Listonosz a polecony

Data: 2017-11-26 11:39:56
Autor: rg
Listonosz a polecony
Czy ma ktoś takie doświadczenia z listonoszem lub ktoś wie, jak sobie poradzić z takim problemem?

Widziałem taką radę: zaczaj się na listonosza i jak będziesz wrzucał awizo do
twojej skrzynki -- spuść mu łomot.
Gdy przyjedzie policja, to pokaż im awizo że ciebie nie było.

Data: 2017-11-26 20:10:20
Autor: Robert Tomasik
Listonosz a polecony
W dniu 26-11-17 o 11:39, rg pisze:
[...]

Ja kiedyś przez okno widziałem listonosza wrzucającego coś do mojej
skrzynki (mieszkam w domku i widzę furtkę z okna). Idę do skrzynki, a
tam awizo. No to złożyłem skargę. Po miesiącu Poczta mnie przeprosiła.
Okazało się, że dwóch listonoszy zawarło porozumienie. Podobno paczki
wozi inna osoba, niż listy i ten od listów roznosił awiza do paczek,
których listonoszowi wozić się nie chciało. Od tego czasu chyba
listonosze przekazali sobie, że tu jakiś upierdliwiec mieszka i
zasadniczo nie mam problemów. Tak więc może wystarczy jednak po prostu
skargę napisać. Albo popytać sąsiadów i w kilka osób napisać, jak boisz
się, że listonosz będzie się wypierał.

Data: 2017-11-27 09:01:24
Autor: ń
Listonosz a polecony
Jest jeszcze kwestia przesyłek nierejestrowanych, ale przekraczających gabaryt eurodebilskrzynek (bo jakiejś euroqrwie przeszkadzały polskie skrzynki).
Listonosze nie chcą "nadgabarytów" zabierać w rejon, bo w razie nieobecności adresata muszą z taką sporą przesyłką (pakietem, drobną paczką) chodzić przez cały obchód, a często zostawiają swoje torby/wózki np. na parterach budynków.

-- -- -
Ja kiedyś przez okno widziałem listonosza wrzucającego coś do mojej skrzynki.
Idę do skrzynki, a tam awizo.

Listonosz a polecony