Live Park

Data: 2011-08-06 13:40:48
Autor: DysoN
Live Park
Trwa mecz GKS Belchatow - Podbeskidzie i obrazu ani fonii nie ma dlugimi chwilami... Oj, juz tesknie za realizacja meczy przez mutliproduction.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-06 14:52:01
Autor: grzeda
Live Park
W dniu 2011-08-06 13:40, DysoN pisze:
Trwa mecz GKS Belchatow - Podbeskidzie i obrazu ani fonii nie ma dlugimi
chwilami... Oj, juz tesknie za realizacja meczy przez mutliproduction.

Infrastruktura poszla ostro do przodu, poziom sporotwy jakby lepszy, pojawili sie lepsi pilkarze, a tu realizacja na poziomie TVP. Czekam na Polonia - Wisla, moze tam co bedzie lepiej.

pozdr
PG

Data: 2011-08-06 14:57:58
Autor: DysoN
Live Park
W dniu 2011-08-06 14:52, grzeda pisze:
[...]

Nie przewidzieli realizatorzy ze moze byc wiecej niz 4 bramki bramki dla jednej druzyny. Nie potrafia wyswietli strzelcow 5 i 6 bramki...

Data: 2011-08-06 13:07:30
Autor: tomus_king
Live Park
> [...]

Nie przewidzieli realizatorzy ze moze byc wiecej niz 4 bramki bramki dla jednej druzyny. Nie potrafia wyswietli strzelcow 5 i 6 bramki...

Frankowski naucza napastników w kadrze, mo¿e Kosowski powinien uczyæ wrzutek
pomocników?

Data: 2011-08-06 15:02:04
Autor: grzeda
Live Park
W dniu 2011-08-06 14:57, DysoN pisze:

Nie przewidzieli realizatorzy ze moze byc wiecej niz 4 bramki bramki dla
jednej druzyny. Nie potrafia wyswietli strzelcow 5 i 6 bramki...

No wlasnie juz potrafia. Tydzien temu zwrocilem na to uwage, jak Lech sypnal piatke LKSowi. Teraz bylo tak, ze wyswielilo sie pierwszych czterech, znikneli, i pojawilo sie pozostalych dwoch. Idzie lepsze.

pozdr
PG

Data: 2011-08-06 17:53:41
Autor: Cavallino
Live Park
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j1jddi$som$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie tylko realizacja.
Na meczu Jagielloni miałem dźwięk (na ścieżce AC3 2.0) bez komentarza, było tylko tło stadionu.
Wy też tak mieliście?

Data: 2011-08-06 18:10:15
Autor: DysoN
Live Park
W dniu 2011-08-06 17:53, Cavallino pisze:
[...]

Przelacz kanal audio, na stereo, wtedy jest z komentarzem.
Mialem to wczoraj, jakos tak zniknelo w pewnym momencie i po przelaczeniu na stereo juz bylo z komentarzem

Data: 2011-08-06 22:13:21
Autor: Cavallino
Live Park
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie no bez jaj, z kretynem nie gadasz.
Oczywiście że przełączyłem na stereo, chodzi mi o sam fakt wypuszczania AC3 bez komentarza.

Data: 2011-08-06 18:12:24
Autor: DysoN
Live Park
W dniu 2011-08-06 13:40, DysoN pisze:
Trwa mecz GKS Belchatow - Podbeskidzie i obrazu ani fonii nie ma dlugimi
chwilami... Oj, juz tesknie za realizacja meczy przez mutliproduction.

Teraz mam co chwile czarny ekran w dolnej polowie ekranu... o i sygnal sie w ogole stracil na chwile

Data: 2011-08-06 18:14:27
Autor: grzeda
Live Park
W dniu 2011-08-06 18:12, DysoN pisze:
[...]

To samo. Do tego brak dzwieku we wstepie. Tylko Bojarska bylo slychac.

pozdr
PG

Data: 2011-08-06 22:13:45
Autor: Cavallino
Live Park
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j1jp94$3sq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A już myślałem, że mi dvbviewer oszalał.

Live Park