Liverpool - Arsenal

Data: 2009-04-21 21:42:59
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!
yamma

Data: 2009-04-21 21:52:02
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
yamma wrote:
No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą jutro przepraszać. :-)
yamma

Data: 2009-04-21 13:08:22
Autor: Rowerex
Liverpool - Arsenal
On 21 Kwi, 20:52, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
yamma wrote:
> No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą
jutro przepraszać. :-)

Ale nie miał żadnego przyłożenia i nie rzucał za trzy punkty. Może
strzeli gola a'la Szmal ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-21 23:01:01
Autor: Tomasz W
Liverpool - Arsenal
co za mecz! wlaczylem w 70 min i ogladalem 26 min masakrycznego futbolu i 4 bramki i 2 nieuznane. KIEDY POWTORKA ??????????????????

Data: 2009-04-21 23:24:53
Autor: TheBest
Liverpool - Arsenal
Tomasz W pisze:
co za mecz! wlaczylem w 70 min i ogladalem 26 min masakrycznego futbolu i 4 bramki i 2 nieuznane. KIEDY POWTORKA ??????????????????

leci na c+sport2

Data: 2009-04-21 20:04:08
Autor: tomus_king
Liverpool - Arsenal
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
yamma wrote:
> No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą jutro przepraszać. :-)

Poczekaj chociaż do końca meczu, wtedy bedzie go można chwalić. Jeśli Liverpool nie strzeli dziś gola to rzeczywiście Fabian w pełni zrehabilituje się za mecz z Chelsea.

Data: 2009-04-21 22:17:57
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsl8ro$pkb$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

yamma wrote:
> [...]

Liverpool nie strzeli dziś gola to rzeczywiście Fabian w pełni zrehabilituje
już nastrzelał....

Data: 2009-04-21 21:24:03
Autor: tomus_king
Liverpool - Arsenal

> Poczekaj chociaż do końca meczu, wtedy bedzie go można chwalić. Jeśli
> Liverpool nie strzeli dziś gola to rzeczywiście Fabian w pełni
zrehabilituje
> się za mecz z Chelsea.
już nastrzelał....

Mówiłem żeby poczekać. Ehh szkoda że 2 bramke puscił w taki sposób. Arsenal nie przegrał więc Fabian może czuć jakąś satysfakcję zwłaszcza z 1 połowy, kiedy był najlepszy na boisku. Można poiwedzieć że Fabiański zatarł to złe wrażenie po sobocie ale przynajmniej narazie Almunia może spać spokojnie.

Data: 2009-04-21 23:54:43
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
 tomus_king wrote:

[...]

Fabian jeszcze ma przed sobą półfinał LM (przynajmniej Wenger zapewniał, że będzie grał) i dużo będzie zależeć od tego meczu. Dzisiaj było widać, że był spięty i lekko przestraszony ale po dzisiejszym meczu powinien nabrać trochę pewności. Zresztą jest pod stałą opieką (telefoniczną) Dowhania. :-)
yamma

Data: 2009-04-21 22:19:21
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

yamma wrote:
[...]

Niestety, przy pierwszej nie miał większych szans ale przy drugiej wylazło niedoświadczenie.
yamma

Data: 2009-04-21 22:30:49
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
no ale od czego jest Arszawin - piekielnie szybki :)

Data: 2009-04-21 22:50:38
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:gslae0$4p9$1inews.gazeta.pl...
no ale od czego jest Arszawin - piekielnie szybki :)

co za mecz Arszawina :)

Data: 2009-04-21 21:57:44
Autor: Mane
Liverpool - Arsenal
yamma pisze:

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą jutro przepraszać. :-)

Za co?

Data: 2009-04-21 22:20:40
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
Mane wrote:
yamma pisze:

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki
będą jutro przepraszać. :-)

Za co?

Któraś (nie pamiętam która) go nazwała błaznem.
yamma

Data: 2009-04-22 00:28:11
Autor: Mane
Liverpool - Arsenal
yamma pisze:

Któraś (nie pamiętam która) go nazwała błaznem.

Moze i troche przesadzili, ale w tym meczu dal im powod, a nawet dwa :)

Data: 2009-04-22 02:09:02
Autor: BearBag
Liverpool - Arsenal

> Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą
> jutro przepraszać. :-)

Za co?

poltorej bramki jego, raczej przecietny mecz, w pierwej polowie
dobrze, w drugiej juz slabo. Widac bylo niepewnosc przy wielu
sytuacjach.
Niedlugo na dlugo wroci na lawke :/

Data: 2009-04-22 11:48:52
Autor: Nazgul
Liverpool - Arsenal
Mane pisze:
yamma pisze:

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą jutro przepraszać. :-)

Za co?

Po meczu z Chelsea pismaki zrównały Fabiańskiego z ziemią...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-04-21 21:58:17
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsl85f$lg6$1inews.gazeta.pl...
yamma wrote:
No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!

Wybronił 7 strzałów w I połowie! Oj, niektóre brytyjskie dzienniki będą jutro przepraszać. :-)

i to nie był obijany piłką tylko bronił
ogólnie ciekawy mecz - Liverpool oddaje strzały a gole strzela Arsenal :)
zobaczymy jak sie skończy :)

Data: 2009-04-21 22:24:57
Autor: Viking
Liverpool - Arsenal
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:gsl7kb$j0l$1inews.gazeta.pl...
No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!
yamma

dostal 7 od skysports i 8 od kibicow, z tym ze kibice to pewnie w glownej mierze polacy
dla porownania reina na 5, a obroncy arsenalu na 4:D

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-04-21 23:07:03
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
mecz sezonu !!!

Data: 2009-04-21 23:14:13
Autor: yamma
Liverpool - Arsenal
gasper wrote:
mecz sezonu !!!

Niezła jatka. :-) Nie dość, że pod koniec jechali na oparach, to jeszcze nasz stary znajomy (Webb) chyba zarządził im mini dogrywkę. Jeśli chodzi o Fabiańskiego, to w kilku sytuacjach widać było brak pewności - parę razy zamiast wyjść do piłki, to stał i czekał aż obrońca wybije. Na usprawiedliwienie trzeba powiedzieć, że obrońcy nieźle go przetestowali. A poza tym Reina też nie zagrał dobrego meczu.
yamma

Data: 2009-04-21 21:31:56
Autor: tomus_king
Liverpool - Arsenal
> [...]

Niezła jatka. :-) Nie dość, że pod koniec jechali na oparach, to jeszcze nasz stary znajomy (Webb) chyba zarządził im mini dogrywkę. Jeśli chodzi o Fabiańskiego, to w kilku sytuacjach widać było brak pewności - parę razy zamiast wyjść do piłki, to stał i czekał aż obrońca wybije. Na usprawiedliwienie trzeba powiedzieć, że obrońcy nieźle go przetestowali. A poza tym Reina też nie zagrał dobrego meczu.

Wogóle obie defensywy kulały, podobnie jak w meczu Chelsea-Liverpool 4-4, niektóre zagrania były na poziomie naszej Ekstraklasy. Za to ofensywna to cios za cios i walka do końca. A w Manchesterze już powoli mrożą szampany...

Data: 2009-04-21 23:18:12
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gslcvj$ikh$1inews.gazeta.pl...
gasper wrote:
[...]

a Arszawin potroił swoją wartość

Data: 2009-04-22 08:48:20
Autor: tomus_king
Skrót Liverpool - Arsenal
Data: 2009-04-22 11:01:39
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Skrót Liverpool - Arsenal
Pewna osoba, czyli  tomus_king
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

http://vodpod.com/watch/1548758-liverpool-4-arsenal-4-longer-highlights

Jesteś wielki.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-22 11:49:59
Autor: żeby nam się
Skrót Liverpool - Arsenal

Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gsmlkj$k7c$1inews.gazeta.pl...
http://vodpod.com/watch/1548758-liverpool-4-arsenal-4-longer-highlights

Taki sprint przez całe boisko w końcówce meczu (nielekkiego), jaki wykonał Arszawin, upewnia mnie tylko w przekonaniu, że posiada on niedostępne przeciętnym kopaczom SUPERMOCE.

BTW. Kolejny w ostatnim czasie obok Messiego zawodnik, napastnik, który mimo nikczemnego wzrostu czaruje, imponuje i zachwyca siłą oraz skutecznością. Trynd się robi na konusów? :)

McClusky

Data: 2009-04-22 11:57:26
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Skrót Liverpool - Arsenal
Pewna osoba, czyli żeby nam się
[...]

 Jest ktoś bardzo ważny u nas, co ma 168...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-22 03:44:19
Autor: BearBag
Skrót Liverpool - Arsenal

 Jest ktoś bardzo ważny u nas, co ma 168...

to tak jak z M.Jordanem. Oficjalnie mial 198cm ale na tle dziennikarza
ktory mial 195cm byl nizszy :)

Data: 2009-04-22 13:55:21
Autor: yamma
Skrót Liverpool - Arsenal
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
[...]

Uprasza się o nieujawnianie tajemnic państwowych...
;-)
yamma

Data: 2009-04-22 14:50:35
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Skrót Liverpool - Arsenal
Pewna osoba, czyli yamma
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Jest ktoś bardzo ważny u nas, co ma 168...

Uprasza się o nieujawnianie tajemnic państwowych...
;-)
yamma

Fakt, skoro Palikot jeszcze o tym nie mówił, to jest to tajemnica...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-22 15:20:05
Autor: yamma
Skrót Liverpool - Arsenal
[...]

http://www.pardon.pl/artykul/8436/wzrost_prezydenta_jest_objety_tajemnica_panstwowa
;-)
yamma

Data: 2009-04-22 15:43:06
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Skrót Liverpool - Arsenal
Pewna osoba, czyli yamma
[...]

O ,tego nie wiedziałem, że teraz to tajemnica,
4 lata temu jeszcze nie była...
http://opole.naszemiasto.pl/wydarzenia/526811.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-04-22 13:43:09
Autor: Hades
Liverpool - Arsenal
Użytkownik "yamma"
No, przy tym co wyprawia Fabiański w bramce, to Bodzio W. się chowa!
yamma

Fabianski jak Fabianski, ale co w bramce Liverpoolu robi Reina? Zdaje sie
ze w ostatnich meczach "puscil" juz kilkanascie bramek. Czy Liverpool
nie powinien rozejrzec sie za jakims nowym bramkarzem?
AM

Data: 2009-04-22 20:35:08
Autor: gasper
Liverpool - Arsenal

[...]