Live Park

Data: 2011-08-06 18:12:24
Autor: DysoN
Live Park
W dniu 2011-08-06 13:40, DysoN pisze:
Trwa mecz GKS Belchatow - Podbeskidzie i obrazu ani fonii nie ma dlugimi
chwilami... Oj, juz tesknie za realizacja meczy przez mutliproduction.

Teraz mam co chwile czarny ekran w dolnej polowie ekranu... o i sygnal sie w ogole stracil na chwile

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-08-06 18:14:27
Autor: grzeda
Live Park
W dniu 2011-08-06 18:12, DysoN pisze:
[...]

To samo. Do tego brak dzwieku we wstepie. Tylko Bojarska bylo slychac.

pozdr
PG

Data: 2011-08-06 22:13:45
Autor: Cavallino
Live Park
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:j1jp94$3sq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A już myślałem, że mi dvbviewer oszalał.

Live Park