Listy do M

Data: 2011-11-15 15:52:34
Autor: Mark
Listy do M
Wlasnie na portalach napisali ze to najlepsze otwarcie ostatnich 12
miesiecy, 400 tys widzow.
Rzeczywiscie warto to ogladac? Ostatnia moja "rundka" po polskich komediach
romantycznych, jaka chcac nie chcac wykonalem, po tych roznych "sniadaniach
do lozka" tylko mnie upewnila ze  sa lepsze sposoby wydawania pieniedzy:)

--
Mark

Data: 2011-11-15 18:15:19
Autor: Rais
Listy do M
W dniu 2011-11-15 15:52, Mark pisze:
Wlasnie na portalach napisali ze to najlepsze otwarcie ostatnich 12
miesiecy, 400 tys widzow.

Zobacz inne otwarcia:
http://www.tvn24.pl/-1,1724328,0,1,rekordowe-listy-do-m,wiadomosc.html

"Pan Tadeusz", "Kochaj i tańcz", "Ogniem i mieczem", "W pustyni i w puszczy", "Quo vadis", "Lejdis", "Ja wam pokażę!", "Nie kłam, kochanie", "Wyjazd integracyjny", "Och Karol 2"

Data: 2011-11-15 20:43:57
Autor: Michal Jankowski
Listy do M
Rais <R@is> writes:

[...]

Czy któryś z tych filmów miał otwarcie w świąteczny piątek, do tego
jeszcze pełen promocji typu "11.11 bilet za 11 zł na 11 lat sieci
kin"?

A swoją drogą, podobno film niezły.

  MJ

Data: 2011-11-16 01:22:01
Autor: Mandinka
Listy do M
On 15-11-2011 20:43, Michal Jankowski wrote:

Zobacz inne otwarcia:
http://www.tvn24.pl/-1,1724328,0,1,rekordowe-listy-do-m,wiadomosc.html

No i? Faktycznie Pan Tadeusz był ciut lepszy - pewnie dlatego, że szkoły poszły obejrzeć lekturę. Po co wymieniasz całą resztę?

A swoją drogą, podobno film niezły.

Daje radę. A jak na polski produkt - to w ogóle podejrzanie nieżenujący.
Inna sprawa, że poprzeczka od jakiegoś czasu leży na ziemi...

Data: 2011-11-16 01:33:20
Autor: zly
Listy do M
Dnia Tue, 15 Nov 2011 20:43:57 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Czy któryś z tych filmów miał otwarcie w świąteczny piątek, do tego
jeszcze pełen promocji typu "11.11 bilet za 11 zł na 11 lat sieci
kin"?

Co jak co, ale otwarcie (a imo i większość wyniku) nie zależy od tego czy
film jest dobry, czy nie, tylko od kampanii reklamowej...
--
marcin

Data: 2011-11-16 08:49:36
Autor: Mark
Listy do M
Dnia Wed, 16 Nov 2011 01:33:20 +0100, zly napisał(a):

Co jak co, ale otwarcie (a imo i większość wyniku) nie zależy od tego czy
film jest dobry, czy nie, tylko od kampanii reklamowej...

No wlasnie, bo ze marketing ma niezly to zdazylem zauwazyc:) pytanie jak z
rzeczywistoscia.

--
Mark

Data: 2011-11-16 12:26:20
Autor: Ghost
Listy do M

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1im1ltu9akk3g$.dlgpiki.fixed...
[...]

Wiekszosc wyniku, ale w niszy: filmy, ktorych wynik zalezy w glownej mierze od kampanii.

Data: 2011-11-18 10:58:25
Autor: Poldek
Listy do M
zly wrote:

Co jak co, ale otwarcie (a imo i większość wyniku) nie zależy od tego czy
film jest dobry, czy nie, tylko od kampanii reklamowej...

Wynik filmu zależy od tego, czy jest to ekranizacja lektury szkolnej, czy nie - czy będą na niego przyprowadzane całe klasy szkolne przez panie nauczycielki.

Np. ostatnio Śluby panieńskie - ponad milion widzów. A film podobno kiepski (sam nie oglądałem).

Data: 2011-11-17 20:23:01
Autor: Titus Atomicus
Listy do M
In article <kjzwrb1xjb6.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>,
 Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:

Rais <R@is> writes:

> [...]

Czy któryś z tych filmów miał otwarcie w świąteczny piątek, do tego
jeszcze pełen promocji typu "11.11 bilet za 11 zł na 11 lat sieci

W swojej klasie.
No i jak napisal recenzet GW - 'jak na film polski'.
Jak dla mnie - filmu nie widzialem, ale plakaty i trailery tak - to jakas polska wersja 'Love, actually'/'To tylko milosc'.

TA

Listy do M