Listopad

Data: 2018-11-06 21:16:02
Autor: Animka
Listopad
Policjanci pełniący służbę 11 listopada otrzymają tysiąc złotych nagrody - poinformował rzecznik Komendy Głównej Policji. W związku z protestem na zwolnieniach lekarskich w skali kraju przebywa nawet kilkanaście procent funkcjonariuszy, a ich liczba może jeszcze wzrosnąć przed świętem niepodległości.

Z milion policjantów to tam będzie musiało być. Ile to pieniędzy z budżetu pójdzie na te nagrody. Przecież służba to obowiązek policjanta, a nie "jak mi się będzie chciało".

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szef-policji-proponuje-1000-zlotych-za-sluzbe-11-listopada-pracuja-za-trzech,278301.html

--
animka

Data: 2018-11-07 08:38:37
Autor: Danusia
Listopad
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.idm.pl> napisał w wiadomości news:prssuo$gv5$1node1.news.atman.pl...
[...].
Z milion policjantów to tam [....]
Przestań bredzić.
W sumie wszystkich jest troche ponad 100 tys.

Data: 2018-11-07 16:59:57
Autor: Budzik
Listopad
Użytkownik Danusia dan5@wp.pl ...

[...].
Z milion policjantów to tam [....]
Przestań bredzić.
W sumie wszystkich jest troche ponad 100 tys.

Animka zadała matematyczne pytanie, a ty, zamiast odpowiedziec, zmieniasz jego tresc?

Nieładnie...

Odpowiadajac

Skoro policjantów milion a premia = 1000zł to:
1.000.000 * 1.000 = 1.000.000.000

Tego typu mnozenie jest dosc łatwe Animko, wystarczy zera dołozyc :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2018-11-07 22:00:47
Autor: J.F.
Listopad
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prssuo$gv5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A nie zaoszczedzili na tych zwolnieniach ?
Na etacie to zasilek jednak nizszy.

No i na ile maja te zwolnienia ?
Bo jak do niedzieli, to chocby chcieli to nie moga sie stawic po odbior nagrody ...

Przecież służba to obowiązek policjanta, a nie "jak mi się będzie chciało".

Wojsko jeszcze jest na sluzbie. Pasuje do obchodow niepodleglosci :-)

J.

Data: 2018-11-07 22:04:20
Autor: Shrek
Listopad
W dniu 07.11.2018 o 22:00, J.F. pisze:

Przecież służba to obowiązek policjanta, a nie "jak mi się będzie chciało".

Wojsko jeszcze jest na sluzbie. Pasuje do obchodow niepodleglosci :-)

Tym bardziej, że plac Piłsudskiego to przecież teren wojskowy.

Shrek

Data: 2018-11-08 02:19:00
Autor: Animka
Listopad
W dniu 2018-11-07 o 23:04, Shrek pisze:
[...]

Przede wszystkim to teren Warszawiaków. Wojskowe to są poligony i kantyny.

--
animka

Data: 2018-11-08 06:46:40
Autor: Shrek
Listopad
W dniu 08.11.2018 o 01:19, Animka pisze:

Tym bardziej, że plac Piłsudskiego to przecież teren wojskowy.

Przede wszystkim to teren Warszawiaków. Wojskowe to są poligony i kantyny.

Spytaj milicjanta;)

Shrek

Listopad