Litwa - dokładniejsza analiza

Data: 2019-12-10 02:21:24
Autor: japanizer
Litwa - dokładniejsza analiza
On Tuesday, December 10, 2019 at 6:48:43 PM UTC+9, yabba wrote:
W dniu 09-12-2019 o 21:16, Shrek pisze:
> Jakby ktoś chciał dokładniej zgłębić temat pierwszeństwa przed > przejściem, to dość dokładna analiza.
> Mam nadzieję, że pierwszeństwo pieszego wprowadzą też na niestrzeżonych przejazdach kolejowych.

Rozwiniesz, z sensem? Ilu pieszych rozjeżdżają pociągi, a ilu samochody?

Data: 2019-12-10 02:58:35
Autor: japanizer
On Tuesday, December 10, 2019 at 7:46:35 PM UTC+9, yabba wrote:

> W czym, według Ciebie, jest gorszy człowiek potrącony przez pociąg na niestrzeżonym przejeździe od pieszego potrąconego na pasach. Każda śmierć jest taka sama niezależnie czy zawiniona przez gapiostwo kierowcy czy maszynisty.

Przejazdy kolejowe dla pieszych? Teraz to pojechałeś.

Data: 2019-12-10 12:03:51
Autor: yabba
W dniu 10-12-2019 o 11:58, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czy teraz lepiej: Przejścia przez tory kolejowe dla pieszych.

yabba

Data: 2019-12-10 03:06:46
Autor: japanizer
On Tuesday, December 10, 2019 at 8:03:56 PM UTC+9, yabba wrote:

> Czy teraz lepiej: Przejścia przez tory kolejowe dla pieszych.

Co to są tory kolejowe dla pieszych? Polska język ciężka język?

Data: 2019-12-10 12:14:44
Autor: yabba
W dniu 10-12-2019 o 12:06, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Przejścia dla pieszych przez tory kolejowe.
Jeśli nadal nie wiesz o czym piszę, to postaram się wkleić link do jakiegoś zdjęcia.

yabba

Data: 2019-12-10 03:25:16
Autor: japanizer
On Tuesday, December 10, 2019 at 8:14:48 PM UTC+9, yabba wrote:

> Przejścia dla pieszych przez tory kolejowe.

O, brawo! Na naukę języka ojczystego (?) nigdy nie jest za późno.

Jak kiedyś zdasz egzamin na prawo jazdy to wróć tutaj - bo na razie nie rozumiesz, o czym dyskutujesz.

Data: 2019-12-10 22:19:52
Autor: kk
On 2019-12-10 12:25, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Egzaminów na prawo jazdy w ogóle nie powinno być. Nauki prowadzenia pojazdów powinno się uczyć w szkołach powszechnych.

Data: 2019-12-11 12:14:14
Autor: yabba
W dniu 10-12-2019 o 12:25, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Przepraszam, że Cię zmyliłem moimi wypowiedziami. Od teraz będę pisał bez skrótów myślowych, żebyś nie musiał się męczyć przy czytaniu i mógł się odnosić do treści, a nie do niuansów formy.

Jak kiedyś zdasz egzamin na prawo jazdy to wróć tutaj - bo na razie nie rozumiesz, o czym dyskutujesz.

Już wróciłem z prawem jazdy. Nadal nie rozumiem, dlaczego nie chcesz zapewnienia bezpieczeństwa potrąconych przez tramwaj.

yabba

Data: 2019-12-11 12:16:58
Autor: yabba
W dniu 11-12-2019 o 12:14, yabba pisze:
[...]

Poprawiam koniec zdania: potrąconych przez pociąg.

yabba

Data: 2019-12-10 17:22:40
Autor: andal
On Tue, 10 Dec 2019 11:45:46 +0100, yabba wrote:

[...]

ale smierc spowodowana wlasnym nierozwaznym dzialaniem to nie wypadek tylko samobojstwo

Data: 2019-12-10 10:36:15
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 18:22:46 UTC+1 użytkownik andal napisał:

ale smierc spowodowana wlasnym nierozwaznym dzialaniem to nie wypadek tylko samobojstwo

Właśnie - gość paraduje z żonką w kabriolecie na środku miasta, to nie dziwota, że zostaje zastrzelony - potem świat do zwykłego samobójstwa dorabia legendy - a wystarczyło zachować rozwagę...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-12-10 21:00:07
Autor: Cavallino
W dniu 10-12-2019 o 19:36, rowerex@op.pl pisze:
[...]

Pomyliłeś grupy.
PLONK

Data: 2019-12-10 12:23:23
Autor: rowerex
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 21:00:09 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> że zostaje zastrzelony - potem świat do zwykłego samobójstwa dorabia legendy -
> a wystarczyło zachować rozwagę...

Pomyliłeś grupy.
PLONK

Ale ossochodzi? Kierowca i pasażer odkrytego kabrioletu staje się "niechronionym uczestnikiem ruchu" i powinien być uznany za pieszego lub co najwyżej rowerzystę - wszak nie musi mieć kasku, więc nie podlega pod kierującego quadem, motorowerem czy motocyklem.

Pozdr-
-Rowerex

Litwa - dokładniejsza analiza