Livignio grudzień 2009

Data: 2009-10-18 13:33:21
Autor: COYOTE
Livignio grudzień 2009
www.livigno.eu

tam masz wszystko

Andrzej

Użytkownik "pit76" <rumek12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:hb9go3$8rj$1news.onet.pl...
Witam
Chcemy wybrać się do Livignio z jakiegoś biura podróży autokarem w grudniu. Znacie może jakieś ciekawe oferty? Codzi nam o free ski i ogólnie dobrą cenę.
Jest nas dwóch więc standardem nie specjalnie się przejmujemy byle blisko stoku. Z góry dzięki
Ps. może ktoś chętny zawsze większa ekipa weselej

Data: 2009-10-18 23:23:00
Autor: Chris
Livignio grudzień 2009
Dnia Sun, 18 Oct 2009 13:33:21 +0200, COYOTE napisał(a):

www.livigno.eu

tam masz wszystko

Czy tam we Włoszech nie ma tańszych noclegów?
Właśnie na tej stronie chciałem wyszukać sobie jakiś apartament na
marzec. Najtańszy apartament dla 3 osób wychodzi mi 546 EUR za 7 nocy,
co daje 26 EUR na osobę/dzień.
Kolejny rok wybieram się do Włoch, ale te ceny mnie nokautują, za każdym
razem wychodzi mi co najmniej o połowę drożej niż w Austrii.
Nie wiem, czy to ja nie umiem szukać, czy też w internecie ogłaszają się
tylko właściciele najdroższych kwater?
A może ktoś mi poleci jakiś przyzwoity apartament za przyzwoite
pieniądze?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-25 14:07:46
Autor: MichałG
Livignio grudzień 2009
Chris pisze:
[...]

spytaj tu:
http://www.scipas.com/inv/ita/index_ita.php

5 osob za 510 E w bardzo przyzwoitym (prawie austriackim ;) ) standarcie. Willa Fontana- ostatni tydzien stycznia 2009. Na Carosello zjazd i wjazd na nartach sprzed progu. Na Motollino skibus 10 m od drzwi

Pozdrawiam
Michał

Livignio grudzień 2009