Listy kupy - 8

Data: 2009-06-29 10:45:16
Autor: mkarwan
Listy kupy - 8
Kupa jest Żydem.
W jednym z listów napisał:
"Sam jestem Żydem i mam w sobie nieskończone pokłady miłości do wszystkich Żydów - tych złych i tych dobrych."

Dowód:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8364cc5f62841c10?hl=pl
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8364cc5f62841c10?hl=pl&dmode=source

Data: 2009-06-29 12:24:51
Autor: jadrys
Listy kupy - 8
mkarwan pisze:
Kupa jest Żydem.
W jednym z listów napisał:
[...]

Kręci cię ten Tzva, co?  Jesteś nim wyraźnie zafascynowany..

Data: 2009-06-29 12:28:59
Autor: mkarwan
Listy kupy - 8
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h2a4pk$gb6$2news.onet.pl...
Kupa jest Żydem.
W jednym z listów napisał:
[...]

To ty reagujesz na jego listy, nie ja!
Zatem to ciebie kręci, nie mnie.
Ja tylko pokazuję z kim on jest.

Data: 2009-06-29 15:06:45
Autor: jadrys
Listy kupy - 8

W jednym z listów napisał:
[...]

Tak, reaguję. Reaguję na wszystkie ciekawe posty wszystkich userów. Natomiast nie kręci mnie żaden z użytkowników. No może poza Antenką.. --

Data: 2009-06-29 15:15:39
Autor: googlarz
Listy kupy - 8

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
mkarwan pisze:
> [...]
Tak, reaguję. Reaguję na wszystkie ciekawe posty wszystkich userów.
Natomiast nie kręci mnie żaden z użytkowników. No może poza Antenką..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   antenka... drucik co ci z d... ucikl!

   re

Listy kupy - 8