Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp

Data: 2014-07-23 21:17:52
Autor: Marek Czaplicki
Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 13:15:

Czytając wypowiedzi użytkowników grupy, można śmiało ocnić którzy uczestnicy
grupy są uczciwymi i niezależnymi od propagandy ludźmi.
I tak wymieniam tych użytkowników w kolejności alfabetycznej:

A. Filip
klin
leming.show
Lord Donald
Wiesiaczek (z przymróżeniem oka).
WW

o sobie nie wspominam celowo...

boukun

No dobrze. A teraz po nazwiskach. Jak się nazywa niejaki WW? Chcesz to zacznę pisać jako WW i kto mi udowodni, że ja to nie ja? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 21:54:30
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp1p0$cr1$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ty prawie też się załapujesz na listę uczciwych, prawie, prawie Mareczku, ale jesteś mimo wszystko pod wpływem bandziorów z PO...

boukun

Data: 2014-07-23 22:04:34
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 21:54:

[...]

Masz jakieś dowody, że owe to bandziory? Czy tak sobie gadasz jak "separatysta"? :-)

--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:07:01
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp4gj$elo$2node2.news.atman.pl...
[...]

:-)
Pozdrawiam, Marek.

Mało? A kto w bezczelny i bandycki sposób okradł Polaków z wielu lat emerytury?
Oj, ty nigdy uczciwy nie będziesz...

boukun

Data: 2014-07-23 22:25:16
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:07:

[...]

Masz dowody? To prosta recepta, prokuratura, policja, sąd i do pierdla. Boukun ty się nie bój. Cała Polska stanie za Tobą.:-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:30:33
Autor: A. Filip
Lista rzetelnych i uczciwych uczestnikĂłw psp
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak on już odsiedzi wyrok a "cała Polska" będzie dostawać nowe wspaniałe emerytury?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Prawo nie karze tłumu.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2014-07-23 22:36:36
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:30:

[...]

Chętnie będę pracował dwa lata dłużej, aby tylko jakiegoś polityka bekon wsadził za kraty. Takiego mam fobla. ;-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:35:14
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp5nc$vbh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dowody? Mało?

Proszę

https://www.youtube.com/watch?v=rxTVzzmo8tw
W państwie Tuska nie ma sprawiedliwości, a policja, prokuratura i sądy to sa organy reżimu. Di złodzieja chcesz się skarżyć, że cię okradł?

boukun

Data: 2014-07-23 22:38:52
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:35:

[...]

Nie do mnie z tym. Do prokuratury, niech ona zbada te wynurzenia. Obawiam się jednak, że pierwszy lepszy prokurator jakby miał wnosić sprawę do sądu na podstawie youtube to wylądował by w domu bez klamek. ;-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-23 22:49:08
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqp6gt$d7$2node1.news.atman.pl...
[...]

Przestń mnie wkurwiać z tuskową prokurwaturą...

boukun

Data: 2014-07-24 04:16:45
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 22:49 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To załóż własaną prokuraturę z Bublem na czele.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-24 18:41:06
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 22:49:

[...]

A do kogo się odwołałeś jak chodziło o Twoje pieniądze? Streszczałeś i opisywałeś na grupię historię Twojej sprawy w sądzie. Aaaa! Już wiem to był niemiecki sąd i Ty jeszcze psioczysz na Niemców? Byłbym zapomniał. Chyba nie miałeś niczego przeciwo aby wnosić sprawy do sądu bo to chodziło o Twoje prywatne pieniądze, teraz jak Polaska potrzebuje światłego obywatela, któren wsadzi Tuska i Rostowskiego o HGW nie wspomnę do mamra to się chowasz pod stół i Cię to wkurwia? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-24 18:54:01
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqrcv3$k05$1node2.news.atman.pl...
[...]

Do polskiej prokurwatury? Chyba se jaja robisz... Przecież za to, że te reżimowe kukiełki przewlekają w nieskończoność śledztwo w spraie torturowania w Polsce i nieludzkiego traktowania ludzi Polska została właśnie skazana przez Trybunał raw Człowieka.
Weź mi nie smaż głodnych kawałków, tu nie przedszkole...

boukun

Data: 2014-07-24 19:05:40
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 24 lipca 2014 18:54:

[...]

Taki tuz jak Ty będzie w sądzie za oskarżyciela posiłkowego i da bobu kumeterstwu. Do dzieła. Polska na Ciebie liczy.
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-07-24 21:00:35
Autor: Budzik
zaplacicie wy bydlaki niemieckie za swoje zbrodnie na Polakach:)
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Poprzez swoje nachalne wciskanie swoich poglądów sprawiasz, ze czytanie tej grupy staje się uciążliwe.
Po co to robisz?
Wystarczy raz napisać - kto Cię jeszcze nie splonkował na stałe i będzie chciał przeczytać to to zrobi.

Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp