Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"

Data: 2010-08-24 15:18:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
Prezydent Polski Bronisław Komorowski, który prawie tydzień spędził na litewskim wybrzeżu, na Mierzei Kurońskiej, zachwycił skromno¶ci± i zwyczajnym usposobieniem - napisał na pierwszej stronie dziennik "Lietuvos Rytas".

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/299734,litwini-zachwyceni-komorowskim-taki-skromny.html#komentarze

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-08-24 15:41:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:573907f0-6f3f-4990-9210-1c29db3d1ba0x21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

==================

Musk ci się lasuje z nienawi¶ci i bezsilno¶ci.

Data: 2010-08-24 15:48:18
Autor: u2
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
Musk ci się lasuje z nienawi¶ci i bezsilno¶ci.

S±dzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-24 16:07:54
Autor: raff
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
On Aug 24, 3:18 pm, "Bogdan Idzikowski"<bogda...@sz.home.pl>  wrote:
Prezydent Polski Bronisław Komorowski, który prawie tydzień spędził na
litewskim wybrzeżu, na Mierzei Kurońskiej, zachwycił skromnością i
[...]

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Bobrow szukal?

waleni.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-24 16:12:01
Autor: u2
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
W dniu 2010-08-24 16:07, raff pisze:
Bobrow szukal?

waleni.

Kaszalotów.

Data: 2010-08-24 08:34:35
Autor: Pistacjusz
On 24 Sie, 15:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

W jęzuku dyplomacji tak się mówi o kim¶ kto nie posiada żadnych zalet.

Data: 2010-08-24 08:45:28
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 24, 5:34 pm, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Rytas".

W jęzuku dyplomacji tak się mówi o kim¶ kto nie posiada żadnych zalet.

moze, jak im sie tak spodobal, to sobie go wezma?
po litewsku, jak sie okazuje "prawie wszystko rozumie"

Data: 2010-08-24 14:23:27
Autor: zbig
On 24 Sie, 17:34, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Rytas".

W jęzuku dyplomacji tak się mówi o kim¶ kto nie posiada żadnych zalet.

To bardzo zabawne, jak o języku dyplomacji wypowiada się ze znawstwem
zwykły kmiotek.

Data: 2010-08-24 23:53:41
Autor: Jaksa
On Tue, 24 Aug 2010 23:23:27 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> litewskim wybrzeżu, na Mierzei Kurońskiej, zachwycił skromnością i
> zwyczajnym usposobieniem - napisaĹ‚ na pierwszej stronie dziennik  "Lietuvos

W jęzuku dyplomacji tak się mówi o kimś kto nie posiada żadnych zalet.

To bardzo zabawne, jak o języku dyplomacji wypowiada się ze znawstwem
zwykły kmiotek.

To zabawne zbigu, bo slowo klucz kmiotek posuje jak ulal wlasnie do ciebie,
a napewno nie dla Pistacjusza, ktory z dymplomacja moze miec wiecej  wspolnego
niz bys kiedykolwiek podejrzewal.

Jaksa

PS
  dla czego mam ciebie za kmiotka?
  - jestes niezbyt intelgentny, oglednie piszac
  - masz pretensje do bycia elita, od ktorej dziela cie lata swietlne
  - twoje wyborcze preferencje swiadcza o tym ze jestes albo kanalia albo  glupcem
  - masz 0 (slownie zero) osiagniec, wiem bo pisales juz o sobie, dla mnie  jestes nikim

Data: 2010-08-24 17:40:19
Autor: raff
W dniu 2010-08-24 17:34, Pistacjusz pisze:
[...]

Albo jest szary jak mysz koscielna.

R.

Data: 2010-08-24 23:49:31
Autor: Jaksa
On Tue, 24 Aug 2010 17:40:19 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

Krotko mowiac, Bronislaw Komorowski to kompletne zero.

Nie przypominam sobie zeby jakas glowe panstwa ktos kiedykolwiek
okreslal jaka skromna, z wyjatkiem zony cesarza Japonii,
podejrzewanej swojego czasu o chorobe psychiczna.

Tak, o niej pisana, per skromna cicha kobieta.

Mysle, ze u Komorowskiego nikt zadnej choroby umyslowej nie rozpozna,
to najzwyklejszy pod sloncem prymityw i tepak.

Jak mozna nie wiedziec ze Norwegia nie jest czlonkiem UE?

Jaksa

Data: 2010-08-24 15:37:16
Autor: awe
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c73c6be$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
a jakies nowe bronki byly?
awe

Data: 2010-08-24 19:39:34
Autor: Hans Kloss
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/299734,litwini-zachwyceni-
komor owskim-taki-skromny.html#komentarze

I trzeba lojalnie Komorowskiemu w tym jednym przyznac racje. Jego skromnosc jest bowiem wyjatkowo dobrze uzasadniona.
J-23

Data: 2010-08-26 17:21:51
Autor: D. J. MC Donald Musk
Litwini zachwyceni Komorowskim.

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5175m$66$1inews.gazeta.pl...
[...]

skromny "hrabia"?

Data: 2010-08-26 16:30:54
Autor: Hans Kloss
Litwini zachwyceni Komorowskim.
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
skromny "hrabia"?
Juz sie nawet hrabiowskim tytulem nie moze pochwalic, bo udowodniono ze to oszustwo. Oprcz tego nie moze sie rowniez pochwalic zgrabna zona, inteligencja, kultura osobista, kompetencja w sprawach polityki (albo w jakiejs innej materii) ani zilionem roznych innych cech uznawanych za pozadane u polityka lub chocby u mezczyzny. Krotko piszac nie moze sie pochwalic NICZYM, a wiec co mu pozostaje? Skromnosc....
J-23

Data: 2010-08-26 10:04:19
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 26 Sie, 18:30, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
D. J. MC Donald Musk <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał(a):

> [...]

pozadane u polityka lub chocby u mezczyzny. Krotko piszac nie moze sie
pochwalic NICZYM, a wiec co mu pozostaje? Skromnosc....

:-)

Bo to hrabia z Komarowa co mu herb wys.... krowa ;-)

Data: 2010-08-26 18:43:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Litwini zachwyceni Komorowskim.

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i564ru$k0s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaki to głupi naród, że wybrał kogo¶ takiego, a nie Kaczyńskiego, który może pochwalić się (udowodniono) pokrewieństwem z Mieszko I. Oprocz tego moze sie rowniez pochwalic zgrabna zona, inteligencja, kultura osobista, kompetencja w sprawach polityki (albo w jakiejs innej materii) oraz zilionem roznych innych cech uznawanych za pozadane u polityka lub chocby u mezczyzny.

Data: 2010-08-26 17:13:51
Autor: Hans Kloss
Litwini zachwyceni Komorowskim.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Jaki to głupi naród, że wybrał kogo¶ takiego, a nie Kaczyńskiego,
Czy ty masz jakas obsesje na punkcie Kaczynskiego ze piszesz o nim tak namietnie ze az niezaleznie od tematu watku (przypominam- jest nim skromnosc komoruskkiego)?
A narod nie glupi tylko racje mial, wybierajac w II turze komoruskiego.
Obecnie potrzebny nam jest bowiem prezydent skromny, bardzo skromny, im skromniejszy tym lepiej. Megaloman Kaczynski ma inne zadanie do wykonania :)
J-23

Data: 2010-08-26 10:18:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 26 Sie, 19:13, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

skromniejszy tym lepiej. Megaloman Kaczynski ma inne zadanie do wykonania :)

dostanie wiec zyrandol i pieczatkie, siadzie w korytarzu przy stoliku
i bedzie podbijal ustawy. Ostatecznie po to go tam Donek poslal...

Data: 2010-08-26 19:42:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Litwini zachwyceni Komorowskim.

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i567cf$skd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do k...y nędzy. Nie mam żadnej obsesji. Oceniam jednak, że Kaczyński jest szczuplejszy i znacznie wyższy od Komorowskiego. Pochodzi z górnej półki i nie bawił się na podwórku. Kocha ruskich, lewicowców i Gierka.

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~he®sk~
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
On Tue, 24 Aug 2010 15:18:51 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 za chwile pisowska holota obrzuci prezydenta Komorowskiego blotem...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"