Live Girls Webcams

Data: 2010-07-06 07:28:39
Autor: www.LiveHappyStrip.com Web Cams
Live Girls Webcams

The sexiest webcam girls, only on internet!
Join the free live chat of any webcam model or go PRIVATE to see the
hot live sex show!

Visit Our Website at:

www.livehappystrip.com

Data: 2010-07-06 22:34:50
Autor: krzys
Live Girls Webcams
NTG

:)

Data: 2010-07-06 22:49:10
Autor: SlawcioD
Live Girls Webcams
krzys pisze:
NTG

:)

jak patrze po nie ktorych wpisach to chyba jednak TA grupa ;)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. to automat...

Data: 2010-07-06 22:51:25
Autor: totus
Live Girls Webcams
SlawcioD wrote:

krzys pisze:
NTG

:)

jak patrze po nie ktorych wpisach to chyba jednak TA grupa ;)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. to automat...

Ten co odpowiadał też.

Data: 2010-07-07 08:02:24
Autor: krzys
Live Girls Webcams
żonka mowi ze w lozku jestem jak maszyna, cos w tym jest :)

Data: 2010-07-15 18:14:44
Autor: Jan Werbiński
Live Girls Webcams
Użytkownik "krzys" <krzysa_72@poczta.fm> napisał w wiadomoœci news:4c341874$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
żonka mowi ze w lozku jestem jak maszyna, cos w tym jest :)

Jaka maszyna? Drukarka do banknotów?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-07-15 19:49:49
Autor: ..ASz..
Live Girls Webcams

> żonka mowi ze w lozku jestem jak maszyna, cos w tym jest :)

Jaka maszyna? Drukarka do banknotów?

.... moze do lodow..??

Data: 2010-07-15 18:06:38
Autor: kc
Live Girls Webcams
..ASz.. <aszWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

> .... moze do lodow..??

krzyś, do lodów? Co to to nie. Krzysie nie są tęczowe.

kc

Data: 2010-07-17 15:06:03
Autor: kc
Live Girls Webcams
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> .... moze do lodow..??

kc

No nie, tego to już za dużo. Właśnie się dowiedziałem, co to Christopher Street Day. To samo co gay pride. Kurna, świat jednak stanął na głowie. To już wam inny Sebastian za patrona nie wystarcza, musicie szargać moje imię, z którego jestem proud? Ja prosty kierowca i podróżnik jestem (jak św. Krzysztof), a wy swoją pride wsadźcie sobie swoim zwyczajem w ...

kc

PS. Całkiem NTG, wybaczcie.

 --

Live Girls Webcams