Lista wybitnie inteligentnych Polaków

Data: 2012-09-23 14:36:10
Autor: boukun
Lista wybitnie inteligentnych Polaków
Oto moja lista wybitnie inteligentnych Polaków::

Waldemar Pastuszka
Tomasz Podlaski

Gdyby wiźkszo¶ę Polaków mia³a podobne, samodzielne my¶li, byliby¶my wolnym i szczź¶liwym narodem i rozkwitaj±cym państwem...

A tak, jeste¶my najgorzej traktowan± i zniewolon± nacj± w Europie...

boukun

Data: 2012-09-23 14:36:40
Autor: Przemys³aw M.
Dnia Sun, 23 Sep 2012 14:36:10 +0200, boukun napisał(a):

Oto moja lista wybitnie inteligentnych Polaków::

Waldemar Pastuszka
Tomasz Podlaski

Gdyby większość Polaków miała podobne, samodzielne myśli, bylibyśmy wolnym i szczęśliwym narodem i rozkwitającym państwem...

A tak, jesteśmy najgorzej traktowaną i zniewoloną nacją w Europie...

boukun

Zapomniałes o sobie! ;)))))))))))))))))))))

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Lista wybitnie inteligentnych Polaków