Listy z poleceniem zapłaty za udostępnianie filmów

Data: 2013-11-20 20:41:44
Autor: Baczek
Listy z poleceniem zapłaty za udostępnianie filmów
Ludzie podostawali listy z pewnej kancelari adwokackiej z Warszawy z przedsądowym poleceniem zapłaty 550zł. Chodzi o udostępnianie filmów.

http://forumprawne.org/prawo-autorskie/480408-otrzymalem-list-z-poleceniem-zaplaty.html

Nic nowego. W zeszłym roku otrzymałem pismo z kancelari.
Mam zapłacić 700zł w zamian zrezygnują z targania mnie po sądach.
Podobno udostępniałem utwór "Majteczki w kropeczki" czy jakiś taki.
Sprawę olałem. Podobno nawet gdybym zapłacił, to nie mieli możliwości
wycofania sprawy.
Po około 3 miesiącach odwiedziło mnie dwóch funkcjonariuszy policji.
Totalnie nie wiedzieli po co przyszli, mieli kilka pytań spisanych na kartce.
Na koniec zapytali czy mam może jakis komputer.
Miałem, a jakże. Dałem im starego 386DX2, na którym kiedyś zainstalowałem
freesco.
Po jakiś następnych 4 miesiącach, dostałem pismo, że mam przyjechać i odebrać
grata. Olałem sprawę.
Do dziś nic więcej nie wiem na ten temat. Poza tym, że prokurator,
który udostępnił dane kancelari przez dłuuuugi czas był na chorobowym.

Pozdrawiam

Listy z poleceniem zapłaty za udostępnianie filmów