Listy do byłego lokatora

Data: 2013-02-27 08:35:23
Autor: Ambalabamba
Listy do byłego lokatora
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, korzystam z google groups a tutaj s± kosmiczne problemy z kodowaniem i wy¶wietlaniem postów, st±d mog± pojawić się problemy z moimi wpisami.

Niestety ale listonosz to leń któremu nie chce się przynosić nawet poleconych, tylko zostawia awiza... albo nie zostawia (niedawno musiałem i¶ć na pocztę sam, bo nie było ani listu ani awizo, co się okazało - list leżał sobie na zapleczu, bez żadnego wpisu, że był awizowany i takie tam, w rejestrze też go nie było). Więc rozmowa raczej by nic nie dała. A nie mam szczę¶cia, żeby go akurat spotkać więc nawet nie mam możliwo¶ci dać mu do zrozumienia.

Po miesi±cu gdy wróciłem do mieszkania w skrzynce było kilkana¶cie ulotek i kilkana¶cie listów do byłego lokatora - to chyba obrazuje skale problemu.

Dzisiejszy poszedł do utylizacji, ale w sumie nie sprawdzałem czy skrzynka ma osobna komorę na zwroty :)

Generalnie ten człowiek jest dziwny, bo bywało, że przychodziły tutaj karty kredytowe i debetowe - z tymi akurat czekałem miesi±c, może by przyszedł. Po 30 dniach wywaliłem do ¶mieci, bo szkoda mi marnować na to miejsca.

A co do ulotek, to irytuj± mnie jeszcze bardziej. To powinno być regulowane prawnie.

Data: 2013-03-01 13:56:03
Autor: jureq
Listy do byłego lokatora
Dnia Wed, 27 Feb 2013 08:35:23 -0800, Ambalabamba napisał(a):

Dzisiejszy poszedł do utylizacji, ale w sumie nie sprawdzałem czy
skrzynka ma osobna komorÄ™ na zwroty :)

Nowa euro-skrzynka nie ma. Bo niby który z dostawców poczty miałby je odbierać?

Data: 2013-03-03 11:05:49
Autor: Tomek GĹ‚owacki
Listy do byłego lokatora
W dniu 2013-03-01 14:56, jureq pisze:
[...]

To jedno, a co to za dziwne rozważania, że można listonoszowi dać "zwrot" albo wrzucić do skrzynki "zwrot"? Kto niby ma i do kogo zwrócić i kto ma za to zapłacić? :) To fajny miejski mit z tymi zwrotami, ale niestety nie działa.

--
Tomek GĹ‚owacki

Data: 2013-03-03 04:44:55
Autor: witek
Listy do byłego lokatora
Tomek GĹ‚owacki wrote:
[...]

a wyjedz za granice i okaze sie ze dziala ze mozna i ze da sie.

Data: 2013-03-03 12:07:55
Autor: qwerty
Listy do byłego lokatora
Użytkownik "Ambalabamba"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dbcff50c-80e7-439a-85fe-e82969665819@googlegroups.com...
[...]

Dostałe¶ z PIN? Jak tak to trzeba było korzystać. :)

Listy do byłego lokatora