Listwa pzeciwprzepięciowa

Data: 2013-12-23 09:42:30
Autor: Marek
Listwa pzeciwprzepięciowa
  Chciałbym kupić w miarę przyzwoitą listwę przeciwprzepięciową na 4 gniazda.
Do listwy chciałbym podłączyć 2 laptopy, router i TV.
  Doradca sklepowy w RTV Euro AGD polecił mi listwę BELKIN Essential (ok. 80 zł).
Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

-
Marek

Data: 2013-12-23 12:51:27
Autor: Mr. Misio
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

niekoniecznie najtanszego :) mialem jeden najtanszy i potem juz mialem tanie, ale nie najtansze czyli np. ostatnio od lat "w modzie" u mnie:
http://bitcomputer.pl/pl/p/POWERCOM-BNT-600AP-HOME-USB-ZASILACZ-AWARYJNY-UPS/12045

bateryjki po okolo 70 zeta trza co 2 lata wymienic.

zabezpiecza przed pstrykajacymi elektrykami, daje czas na zamkniecie systemu jak pradu nie ma juz 5 minut i sie orientujesz, ze elektrycy wylaczyli na dluzej.

oprocz kompa, monitra, rutera, nasa i co tam jeszcze jest mam pod niego ledowa lape podpieta, wiec w nocy fajnie nawet jak prad wylacza ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

   pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
   http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Data: 2013-12-23 21:55:59
Autor: ToMasz
[...]

ja chciałem sprzedać fideltronika bez akumulatorów za 30 zł - nie było chętnych. Spokojnie na allegro da się za 50zł kupić upsa i trzeba wstawić w niego nowe baterie. taniej - napewno nie, ale - przynajmniej stary apc smart- szybciej informował klepiącym przekaźnikiem o atmosferycznych wyładowaniach elektrycznych - niż ja dostrzegałem błyski za oknem. Co w takim przypadku da listewka za 8 dych? zgaduje że nic

ToMasz

Data: 2013-12-23 21:57:30
Autor: Mr. Misio
Użytkownik ToMasz napisał:
Co w takim przypadku da listewka za 8 dych? zgaduje że nic

No nie wiesz? Listewka za 80 dych daje dobre samopoczucie ;)

Data: 2013-12-24 08:16:06
Autor: borsuk
Listwa pzeciwprzepięciowa
W dniu 2013-12-23 09:52, ToMasz pisze:

najtanszego upsa

UPSa do laptopów i telewizora, to chyba jakieś nieporozumienie?
Listwę z odpowiednią ilością gniazd i łatwo dostępnym bezpiecznikiem.

Data: 2013-12-23 10:12:02
Autor: Jacek Maciejewski
Listwa pzeciwprzepięciowa
Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:42:30 +0100, Marek napisał(a):

Warta jest tej ceny,
Nie
>czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?
Zwykłą listwę bez wyłącznika i innych bajerów na 6 wtyczek.

--
Jacek

Data: 2013-12-24 00:07:13
Autor: animka
W dniu 2013-12-23 09:42, Marek pisze:
[...]

Dzisiaj potrzebne Ci 4 gniazda, a wkrótce może się okazać, że Ci jest potrzebne 8 czy 9 gniazd.

--
animka

Data: 2013-12-24 12:37:14
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:07:13 +0100, animka napisał(a):

Dzisiaj potrzebne Ci 4 gniazda, a wkrótce może się okazać, że Ci jest potrzebne 8 czy 9 gniazd.

No, co racja to racja, bo gdzie potem wpiac suszarke do wlosow, toster i
zelazko!

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-12-24 12:40:15
Autor: qwerty
UĹźytkownik "R.e.m.e.K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52b971eb$0$2178$65785112@news.neostrada.pl...
No, co racja to racja, bo gdzie potem wpiac suszarke do wlosow, toster i
zelazko!

Czy ja wiem...
Komputer, monitor, głośniki, drukarka, skaner, niektórzy router i modem.

Data: 2013-12-24 13:07:27
Autor: Dawid
W dniu 2013-12-24 12:40, qwerty pisze:
[...]

  ironia to takie zwierzątko, musiałeś kiedyś je widzieć :-)

Data: 2013-12-24 20:41:51
Autor: Zakonspirowany
W dniu 24-12-2013 12:40, qwerty pisze:
[...]

http://www.lenalighting.pl/img/produkty/normal/8564-1.jpg – tak tanie, że można kupić na wszystkie gniazda i podpiąć cały dom (jeśli nie pobiera zbyt dużo mocy).
Ja mam dla przykładu listwę podłączoną do listwy, ale bojlerów i tosterów do nich nie podłączam.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 20:54:32
Autor: Zakonspirowany
W dniu 24-12-2013 20:41, Zakonspirowany pisze:
Ja mam dla przykładu listwę podłączoną do listwy...

PS – Zaleta jest taka, że mam dwa przyciski i do pierwszej podłączone to, co musi chodzić, a do drugiej wentylator, ładowarka do tel. itp.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-24 12:10:47
Autor: Tom
[...]

Bardzo dobre listwy robi Monster Power tylko cena na pewno nie będzie w okolicach 80 zł. Tu są produkty na rynek USA http://www.monsterproducts.com/power/linelist/powerlist.asp?cat=6001
ale można też kupić na rynek europejski.
Ja swego czasu kupiłem dwupak (dwie listwy) na ibood-zie za 120 zł.

T.

Data: 2013-12-24 20:37:05
Autor: Zakonspirowany
W dniu 24-12-2013 12:10, Tom pisze:
Bardzo dobre listwy robi Monster Power tylko cena na pewno nie będzie w
okolicach 80 zł.

Czym się objawia ich niezwykłość? Grubszy i specjalnie ekranowany przewód?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-25 18:32:56
Autor: Tom
W dniu 2013-12-24 20:37, Zakonspirowany pisze:
[...]

Nie jest to magiczne urządzenie aby pisać niezwykłość. W porównaniu do tanich listw wyróżnia się jakością wykonania (bardzo łatwo wkłada się i wyciąga wtyczki - co nie jest regułą), długi przewód 3m, 8 gniazd, zabezpieczenie do 2500 kJ, powyżej tej wartości układ na stałe odłącza zasilanie i włącza się alarm dźwiękowy, ochrona instalacji antenowej (autor pisał o podłączeniu TV), jest też ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia sprzętu ale nie wiem czy działa to w Polsce. Za cenę kilkudziesięciu złotych na pewno się opłaca.

T.

Data: 2013-12-27 13:03:11
Autor: 666
Listwa pzeciwprzepięciowa
No właśnie, chętnie widziałbym listwę kilkugniazdową posiadającą jednocześnie i Euro, i Schuco, i BS i amerykańskie gniazda.
I do tego nie tak ciasno upakowane, że jeden przeciętny zasilacz do czegokolwiek blokuje światło trzech gniazd na raz.

-- -- -