Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"

Data: 2010-08-24 06:32:43
Autor: DJ MC Donald Musk
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
On Aug 24, 3:18 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Prezydent Polski Bronisław Komorowski, który prawie tydzień spędził na
litewskim wybrzeżu, na Mierzei Kurońskiej, zachwycił skromnością i
zwyczajnym usposobieniem - napisał na pierwszej stronie dziennik "Lietuvos
Rytas".

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/299734,litwini-zachwy...

Bobrow szukal?

Data: 2010-08-24 15:41:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:573907f0-6f3f-4990-9210-1c29db3d1ba0x21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

==================

Musk ci się lasuje z nienawiści i bezsilności.

Data: 2010-08-24 15:48:18
Autor: u2
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
Musk ci się lasuje z nienawiści i bezsilności.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-24 16:07:54
Autor: raff
[...]

waleni.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-24 16:12:01
Autor: u2
Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"
W dniu 2010-08-24 16:07, raff pisze:
Bobrow szukal?

waleni.

Kaszalotów.

Litwini zachwyceni Komorowskim. "Taki skromny"