Litwa: Ojciec molestowanej 4-latki zamordował pedofila i jego pomocnicę?

Data: 2009-10-11 10:34:24
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Litwa: Ojciec molestowanej 4-latki zamordował pedofila i jego pomocnicę?
Drąsius Kedys, ojciec 4-latki od roku walczący o ukaranie trzech pedofilów, którzy molestowali jego córkę, jest poszukiwany przez policję pod zarzutem zamordowania dwóch osób - donosi "Kurier Wileński". Kedys miał zamordować jednego z pedofilów - sędziego - oraz kobietę, która miała wyszukiwać dla niego dzieci.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7132249,Litwa__Ojciec_molestowanej_4_latki_zamordowal_pedofila.html

Przemek

Gdyby rodzice dzieci molestowanych przez dewiantów w sutannach mieli takie same podejście do sprawy jak Kedys, to modły o powołania nigdy by się nie sończyły....

--

"Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów. W PRL `szuja' i `prokurator' znaczyły to samo."

Data: 2009-10-11 10:40:23
Autor: Slawomir Stoff

"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has5ah$4kq$1news.onet.pl...
[...]

   kiedys? - gwno pierdolone!

Litwa ma nowego bohatera - Drasiusa Kedysa. Zdesperowany ojciec molestowanej seksualnie czteroletniej dziewczynki, jak podejrzewa sie (co nalezy szczególnie podkreslic), zastrzelil domniemanego krzywdziciela swojej córki. Podejrzewa sie równiez, ze zastrzelil siostre konkubiny, która rzekomo dostarczala mezczyznom maloletnie dziewczynki, w tym równiez siostrzenice i swoja kilkuletnia córeczke.

http://kurierwilenski.lt/2009/10/09/skandal-pedofilski/

ar

Data: 2009-10-11 10:41:04
Autor: Prawusek
Litwa: Ojciec molestowanej 4-latki zamordował pedofila i jego pomocnicę?
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Trzeba kary śmierci dla pedofili.

Data: 2009-10-11 11:41:53
Autor: Prawusek

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

I  KIDNAPERÓW.

Data: 2009-10-11 11:47:10
Autor: Slawomir Stoff

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has9go$b0h$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

   tez prawda.

   ar

Data: 2009-10-11 10:46:29
Autor: CYC

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:has5uo$3oh$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Trzeba kary śmierci dla pedofili.

Kosciol jest jej przeciwny ............... mozna to roznie rozumiec .

cyc

Data: 2009-10-11 18:08:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Oct 2009 10:41:04 +0200, Prawusek napisał(a):

"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Trzeba kary śmierci dla pedofili.

Trzeba Panslav. Też jestem za. Ale dopiero po prawomocnym wyroku.

Data: 2009-10-11 10:52:27
Autor: Slawomir Stoff
Litwa: Ojciec molestowanej 4-latki zamordował pedofila i jego pomocnicę?

"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has664$6l0$1news.onet.pl...

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  kiedys? - gwno pierdolone!

Dlaczego?

Przemek

[...]

  panie kawecki, pan umie pisac, a ja czytac w gwnie. :-)))

  ar

Data: 2009-10-11 10:55:39
Autor: Slawomir Stoff

"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has6fo$7e7$1news.onet.pl...
Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 panie kawecki, pan umie pisac, a ja czytac w gwnie. :-)))

I czegóż się pan tam doczytał?

Przemek
[...]

  gwnianej prawdy

  ar

Data: 2009-10-11 11:00:09
Autor: Slawomir Stoff

"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:has6n5$7ul$1news.onet.pl...
Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 gwnianej prawdy

Której przytoczenie przekracza pańskie możliwości intelektualne?

Przemek

[...]

   tak

   ar

Data: 2009-10-11 18:02:09