Livebox, Wi-Fi, i WLAN

Data: 2013-09-06 22:31:36
Autor: wo_Ohoo!
Livebox, Wi-Fi, i WLAN
W dniu 06-09-2013 22:05, (c)RaSz pisze:
Niedawno zmieni艂em sobie dost臋p do Neostrady, i obecnie mam j膮 szybsz膮, z
czego si臋 oczywi艣cie ciesz臋 . Mam te偶 odpowiednie urz膮dzenie j膮 obs艂uguj膮ce,
kt贸re na pasku zada艅 przedstawia si臋 jako Livebox-07FD
Nie wiem co oznaczaj膮 te cyferki / literki - czy to "wizyt贸wka" konkretnego
egzemplarza, czy te偶 model / typ urz膮dzenia? Co by to nie by艂o, to moje
pytanie dotyczy mo偶liwo艣ci jakie 贸w Livebox posiada - oczywi艣cie opr贸cz
zapewnienia mi 艂膮czno艣ci z Internetem.
W kt贸rym艣 w膮tku na tej grupie kto艣 wspomina艂, i偶 na swoim Livebox'sie ma
"powieszon膮" bezprzewodowo drukark臋 - czy co艣 takiego jest mo偶liwe?
Ale bardziej mnie interesuje, czy domowe komputery, obs艂ugiwane przez to
urz膮dzenie (a to przez 艂膮cze Ethernetowe, a to na Wi-Fi) mog膮 si臋 jako艣 tam
komunikowa膰 ze sob膮? Przy tym nie chodzi mi o robienie tego via Internet,
lecz o jak膮艣 namiastk臋 WLAN. Czy mog膮 uzyskiwa膰 dost臋p do swoich plik贸w,
albo np. wysy艂a膰 sobie komunikaty?

Livebox-07FD to SSID Twojej sieci. Mo偶esz je sobie zmieni膰, je艣li chcesz. Skrzyneczka bia艂a czy czarna? (Ja mam czarn膮 鈥 3.0).
Drukarka WiFi jak najbardziej mi na tym dzia艂a (prawd臋 m贸wi膮c jeszcze jej nawet nie 艂膮czy艂em z laptopem czy Liveboksem przez kabel).
Mo偶na utworzy膰 zwyk艂膮 sie膰 domow膮, u mnie si臋 widzi Win7 z Win8, ale transfery s膮 na tyle marne, 偶e np. film (2-3 GB) lepiej przerzuci膰 na pendrive'a i w ten spos贸b przenie艣膰, ale przy mniejszych plikach dzia艂a dobrze.

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 谉菨 丧蕿谋菨丧$

Data: 2013-09-07 03:25:26
Autor: Przemys砤w Ryk
Livebox, Wi-Fi, i WLAN
Dnia Fri, 06 Sep 2013 22:31:36 +0200, wo_Ohoo! napisa艂(a):

(ciach鈥)

Taka pro艣ba og贸lna - m贸g艂by艣 si臋 trzyma膰 jakiego艣 jednego wpisu we from?

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Dop贸ki m贸j szef my艣li, 偶e ja du偶o zarabiam                               ]

Data: 2013-09-07 03:33:09
Autor: Zakonspirowany
Livebox, Wi-Fi, i WLAN
W dniu 07-09-2013 03:25, Przemys艂aw Ryk pisze:
Dnia Fri, 06 Sep 2013 22:31:36 +0200, wo_Ohoo! napisa艂(a):

(ciach鈥)

Taka pro艣ba og贸lna - m贸g艂by艣 si臋 trzyma膰 jakiego艣 jednego wpisu we from?

M贸g艂bym, lecz nie daj臋 gwarancji, i偶 zostanie spe艂niona. :)

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 谉菨 丧蕿谋菨丧$

Data: 2013-09-09 22:05:54
Autor: \(c\)RaSz
Livebox, Wi-Fi, i WLAN

U偶ytkownik "wo_Ohoo!" napisa艂 w
: (...)
: Livebox-07FD to SSID Twojej sieci. Mo偶esz je sobie zmieni膰, je艣li
: chcesz.

Jak?

: Skrzyneczka bia艂a czy czarna? (Ja mam czarn膮 鈥 3.0).

Bia艂a. Czy starsze modele maj膮 inny kolor? Jak sprawdzi膰 jaki mam model?

: Mo偶na utworzy膰 zwyk艂膮 sie膰 domow膮, (...)
: ale przy mniejszych plikach dzia艂a dobrze.
:

Ja mam Win XP - czy do utworzenia sieci domowej potrzebne s膮 jakie艣
specjalistyczne programy, czy to si臋 robi za pomoc膮 narz臋dzi systemu? No i -
_jak_to_si臋_robi? Oczywi艣cie je艣li jest to raczej skomplikowane, to odpu艣膰
sobie, ale je艣li wystarcz膮 trzy zdania, to liczy艂bym na 偶yczliw膮 pomoc...

Livebox, Wi-Fi, i WLAN