Listonosz a polecony

Data: 2017-11-26 00:17:25
Autor: Michal Jankowski
Listonosz a polecony
U mnie tak było w czasach skrzynek starego typu i paczek. Listonosz miał klucz do skrzynek a paczkonosz nie miał, więc rzucał awizo na słomiankę albo wcale. Paczki jako takiej z reguły w ogóle ze sobą nie miał.

Dopiero drugie awizo przynosił listonosz i było w skrzynce.

A kurierzy są jeszcze lepsi, bo awizo zatykają na sztachetach furtki na podwórko.

Odkąd zacząłem wszystko zamawiać na adres służbowy, problemy się rozwiązały. :)

   MJ

Listonosz a polecony