Litewski przekret (Redirected) (2014)

Data: 2015-03-02 06:16:47
Autor: Titus Atomicus
Litewski przekret (Redirected) (2014)
Witam,
Czy ktos to juz widzial?
Trailer wydawal mi sie ok, wlasnie w stylu 'Przekretu', znaczy 'Snatch'.
Ale krytycy bardzo zjechali.
Czy to rzeczywuscie takie slabe?
--
TA

Data: 2015-03-02 07:25:03
Autor: solar
W dniu 2015-03-02 06:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy ktos to juz widzial?
Trailer wydawal mi sie ok, wlasnie w stylu 'Przekretu', znaczy 'Snatch'.
Ale krytycy bardzo zjechali.
Czy to rzeczywuscie takie slabe?

Bardzo kalka Snatcha i trochę Kac Vegas, nie tego poziomu, ale mi się całkiem dobrze oglądało. Nie jest to film na niedzielne popołudnie z żoną. :)

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2015-03-05 02:08:24
Autor: Titus Atomicus
Litewski przekret (Redirected) (2014)
In article <54f4023f$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>,
 solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> [...]

Bardzo kalka Snatcha i trochę Kac Vegas, nie tego poziomu, ale mi się całkiem dobrze oglądało. Nie jest to film na niedzielne popołudnie z żoną. :)

Kac Vegas swiadomie nie ogladalem, a co do Snatcha... no coz moze geby podobne. Skad oni biora tylu takich zakapiorow?
 Za to fabula do luftu.
Tak mniej wiecej w tym stylu:
https://www.youtube.com/watch?v=CZUQOV2VsZQ

Ciekawe ze rzad litewski jakos nie protestowal, ze przedstawiaja Litwinow w zlym swietle. A nawet przeciwnie - napisali ze film powstal m.in. dzieki pomocy Litewskiego Komitetu Kultury i Sztuki. Czy jakos tak.
Za to pewnie nasza ambasada zaprotestuje, bo ten Andrej, co to z Londynu wrocil, to nasz czlowiek (bardzo nas stawia w zlym swietle).
Daje jakies 5/10.
--
TA

Data: 2015-03-05 02:45:52
Autor: Titus Atomicus
Litewski przekret (Redirected) (2014)
In article <Titus_Atomicus-4CB3EB.02082205032015@node1.news.atman.pl>,

Daje jakies 5/10.
Bo dosc zabawne mimo wszystko, no i te zakazane geby.
I generalnie montaz/tempo/zdjecie ok.
--
TA

Data: 2015-03-05 07:26:02
Autor: solar
W dniu 2015-03-05 02:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Też się nad tym zastanawiałem. U nas na np. Pokłosiu wieszają psy, że antypolskie, a tam taka sytuacja.
Nasz człowiek, w porównaniu z resztą, jest spoko, dość honorny i patriotyczny, bo używa typowo polskich słów. :)
Facjaty dobrali świetnie, na poziomie, moim zdaniem, francuskich produkcji.

"Smutno, gdy kręgosłup prostuje się dopiero na krzyżu."
                                      Stanisław Jerzy Lec

Litewski przekret (Redirected) (2014)