Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitó w na grupie

Data: 2010-01-18 10:55:52
Autor: Klin
Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitó w na grupie

   Test na to czy potraficie przełamać tabu plemiennej
   solidarności i potępić trolla zwanego Kupą alias
   Tzva Adonai alias Woland za wybryki, których
   stale się dopuszcza na p.s.p. Najpierw zbezcześcił
   słowo Adonai następnie przybrał imię symbolizujące
   szatana w Mistrzu i Małgorzacie a co wyprawia
   tu na grupie sami wiecie najlepiej.

   Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitów

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.

   Jest to liczba sprawiedliwych, których nie znaleziono
   w Sodomie i Gomorze. Macie nową szanse wpisujcie się.

Data: 2010-01-18 03:17:02
Autor: zbig
Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitów na g rupie

  1. Panslawista vel. Prawusek - Dąbrower
  2. mkarwan -karwman (to akronim)
  3. jogi - Rabbe jak mu tam teraz wypadło
  4. boukun - wiadomo Berman
  5. cyc - Cycman
  6. antenka - Haja Poznańska
  7. Jakub Aaron Krzewicki
  8. Klin - klein
  9. Piotr -Kefas
10. Karol - kanadyjski żyd (może Cohen)

Data: 2010-01-18 13:57:52
Autor: Prawusek

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message

[...]

Weż i się odpierdykaj ode mnie, Zbigklotzu.

Data: 2010-01-18 07:01:28
Autor: zbig
On 18 Sty, 13:57, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> 9. Piotr -Kefas
> 10. Karol - kanadyjski żyd (może Cohen)

Weż i się odpierdykaj ode mnie, Zbigklotzu.

No dobra Żydu. Rozejm.

Data: 2010-01-18 12:21:54
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:

[...]

    Co jakiś czas przesunę ten wątek na początek listy
    byście nie tłumaczyli się, że go nie zauważyliście.

Data: 2010-01-18 14:37:42
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:

[...]

   Poza wygłupem zbiga /Siegmana/ starającego się
   zbyć sprawę dowcipem tak, że z braku własnych
   współplemieńców musiał  na to stanowisko chwilowo
   p.o. Żydów mianować goim, muszę więc wyrazić tu moje
   rozczarowanie, że z braku laku wciska się nam kit.

Data: 2010-01-18 16:05:05
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:

[...]

      Godzina miłosierdzia minęła pytam ostatni raz.
      Kogo z Was Kupa nie reprezentuje i kto potępia
      jego tutaj zachowanie.

Data: 2010-01-18 07:55:12
Autor: zbig
Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitów na g rupie
On 18 Sty, 16:05, Klin <""Klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                    ,                                                                                                                                                                                                                                                    .">
wrote:
Użytkownik Klin > napisał:

      Godzina miłosierdzia minęła pytam ostatni raz.
      Kogo z Was Kupa nie reprezentuje i kto potępia
      jego tutaj zachowanie.

Zdaje się , ze twoi ideowi pobratymcy mają cie w głębokim poważaniu -
Klein.

Data: 2010-01-18 19:11:45
Autor: cyc

Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hj1u0c$df5

      Godzina miłosierdzia minęła pytam ostatni raz.
      Kogo z Was Kupa nie reprezentuje i kto potępia
      jego tutaj zachowanie.

Kupa jak to kupa , kolo d.....y mi lata .

cyc

Data: 2010-01-18 19:31:06
Autor: Klin

       Godzina miłosierdzia minęła pytam ostatni raz.
       Kogo z Was Kupa nie reprezentuje i kto potępia
       jego tutaj zachowanie.

Kupa jak to kupa , kolo d.....y mi lata .

cyc

    Piszesz to jako Żyd, filosemita, czy ktoś kogo nie obchodzi
    w ogóle zachowanie twoich bądź co bądź bliźnich i gotów
    jesteś pozwolić im a wszystko a myśl hasła "toleruj wszelkie
    kurewstwo" by i moje w zamian tolerowano?

Data: 2010-01-18 19:53:05
Autor: cyc

[...]

Mnie tam nie zalezy na tym za kogo mnie bedziesz uwazal . Za zyda , komucha , bolszewika , czy faszyste , czy sb - ka . Tu na grupie jest to o tyle nie wazne , ze dotyczy to kazdego jako , ze kazden z nas kiedys nimi byl juz okrzyczanym, lub kiedys bedzie .
Kupe omijam jak kazde gowno . Nie dlatego , ze mnie nie obchodzi jego antypolskie zachowanie ale dlatego , ze kazda wypowiedz pod jego adresem , niezaleznie do tego jaka ona by nie byla , jest legitymizacja jego wypowiedzi . Moim zdaniem nalezy go omijac jak wspomniane g...o , bo zgodnie ze stara prawda , ruszone smierdzi jeszcze bardziej . Wyraz tego daje ignorujac jego posty .
Pozatym uwazam za gowniarskie zachowania  jakie proponujesz , tak samo gowniarskie jak popularne wsrod wywodzacych sie z pewnych srodowisk internautow zapytania na forach , typu " ktore miasta uwazaja ze ...." itd.

cyc

Data: 2010-01-18 21:09:53
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik Klin > napisał:

[...]

    Inkryminowany troll poczuł się pewnie jak widać,  ma pełne
    poparcie swych współplemieńców  może więc pomyśleć o sobie
    że jest przez nich rozgrzeszony i dalej jątrzyć, szczuć obrażać Rosjan,
    Niemców, Polaków cóż jaki pan taki kram. A więc brawo panowie test
    zdaliście, nic tylko wam  pozazdrościć waszej mafijnej solidarności.
    W przeciwności do co poniektórych uważam, że każdemu trzeba
    zostawić jednak jakiś promień nadziei i próbować choć od czasu do
    czasu nawiązać z nim rozmowę by nie zatwardzał swego serca
    w zaciekłym oporze przeciw wszystkim w koło. Stąd moja
    może nieudana próba opamiętania Adonaia - Wolanda demonstrującego
    swymi nickami, że nie umie dać właściwego wyrazu swej żydowskości.
    Adonai to Pan również chrześcijańskiego społeczeństwa w którym
    żyje, widocznie świadomość tego zaczęła mu ciążyć wolał więc
    ten nick zamienić na Wolanda uosobienie zła by już bez psychologicznych
    przeszkód móc pluć i walczyć ze znienawidzonym sobie otoczeniem
    zamykając się we własnym getcie stworzonym przez nienawiść do goim.
    Nie twierdzę tu, że polscy sąsiedzi są bez winy, aż za często słychać
   po tej stronie o parchach, rzydach, a to nie ułatwia wzajemnego
   zrozumienia i szacunku, które się należy każdemu. Szczególnie jednak
   należy wymagać tego poszanowania od kogoś kto rości sobie pretensje
   bycia Narodem Wybranym bo łatwo idea ta może się wyrodzić i zamienić
   na Rasę Panów co obserwowaliśmy w trochę innych okolicznościach
   przed 70 laty.`

Lista sprawiedliwych Żydów i Filosemitó w na grupie