[el. LM] Liteks Łowecz - Wisła Kraków

Data: 2011-07-27 09:18:20
Autor: DysoN
[el. LM] Liteks Łowecz - Wisła Kraków
Juz dawno takich emocji nie mialem na meczu Wisly jak wczoraj :)

Zgadzam sie z opinia ze wynik lepszy niz gra ale nie tak do konca. Prawda ze
Litex chwilami tlamsil nieledwie Wisle, a jego skrzydlowi urzadzali sobie
rajdy raz za razem, ze braklo im skutecznosci ale gra Wisly tez jest coraz
lepsza. Wczoraj dwoch chodzonych meczach ze Skonto biegali wreszcie szybciej,
widac ze wraca dynamika i szybkosc choc do wysokiej formy jeszcze troche brakuje.
Bylo troche gry z klepy, proby prostopadlych podan (po jednym od Wilka
Melikson strzelil bramke), ogolnie nie wyglada to moim zdaniem zle, mam
umiarkowany optymizm. To bylo jako druzyna bo indiwidualnie juz moje oceny sa
zroznicowane.
Diaz, ktory zawsze mnie irytowal swoja chaotyczna gra, znow dal mi o sobie
przypomnial. Dawal sie objezdzac jak dziecko. Niestety nie wiem czy Paljic by
zagral lepiej bo choc zwrotniejszy to slabszy fizycznie od Diaza, ktorego sila
i wzrost przydaly sie w paru momentach. Kirm sie przerwacal ciagle jak keidys
Kukielka, nie czul gry i przez to slabo wypadl. Genkov tez slabo ale grano do
niego w zasadzie tylko wtedy jak wychodzil glebiej po pilke albo schodzil do
skrzydla. Najlepiej gral Melikson (coz za niespodzianka), ale gra
Sobolewskiego, Wilka, Chaveza, Nuneza i Lameya tez byla na dobrym poziomie.

Odtrabienie awansu Wisly do IV chyba jeszcze nieco przedwczesne ale szanse sa
wysokie. Oby wyszli skoncentrowani na rewanzowy mecz i nie dali sie zepchnac
do tylu bo zrobia sie nerwy niepotrzebne. Spodziewam sie meczu gdzie Wisla
bedzie grac ostroznie skupiajac sie na kontroli srodkowej strefy, raczej malo
frontalnych atakow ale moze wpadnie cos do bramki Litexu.

--

[el. LM] Liteks Łowecz - Wisła Kraków