Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach

Data: 2019-11-30 08:10:51
Autor: Shrek
Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
W dniu 30.11.2019 o 03:27, japanizer@japanizer.org pisze:

Dziwni ci Litwini. Wg. polskiego lobby samochodziarzy z wymontowanym katalizatorem (0.5 konia mocy więcej, 800% trucizny więcej) i cegłą zamiast mózgu powinno być przecież zupełnie na odwrót.

To moze inaczej - czy idtnieje na świecie jakikolwiek kraj gdzie wprowadzenie pierwszeństwa dla pieszych skutkowałoby wzrostem ilości wypadków? Bo można odnieść wrażenie, że Polska jest krajem wyjątkowym w skali układu słonecznego.

--
Shrek

Data: 2019-11-29 23:45:46
Autor: przemek.jedrzejczak
Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
-- Bo można odnieść wrażenie, że Polska jest krajem wyjątkowym w skali układu słonecznego

To że na całym świecie funkcjonuje wcale nie oznacza że zadziała w Bolanda ;-)
Suwerena nie zmylą fakty więc robi po swojemu waląc pustym czerepem w ścianę ;-)

Data: 2019-11-30 08:52:35
Autor: FreyKol
Lit. przemek "pusty czerep".
Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:af9a71e9-9ace-48f8-bf03-c5f322623ab5googlegroups.com...

Suwerena nie zmylą fakty więc robi po swojemu waląc pustym czerepem w ścianę ;-)

Taki "pusty czerep" jak ty nie zrozumie, że w Polsce jest demokracja
i o prawie decydują przedstawiciele demokratycznie wybrani przez suwerena.

Data: 2019-11-30 10:11:17
Autor: LordBluzg(R)
Lit. przemek "pusty czerep".
W dniu 2019-11-30 o 08:52, FreyKol pisze:

Taki
Zawsze jak widzę niedowartościowanego przygłupa, który zmienia temat wątku, to tak jakbyś brał czyjegoś fiuta i się nim bawił. Jak nie potrafisz zapamiętać co jest w treści, to sobie zapisuj w notesiku a nie bazgraj wszystkim po swojemu. Heh, ile bym dał, żeby ci np też tak nasrać w twoim pokoju i nasikać do kątów, żeby dotarło.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-11-30 11:39:33
Autor: FreyKol
Lit. temat wątku,
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

zmienia temat wątku,

-- LordBluzg(R)

Nie zmieniam temat wątku, tylko wpisuję temat
postu, który piszę, jeżeli treść mojego postu
jest luźno związana z tematem postu rozpoczynającego wątek.

W książce też masz tytuł na okładce, a w środku są tytuły
rozdziałów.

Data: 2019-11-30 15:00:22
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat wątku,
W dniu 2019-11-30 o 11:39, FreyKol pisze:
[...]

To se zakładaj nowy wątek. Skoro odpisujesz w tym samym watku i cytujesz przedpiścę, to trzymaj się PRZEPISÓW (netykiety) panujących na USENECIE.

W książce też masz tytuł na okładce, a w środku są tytuły
rozdziałów.

Nie kurwa, mam miliard książek o tej samej tematyce a różnych tytułach.

Data: 2019-11-30 15:42:51
Autor: Deartlo
Lit. temat wątku,
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5de27628$0$517$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-11-30 o 11:39, FreyKol pisze:

Nie zmieniam temat wątku,

To se zakładaj nowy wątek.

W książce też masz tytuł na okładce, a w środku są tytuły
rozdziałów.

Nie, mam miliard książek o tej samej tematyce a różnych tytułach.

-- LordBluzg(R)

To napisz do autorów, że postępują nieetycznie
i mają natychmiast dać jeden ten sam tytuł,
bo jest "ta sama tematyka".

Data: 2019-11-30 17:50:56
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat wątku,
W dniu 2019-11-30 o 15:42, Deartlo pisze:

To napisz do autorów, że postępują nieetycznie
i mają natychmiast dać jeden ten sam tytuł,
bo jest "ta sama tematyka".

Nie dociera do ciebie że książki masz se pisać w domku na kiblu a nie w USENECIE?

Przy okazji, jak już coś wycinasz to wycinaj czyiś podpis(sygnaturę).
Cytowanie nie swoich sygnatur jest również NIEDOZWOLONE w PRZEPISACH usenetu.

Data: 2019-11-30 19:55:11
Autor: kk
Lit. temat wątku,
On 2019-11-30 17:50, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Podaj dokument i jego status.

Data: 2019-11-30 20:36:32
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat wątku,
W dniu 2019-11-30 o 19:55, kk pisze:

[...]

Musisz zadzwonic po lokaja z Marjota :]
Odpal gógiela i wpisz sobie "netykieta cytowanie sygnaturki"
Możesz odejść :]

Data: 2019-11-30 20:41:06
Autor: kk
Lit. temat wątku,
On 2019-11-30 20:36, LordBluzg(R) wrote:
[...]

No wpisz sobie, wpisz

Data: 2019-12-01 07:00:20
Autor: FreyKol
Lit. sygnaturka.
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5de29e03$0$559$65785112news.neostrada.pl...

wycinaj czyiś podpis(sygnaturę).
Cytowanie nie swoich sygnatur jest również NIEDOZWOLONE w PRZEPISACH usenetu.
-- LordBluzg(R)

z jakiego powodu ?

Data: 2019-11-30 22:49:21
Autor: japanizer
Lit. temat wątku,
On Sunday, December 1, 2019 at 3:05:26 PM UTC+9, FreyKol wrote:

> To se zakładaj nowy wątek.
>  trzymaj się PRZEPISÓW (netykiety) panujących na USENECIE.

> -- > LordBluzg(R)

Z jakiego powodu ?

Większość ludzi nie lubi chaosu, bo to prowadzi do agresji, konfliktów czy biciu piany zamiast konstruktywnej rozmowy. Z tego powodu powstała netykieta, czy przepisy ruchu drogowego.

Data: 2019-12-01 09:25:07
Autor: kk
Lit. temat wątku,
On 2019-12-01 07:49, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Zdaje Ci się, że coś wiesz.

Data: 2019-12-01 03:05:51
Autor: japanizer
Lit. temat wątku,
On Sunday, December 1, 2019 at 5:25:13 PM UTC+9, kk wrote:

> Zdaje Ci się, że coś wiesz.

Ty zdaje się lubisz jak sąsiad sra ci na podłogę w domu?

Data: 2019-12-01 20:39:10
Autor: kk
Lit. temat wątku,
On 2019-12-01 12:05, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Tematy mają się zmieniać, wątki mają ewoluować.

Data: 2019-12-01 10:24:53
Autor: FreyKol
Lit. temat podwątku,
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:76ed40bb-f60f-4a2f-b4ce-791d06e9e63dgooglegroups.com...
> [...]
>
> To se zakładaj nowy wątek.
>  trzymaj się PRZEPISÓW (netykiety) panujących na USENECIE.

Nie filozofuj,
tylko pisz konkretnie o tym o czym jest dyskusja,
 czyli Zmiana tematu podwątku.

Data: 2019-12-01 13:08:21
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-01 o 10:24, FreyKol pisze:
> Nie filozofuj,
Się kurwa wyedukuj chociaż trochę, minimalnie w zakresie ZASAD panujących na grupach dyskusyjnych od lat (netykieta). Jak dotąd stoisz na drabinie i pukasz w dno od spodu. Przylazłeś chujwie skąd i pyszczysz bez sensu i myślisz że jesteś kozak :D Zacznij lekturę od tego:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

Jak pojmiesz te zasady, to może jebniesz się w łeb i zrozumiesz w końcu, że nie piszesz do siebie tylko do kogoś. Pewnie też lubisz jak ktoś ujebany gównem po pachy, podaje ci coś do ręki i do tego ryje ci po kieszeniach (zmiana tematu w wątku). Wtedy spox, zrozumiem że tak masz od dzieciństwa.

Data: 2019-12-01 04:31:58
Autor: Zenek Kapelinder
Lit. temat podwątku,
No ja pierdole jak mu dales popalić. Pewno się poplacze.

Data: 2019-12-01 13:52:29
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
No ja pierdole jak mu dales popalić. Pewno się poplacze.

Łosiu, nie chciałem mu dac popalić, chciałem mu dać szansę.
Ty też jesteś z takich co chcą komuś coś na pisać/dać ale musi to być zrobione "po twojemu" a nie w myśl zasad i obowiązujących reguł. Nie mam pewności czy to wrodzony egoizm czy pojebanie, żeby pisać do kogoś nie po to żeby przeczytał w standardzie, tylko po to aby rzucić mu ochłap jak psu. To wynika jednak z kultury chyba czy tam jakiegoś wychowania.

Co ciekawe, taki jeden chuj z drugim pyszczy jak mu się pięknym za nadobne odpłaca...czyli egoizm. Ty też pewnie lubisz jak ci sprzedają/dają to co chcą a nie to co ty chcesz, jako "klient".
Normalka chyba?

Data: 2019-12-01 06:06:24
Autor: Zenek Kapelinder
Lit. temat podwątku,
Pierdol się chuju osrany.

Data: 2019-12-01 20:42:03
Autor: kk
Lit. temat podwątku,
On 2019-12-01 13:08, LordBluzg(R) wrote:
W dniu 2019-12-01 o 10:24, FreyKol pisze:
 > Nie filozofuj,
Się kurwa wyedukuj chociaż trochę, minimalnie w zakresie ZASAD panujących na grupach dyskusyjnych od lat (netykieta).

Odkąd pamiętam to było tylko snobowanbie się na inne standardy, inne kodowania. Mijały lata, nic się nie zmieniało poza ...

Data: 2019-12-01 21:33:40
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-01 o 20:42, kk pisze:

> [...]

Odkąd pamiętam to było tylko snobowanbie się na inne standardy, inne kodowania. Mijały lata, nic się nie zmieniało poza ...

A co ma się zmienić w tekscie? To nie jest następne wydanie Worda z M$, że czeba zmienić coś, żeby sprzedać. Zasady z wycinaniem sygnaturek (po to jest kurwa delimiter), toppostowanie i zmienianie tematu od zawsze nie było dopuszczone do standardu. Czytniki nawet specjalnie nie ewoluują bo na kichuj?

Dyskusja ma być czytelna dla każdego i każdy kto pisze ma kurwa trzymać porządek. Anarchia w dyskusji jest tutaj dozwolona ale anarchia zasad NIE. Gimby właśnie najbardziej osrywają wspólną własność i kurwa w piździe mają jakiekolwiek standardy więc niech się nie dziwią później, że z piździelcami nikt nie chce dyskutować.

Data: 2019-12-01 12:47:23
Autor: Zenek Kapelinder
Lit. temat podwątku,
Ja się tylko wpierdolisz w dyskusję to, to co piszesz jest zrozumiałe tylko dla ciebie.

Data: 2019-12-01 21:58:19
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
Ja się tylko wpierdolisz w dyskusję to, to co piszesz jest zrozumiałe tylko dla ciebie.

Ależ ja wiem że ty nie rozumiesz :]

Data: 2019-12-02 22:32:05
Autor: ąćęłńóśźż
Lit. temat podwątku,
Wyjebałem Cię, chamie.
Spierdalaj.

-- -- -

Data: 2019-12-02 14:20:42
Autor: Zenek Kapelinder
Lit. temat podwątku,
Lzesz. Jebałke masz za małą.

Data: 2019-12-01 23:47:30
Autor: kk
Lit. temat podwątku,
On 2019-12-01 21:33, LordBluzg(R) wrote:
> [...]

Dyskusja ma być czytelna dla każdego i każdy kto pisze ma kurwa trzymać porządek. Anarchia w dyskusji jest tutaj dozwolona ale anarchia zasad NIE. Gimby właśnie najbardziej osrywają wspólną własność i kurwa w piździe mają jakiekolwiek standardy więc niech się nie dziwią później, że z piździelcami nikt nie chce dyskutować.

Rozglądnij się.

Data: 2019-12-02 18:23:46
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-01 o 23:47, kk pisze:

Rozglądnij się.

No widzę, wielu odpowiada ten burdel (tak jak tobie) a wielu nawet nie chce wchodzić z debilami w dyskusję ani się nie dołączają do tej. Efekt, jak widać. Srają dupopostami bo mogo. W przypadku takich co majo jeden chromosom wincyj i zmieniają temat, to PLONK nie wchodzi w grę bo nagle zmienia mi się w widoku temat posta i chuj wie czy nadal piszę w tym samym wątku czy w innym. Łeb niech se zmienia jeden z drugim.

Data: 2019-12-02 21:46:25
Autor: FreyKol
Lit. temat podwątku,
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5de548c5$0$17346$65785112news.neostrada.pl...

zmienia mi się w widoku temat posta i Lord wie czy nadal piszę w tym samym wątku czy w innym.

-- LordBluzg(R)

A treści posta to już nie rozumiesz, bo temat sie zmienił :))

Ale mało jest takich tak ograniczonych.

Data: 2019-12-02 22:21:11
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-02 o 21:46, FreyKol pisze:

zmienia mi się w widoku temat posta i Lord wie

Kurwo jedna, manipulacja czyjąś odpowiedzią stawia cię w czołówce debili :]

Lubię jak debil sam się określa :D

Data: 2019-12-03 09:41:48
Autor: FreyKol
Lit. temat manipulacja.
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5de58055$0$552$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-12-02 o 21:46, FreyKol pisze:

zmienia mi się w widoku temat posta i Lord wie czy nadal piszę w tym samym wątku czy w innym.

manipulacja czyjąś odpowiedzią

-- LordBluzg(R)

Nawet nie wiesz co to jest manipulacja.
Nie zmieniłem sensu twojej odpowiedzi, tylko dostosowałem
ją do Netykiety.

Netykietę to ty masz w Lordzie.

Data: 2019-12-02 22:02:48
Autor: kk
Lit. temat podwątku,
On 2019-12-02 18:23, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Temat ma oddawać treść artykułu. Do wątkowania są inne mechanizmy jak References. Popatrz na niusy oczami ludzi, którzy tu nigdy nie przyjdą by nikt im nie pisał o innych standardach. Takich zwykłych ludzi co obok Ciebie żyją.

Data: 2019-12-02 21:36:29
Autor: FreyKol
Lit. temat podwątku,

Zasady z wycinaniem sygnaturek
 i zmienianie tematu od zawsze nie było dopuszczone do standardu.

-- LordBluzg(R)

Nikt nie zgłasza zastrzeżeń, tylko ty,
ale nie potrafisz sensownie uzasadnić.
Dla nikogo nie jest to problemem, tylko dla ciebie.

Nie chcesz sygnaturki - to jej nie wstawiaj
i nie będzie jej w cytacie.

Być może na początku Usenetu takie zasady były potrzebne,
ale Świat idzie do przodu, a ty zostałeś na etapie dziesięcioleci
do tyłu.

Data: 2019-12-02 22:19:40
Autor: kk
Lit. temat podwątku,
On 2019-12-02 21:36, FreyKol wrote:
[...]

Zmiana tematu jest nietypowym zachowaniem. Wielu będzie miało Ci za złe.

Nie chcesz sygnaturki - to jej nie wstawiaj
i nie będzie jej w cytacie.

Chodzi o to, byś Ty jej nie cytował.

Być może na początku Usenetu takie zasady były potrzebne,
ale Świat idzie do przodu, a ty zostałeś na etapie dziesięcioleci
do tyłu.

Mówiąc szczerze ... świat idzie w kierunku fejsa. W sensie, że Usenet nie jest potrzebny.

Data: 2019-12-02 22:23:16
Autor: LordBluzg(R)
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-02 o 21:36, FreyKol pisze:
[...]

Kurwo jedna, dostałeś linka.
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Cytat:
Pisanie listów jako takie.
"Szczególnie naganne jest cytowanie czyjegoś podpisu (sygnaturki)."

Wypierdalaszszsz :]

Data: 2019-12-03 09:42:26
Autor: FreyKol
Lit. temat podwątku,
W dniu 2019-12-02 o 21:36, FreyKol pisze:
Użytkownik "LordBluzg(R)" <mkawran@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Zasady z wycinaniem sygnaturek
i zmienianie tematu

Nikt nie zgłasza zastrzeżeń, tylko ty,
ale nie potrafisz sensownie uzasadnić.

Lord Ku.wo jedna,

Data: 2019-11-30 12:08:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Hello przemek,

Saturday, November 30, 2019, 8:45:46 AM, you wrote:

[...]

Kolejny hejter, który pomylił grupy.
*PLONK!*

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-11-30 08:56:34
Autor: kk
On 2019-11-30 08:10, Shrek wrote:
[...]

No i czemu pociągi ne atrzymują się przed pieszymi. To by zmniejszyło liczbę wypadków do zera.

Data: 2019-11-30 03:16:35
Autor: japanizer
On 2019-11-30 08:10, Shrek wrote:
> No i czemu pociągi ne atrzymują się przed pieszymi. To by zmniejszyło liczbę wypadków do zera.

Przytocz jeszcze jakieś statystyki na temat ludzi przejechanych przez pociągi na przejściach dla pieszych.

Data: 2019-11-30 12:36:52
Autor: kk
On 2019-11-30 08:10, Shrek wrote:

[...]

Powiedz, czemu ich nie ma? Czy to nie dlatego że ...

Data: 2019-12-01 20:59:12
Autor: ąćęłńóśźż
Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Ustaw szlabany na skrzyżowaniach i przejściach przez jezdnię.

-- -- -
Powiedz, czemu ich nie ma?

Data: 2019-11-30 10:06:58
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-11-30 o 08:10, Shrek pisze:
[...]

No jak, u nas będą złośliwie zabijać, żeby podnieść statystyki zgonów i żeby wrócono do rozwiązania że pieszy nie ma pierwszeństwa :]