Livebox, Wi-Fi, i WLAN

Data: 2013-09-06 22:40:31
Autor: B.G
Livebox, Wi-Fi, i WLAN
Dnia 06-09-2013 o 22:05:00 (c)RaSz <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>  napisa艂(a):

- czy to "wizyt贸wka" konkretnego
egzemplarza,

to SSID Twojego egzemplarza

W kt贸rym艣 w膮tku na tej grupie kto艣 wspomina艂, i偶 na swoim Livebox'sie ma
"powieszon膮" bezprzewodowo drukark臋 - czy co艣 takiego jest mo偶liwe?

na ka偶dym AP "powiesisz"  drukark臋 z 艂膮czem WLAN - na AP liveboxa te偶

Ale bardziej mnie interesuje, czy domowe komputery, obs艂ugiwane przez to
urz膮dzenie (a to przez 艂膮cze Ethernetowe, a to na Wi-Fi) mog膮 si臋 jako艣  tam
komunikowa膰 ze sob膮?

tak jak przez normalny switch

Przy tym nie chodzi mi o robienie tego via Internet,
lecz o jak膮艣 namiastk臋 WLAN.

j.w  /komunikacja od L2 w g贸r臋

Czy mog膮 uzyskiwa膰 dost臋p do swoich plik贸w,
albo np. wysy艂a膰 sobie komunikaty?

to nie zale偶y od switcha /liveboxa

--
B.G

Data: 2013-09-09 22:05:48
Autor: \(c\)RaSz
Livebox, Wi-Fi, i WLAN

U偶ytkownik "B.G" napisa艂 w
: > komunikowa膰 ze sob膮?
:
[...]

Czy L2 to nr wersji Liveboxa?

:
: > Czy mog膮 uzyskiwa膰 dost臋p do swoich plik贸w,
: > albo np. wysy艂a膰 sobie komunikaty?
: >
:
: to nie zale偶y od switcha /liveboxa
:

A od czego zale偶y?

Data: 2013-09-10 07:23:59
Autor: B.G
Livebox, Wi-Fi, i WLAN
Dnia 09-09-2013 o 22:05:48 (c)RaSz <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
napisa艂(a):

Czy L2 to nr wersji Liveboxa?

Nie,
L2 (layer 2) - druga warstwa komunikacji w modelu OSI
http://pl.wikipedia.org/wiki/Model_OSI

A od czego zale偶y?

Od do艂膮czonych do liveboxa urz膮dze艅 i (g艂贸wnie) od ich oprogramowania.

--
B.G

Livebox, Wi-Fi, i WLAN