Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp

Data: 2014-07-25 13:12:44
Autor: boukun
Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lqo6ia$cho$1mx1.internetia.pl...
Czytając wypowiedzi użytkowników grupy, można śmiało ocnić którzy uczestnicy grupy są uczciwymi i niezależnymi od propagandy ludźmi.
I tak wymieniam tych użytkowników w kolejności alfabetycznej:

A. Filip
klin
leming.show
Lord Donald
Wiesiaczek (z przymróżeniem oka).
WW

o sobie nie wspominam celowo...

Do listy sprawiedliwych użytkowników grupy muszę dopisać użytkownika LeonKame.

boukun

Data: 2014-07-26 01:06:31
Autor: boukun
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqtf6q$scs$1mx1.internetia.pl...
[...]

I jeszcze przeoczyłem sprawiedliwego kolegę, którego dopisuję
Jakub A.  Krzewicki

boukun

Data: 2014-07-26 05:26:14
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 01:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Debili ci u nas dostatek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-26 22:07:10
Autor: boukun
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lquovl$84o$1mx1.internetia.pl...
[...]

No i Stachu Chebel oczywiście.

boukun

Data: 2014-07-26 05:25:44
Autor: stevep
W dniu .07.2014 o 13:12 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Mianujesz go na podobnego sobie debila?
--
stevep
-- -- -

Lista rzetelnych i uczciwych uczestników psp