Litwa, opony zimowe

Data: 2014-02-28 15:08:01
Autor: Chris
Litwa, opony zimowe
Robbo nabazgrał(a):

Witam,
Wybieram się na Litwę samochodem osobowym wyposażonym w opony letnie. Na Litwie do 1 kwietnia obowiązuje jazda na oponach zimowych. Znalazłem dwie sprzeczne informacje dotyczące Konwencji Wiedeńskiej. Jedna mówi, że nie można karać za brak wyposażenia wykraczającego poza to, co obowiązuje w kraju rodzimym. Druga (http://www.camprest.com/pl/przepisy-ruchu-drogowego/Litwa) mówi, że Konwencja Wiedeńska określa tylko minimalne cechy pojazdów, a każdy kraj może je rozszerzyć. Czy mogę legalnie wjechać na Litwę w marcu na oponach letnich?

Legalnie tak ale czy będą respektować KW to już ich wola a tobie jak nie pasuje to zaproszą do sądu .. albo oleją i jedź pan dalej bo to nasze wymagania i dotyczą tylko obywateli kraju .. zależy na kogo się trafi.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Litwa, opony zimowe