacje uwalili całą małą przedsiębiorczość, tak że ta żydokorporacje nie uśmiecha się nawet zwykłym fryckom, nie mają już tak jak 20 lat temu mimo że należą do rasy panów w UE.

Data: 2014-07-23 20:43:10
Autor: the_foe
W dniu 2014-07-23 17:34, Mark Woydak pisze:

[...]

to idzie w parze. PIS to taki psychiczny azyl dla starych komuchów co zaczęli do koscioła chodzić

--
@foe_pl

Data: 2014-07-23 21:53:03
Autor: boukun
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lqovns$uni$1news.dialog.net.pl...
[...]

Tak jak by była jakaś różnica, między PiSem a PO, jedni i drudzy resortowe dzieci żydokomuny...
Bawcie się dalej w POPiS nieszczęśnicy...

boukun

Data: 2014-07-23 21:17:52
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 13:15:

[...]

No dobrze. A teraz po nazwiskach. Jak się nazywa niejaki WW? Chcesz to zacznę pisać jako WW i kto mi udowodni, że ja to nie ja? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 21:54:30
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp1p0$cr1$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ty prawie też się załapujesz na listę uczciwych, prawie, prawie Mareczku, ale jesteś mimo wszystko pod wpływem bandziorów z PO...

boukun

Data: 2014-07-23 22:04:34
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 21:54:

[...]

Masz jakieś dowody, że owe to bandziory? Czy tak sobie gadasz jak "separatysta"? :-)

--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:07:01
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp4gj$elo$2node2.news.atman.pl...
[...]

:-)
Pozdrawiam, Marek.

Mało? A kto w bezczelny i bandycki sposób okradł Polaków z wielu lat emerytury?
Oj, ty nigdy uczciwy nie będziesz...

boukun

Data: 2014-07-23 22:25:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:07:

[...]

Masz dowody? To prosta recepta, prokuratura, policja, sąd i do pierdla. Boukun ty się nie bój. Cała Polska stanie za Tobą.:-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:30:33
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak on już odsiedzi wyrok a "cała Polska" będzie dostawać nowe wspaniałe emerytury?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Prawo nie karze tłumu.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2014-07-23 22:36:36
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:30:

[...]

Chętnie będę pracował dwa lata dłużej, aby tylko jakiegoś polityka bekon wsadził za kraty. Takiego mam fobla. ;-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:35:14
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp5nc$vbh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dowody? Mało?

Proszę

https://www.youtube.com/watch?v=rxTVzzmo8tw
W państwie Tuska nie ma sprawiedliwości, a policja, prokuratura i sądy to sa organy reżimu. Di złodzieja chcesz się skarżyć, że cię okradł?

boukun

Data: 2014-07-23 22:38:52
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:35:

[...]

Nie do mnie z tym. Do prokuratury, niech ona zbada te wynurzenia. Obawiam się jednak, że pierwszy lepszy prokurator jakby miał wnosić sprawę do sądu na podstawie youtube to wylądował by w domu bez klamek. ;-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:49:08
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp6gt$d7$2node1.news.atman.pl...
[...]

Przestń mnie wkurwiać z tuskową prokurwaturą...

boukun

Data: 2014-07-24 04:16:45
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 22:49 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To załóż własaną prokuraturę z Bublem na czele.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-24 18:41:06
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:49:

[...]

A do kogo się odwołałeś jak chodziło o Twoje pieniądze? Streszczałeś i opisywałeś na grupię historię Twojej sprawy w sądzie. Aaaa! Już wiem to był niemiecki sąd i Ty jeszcze psioczysz na Niemców? Byłbym zapomniał. Chyba nie miałeś niczego przeciwo aby wnosić sprawy do sądu bo to chodziło o Twoje prywatne pieniądze, teraz jak Polaska potrzebuje światłego obywatela, któren wsadzi Tuska i Rostowskiego o HGW nie wspomnę do mamra to się chowasz pod stół i Cię to wkurwia? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-24 18:54:01
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqrcv3$k05$1node2.news.atman.pl...
[...]

Do polskiej prokurwatury? Chyba se jaja robisz... Przecież za to, że te reżimowe kukiełki przewlekają w nieskończoność śledztwo w spraie torturowania w Polsce i nieludzkiego traktowania ludzi Polska została właśnie skazana przez Trybunał raw Człowieka.
Weź mi nie smaż głodnych kawałków, tu nie przedszkole...

boukun

Data: 2014-07-24 19:05:40
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 lipca 2014 18:54:

[...]

Taki tuz jak Ty będzie w sądzie za oskarżyciela posiłkowego i da bobu kumeterstwu. Do dzieła. Polska na Ciebie liczy.
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-24 21:00:35
Autor: Budzik
zaplacicie wy bydlaki niemieckie za swoje zbrodnie na Polakach:)
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Poprzez swoje nachalne wciskanie swoich poglądów sprawiasz, ze czytanie tej grupy staje się uciążliwe.
Po co to robisz?
Wystarczy raz napisać - kto Cię jeszcze nie splonkował na stałe i będzie chciał przeczytać to to zrobi.

Data: 2014-07-24 04:14:57
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 13:15 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Na liście idiotów występujesz nawet o tym nie wspominając.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-25 13:12:44
Autor: boukun
[...]

Do listy sprawiedliwych użytkowników grupy muszę dopisać użytkownika LeonKame.

boukun

Data: 2014-07-26 01:06:31
Autor: boukun
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqtf6q$scs$1mx1.internetia.pl...
[...]

I jeszcze przeoczyłem sprawiedliwego kolegę, którego dopisuję
Jakub A.  Krzewicki

boukun

Data: 2014-07-26 05:26:14
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 01:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Debili ci u nas dostatek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-26 22:07:10
Autor: boukun
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lquovl$84o$1mx1.internetia.pl...
[...]

No i Stachu Chebel oczywiście.

boukun

Data: 2014-07-26 05:25:44
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 13:12 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Mianujesz go na podobnego sobie debila?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-26 05:38:06
Autor: Stachu Chebel
Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp
W dniu środa, 23 lipca 2014 13:15:27 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Czytaj�c wypowiedzi u�ytkownik�w grupy, mo�na �mia�o ocni� kt�rzy uczestnicy grupy s� uczciwymi i niezale�nymi od propagandy lud�mi.

I tak wymieniam tych u�ytkownik�w w kolejno�ci alfabetycznej:

A. Filip

klin

leming.show

Lord Donald

Wiesiaczek (z przymr�eniem oka).

WW

o sobie nie wspominam celowo...

A ja to qrka wódka co? Nierzetelnym, czy ki wój? Rzadko, bo rzadko, ale równo wyrażam się o tym co po lewej i prawej stronie, no bo to takie plakaty popisowskie są. Iście ofiara spełniona,

Bogu niech będą dzięki, Jamen qrka voodka  P.S. Aha!!  JJ Krzewicki, to jest facio na poziomie. Szkoda, że tak mało tu pisze. Niedawno Cyc tu zaglądnął (Max), co prawda miałem odmienne zdanie niż On, ale miło jest podyskutować z kimś Na Poziomie. Szkoda, że wpadł tu tylko na chwilę... Podejrzewam, że uznał iż z mało kim da się tutaj dyskutować. I w zasadzie z tego powodu ja też wpadam tu ino jak mi sę nudzi....

Tymczasem z tego co widzę, stevep kocha donalda, u2 kaczora. Weźcie se kupcie karuzele, małpę, babę z wąsami, chłopa z dwoma batami i róbta "Polisz disnejland"

A jajeczne jest to, że oba kochacie usesmański kraj. Macie już buroki wizę, czy zaś odmowa za parę dolców? :)))  Boszsz...  Palantyście są obydwa..

Data: 2014-07-26 22:05:22
Autor: boukun
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7523d4a2-5ac3-402e-a6c7-9c7f15dec9d7googlegroups.com...
[...]

Ach Stasiu, przepraszam Cię, nie widać cię było na liście i całkiem o tobie zapomniałem. Oczywiście, że dopisuję Cię do listy sprawiedliwych na grupie. Tu nawet bezwarunkowo!
Cyca też bym dopisał, jak bym go widzxiał, porządny gość był/jest...

boukun

Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp