Litwiny

Data: 2011-12-21 10:58:13
Autor: daniloff
Litwiny
Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

Data: 2011-12-21 11:03:19
Autor: daniloff
Litwiny
среда, 21 декабря 2011 г. 22:58:13 UTC+4 пользователь daniloff написал:
Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

Aha! zapomnialem!
http://ru.delfi.lt/news/live/opros-litovcy-otnosyatsya-k-russkomu-nacmenshinstvu-luchshe-chem-k-polskomu.d?id=53219615

Data: 2011-12-21 20:04:05
Autor: jadrys
Litwiny
W dniu 2011-12-21 19:58, daniloff pisze:
Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

Nie cierpią ani Was ani nas, tak nawiasem mówiąc.

Data: 2011-12-21 11:12:26
Autor: daniloff
Litwiny
среда, 21 декабря 2011 г. 23:04:05 UTC+4 пользователь jadrys написал:
W dniu 2011-12-21 19:58, daniloff pisze:
> Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
> Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

Nie cierpią ani Was ani nas, tak nawiasem mówiąc.

Nie!
Wszystko to Litwiny obliczyli!
Nas luba 75% was tylko 57%
Po co was lubic.
Sprzedaliscie siу Moskwie, zawiesili budowe elektrowni nuklearnej :-)

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2011-12-21 21:05:41
Autor: u2
Litwiny
W dniu 2011-12-21 20:12, daniloff pisze:
Wszystko to Litwiny obliczyli!
Nas luba 75% was tylko 57%
Po co was lubic.
Sprzedaliscie siу Moskwie, zawiesili budowe elektrowni nuklearnej

Moskwa sie sprzedala zachodowi, jest typowa kolonia surowcowa zachodu, a
ty jestes zwyklym rabem zachodu :)

Data: 2011-12-21 23:34:53
Autor: daniloff
Litwiny
четверг, 22 декабря 2011 г. 0:05:41 UTC+4 пользователь u2 написал:
> [...]
> Sprzedaliscie siу Moskwie, zawiesili budowe elektrowni nuklearnej

Moskwa sie sprzedala zachodowi, jest typowa kolonia surowcowa zachodu, a

Masz racje, Jutu, Moskwa dzisiaj sie sprzedala zachodowi.
Ale nie zaprzeczasz ze Polska sie sprzedala Moskwie, wtedy co musze wywnioskowac?
Kim jestes? Moim rabem ;-)

Data: 2011-12-22 04:03:42
Autor: stevep
Litwiny
Dnia 21-12-2011 o 20:12:26 daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisał(a):

> [...]

Nas luba 75% was tylko 57%
Po co was lubic.
Sprzedaliscie siу Moskwie, zawiesili budowe elektrowni nuklearnej :-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym  kierunku..

A ty siy sprzedałeś Tworkom?

--
stevep

Data: 2011-12-21 23:24:40
Autor: daniloff
Litwiny
четверг, 22 декабря 2011 г. 7:03:42 UTC+4 пользователь stevep написал:

A ty siy sprzedałeś Tworkom?

Nie zbyt dobrze rozumie wspolczesna polszczyzne.
Tworki  kto to jest?

Data: 2011-12-22 14:00:10
Autor: stevep
Litwiny
Dnia 22-12-2011 o 08:24:40 daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisał(a):

четверг, 22 декабря 2011 г. 7:03:42 UTC+4 пользователь stevep написал:

A ty siy sprzedałeś Tworkom?

Nie zbyt dobrze rozumie wspolczesna polszczyzne.
Tworki  kto to jest?

A to takie tworki.  :D
--
stevep

Data: 2011-12-22 19:52:46
Autor: jadrys
Litwiny
[...]

No i te odczucia ich są poprawne. Od Polaków doznali więcej krzywd niż od was.
  I faktycznie ty też masz rację, -  z jakiego powodu maja się do nas przekonać skoro my to tylko piesek na łańcuchu zachodniego imperializmu. Bezwstydnie się do nich łasimy a na braci Słowian z którymi powinniśmy trzymać patrzymy z góry.

Data: 2011-12-22 22:46:15
Autor: daniloff
Litwiny
четверг, 22 декабря 2011 г. 22:52:46 UTC+4 пользователь jadrys написал:
> [...]

No i te odczucia ich są poprawne. Od Polaków doznali więcej krzywd niż od was.

Pewna pani opowiadala mi ze jej matka kiedys do 1939 к uczyla sie w szkole  we Lwowi.
Wszyscy uczni w szkole otrzymywali sniadamie. Ale Polacy otrymywali kawe ze smietanka a chleb z maslem, Ukraincy zas kawe czarna a chleb bez masla.
Nie wiem, moze klamie

[...]

Ale nasza Moskwa tez jest psem Zachodu.
Moze bez lancuchu, czesto szczeka na pana ale wykonuje wszyscy ego rozkazy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2011-12-21 20:08:56
Autor: rAzor
Litwiny
Uytkownik - daniloff napisa:
Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

A co w tym dziwnego? Oczywista oczywisto.

Data: 2011-12-21 11:18:45
Autor: daniloff
Litwiny
среда, 21 декабря 2011 г. 23:08:56 UTC+4 пользователь rAzor написал:
Użytkownik - daniloff napisał:
> Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
> Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

A co w tym dziwnego? Oczywista oczywistość.

Nie jest dla mnie to az taka oczywistoscia.
Wpadalem na soc.culture.baltics

Data: 2011-12-21 23:32:01
Autor: Lorn
Litwiny
W dniu 2011-12-21 19:58, daniloff pisze:
Wow! To jest dla mnie nispodzianka.
Litwiny lubia Rosjan wiecej niz Polakow

Hibernacja co wspaniaego... Gratuluj :>

Litwiny