Lista zabronionych towarów

Data: 2009-06-15 01:38:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Lista zabronionych towarów
Gdzie znajdę listę towarów, których nie mogę kupić w zagranicznym sklepie internetowym, bo mi skonfiskują?

zyga

Data: 2009-06-15 12:38:24
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h140k7$md$2news.interia.pl...
Gdzie znajdę listę towarów, których nie mogę kupić w zagranicznym sklepie internetowym, bo mi skonfiskują?

isip.sejm.gov.pl

:-)

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-06-17 02:56:58
Autor: poreba
Lista zabronionych towarów
Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:38:24 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Gdzie znajdę listę towarów,
isip.sejm.gov.pl
Za dokładnie, przecież 'dowcipniej' byłoby podać: .pl albo: w internecie,
albo: w Polsce.

IMHO jednej listy nie znajdziesz, będzie w ustawie o broni, w regulacjach
farmaceutycznych, fotosanitarnych, o ochronie zwierząt itd.

--
pozdro
poreba

Data: 2009-06-17 13:46:41
Autor: poreba
Dnia Wed, 17 Jun 2009 02:56:58 +0200, poreba napisał(a):

IMHO jednej listy nie znajdziesz, będzie w ustawie o broni, w regulacjach
farmaceutycznych, fotosanitarnych,
AŁĆ! Oczywiście: _fitosanitarnych_

--
pozdro